.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور مسئولان نظامی و مردم؛
رژه نیروهای مسلح مازندران در ساری برگزار شد
شمال نیوز: در اولین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در استان مازندران برگزار شد.
رژه نیروهای مسلح مازندران در ساری برگزار شد

به گزارش شمال نیوز؛ مراسم آغازین هفته دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه 31 شهریور ماه با حضور اعضای شورای تامین مازندران، نیروهای مسلح مازندران، یگان های مستقر در نیروی زمینی، هوایی، دریایی سپاه و ارتش در مازندران و دانشگاه امام خمینی چالوس و دانشگاه نوشهر در میدان شهید قاسمی ساری برگزار شد.

یگان های مستقر در نیروی انتظامی مازندران، سپاه کربلای استان و نیروهای تیپ دو نیروی زمینی ارتش لشکر 30 پیاده گرگان نیز در این رژه هفته دفاع مقدس حضور دارند.

ربیع فلاح جلودار در این مراسم اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی جاودانه و میراث غنی دفاع مقدس بوده که باید اکنون در جامعه ترویج شود.
وی افزود: همه باید این موضوع را فصل الخطاب قرار داده و در فعالیت های خود برای اجرای آن تلاش کنیم.

رئیس شورای تامین مازندران با بیان اینکه نقش رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس بی بدیل بوده است، افزود:  دفاع مقدس برگ زرینی بر دفتر خاطرات نظام مقدس اسلامی ایران است.

وی با اعلام اینکه نیروهای مسلح ایران به عنوان ارتشی آرمانخواه در سطح جهان خودنمایی می کنند، بیان کرد: جایگاه نظامی ایران در منطقه ارتقا یافته  و این کشور در تولیدات نظامی به خودکفایی بالایی رسیده است.

استاندار مازندران از نیروهای مسلح استان خواست تا مسئولان مازندران را در رفع مشکلات سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان یاری رسان باشند.

دفاع مقدس یادآور جنگ نابرابر رزمندگان علیه مستکبران تاریخ

دریادار دوم خرداد حکیمی، فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) مستقر در نوشهر نیز در سخنانی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های دلاورمردان ایران اسلامی در هشت سال جنگ نابرابر بر علیه مستکبران غرب و شرق بوده است، افزود:  هر ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای پاسداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام، رژه نیروهای مسلح را برگزار می کنیم.
وی با بیان اینکه آنچه که در دفاع مقدس محقق شده، چراغ راه آینده کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد:  در شهریور ماه 59 دشمن بعثی با خطای محاسباتی که انجام داده به ایران حمله کرده است.
حکیمی با اعلام اینکه دشمن با نیت جداسازی بخشی از ایران  اسلامی به دنبال فروپاشی و تقسیم کشور به 5 منطقه بوده است، تصریح کرد: دشمن بعثی از طریق 37 کشور دنیا حمایت می شد ولی ملت ایران با تجهیزات معنوی و روحیه بسیجی توانست بر ابرقدرت شرق و غرب پیروز شود.
وی با بیان اینکه معادلات کارشناسان خارجی در آن زمان در مورد جنگ ایران نقش بر آب شد، تصریح کرد: با فرمان امام خمینی(ره)  مبنی بر تشکیل جهاد خودکفایی بسیج، نیروی عظیم مردمی به مدد جنگ نابرابر آمد و پیروز شدیم.
حکیمی با اشاره به اینکه ایران اسلامی اکنون قدرت ماورای منطقه در زمینه تجهیزات دفاعی است، افزود: استکبار دیگر فکر تجاوز به خاک ایران را از اذهان خود محو کرده است.
در پایان یگان‌های مسلح مستقر در مازندران از مقابل تمثال شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری رژه رفتند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عبدا.. 30 شهريور 1393
با سلام و درود به تمامی مدافعان 8 سال دفاع مقدس ؛ خواهشی دارم و آنهم این است که در صورت امکان این مراسم در خارج از شهر و در نقطه ای انجام شود که موجب ترافیک سنگین در شهر نگردد.
نا شناس 31 شهريور 1393
درود و تحیت الهی بر همه مجاهدان صدیق اسلام از اولین تا آخرین
نثارشان صلوات

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.671 seconds.