.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس

 شمال نیوز: متن بیانیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس به شرح زیر است:
 

  حضرت امام خمینی (ره) : زحمات بی وقفه سنگر سازان بی سنگر در دفاع مقدس مان از جمله مسائلی است که ترسیم آن در قالب الفاظ نمی گنجد.

   مقام معظم رهبری : نقش سرداران و شهدای جهاد در جنگ یکی از نقش های بارز و درجه اول است.

هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گران بهایی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند و معنوی امام، عاشقان خمینی کبیر (ره) افسانه شکست ناپذیری و سلطه گری قدرت های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.

برگ برگ دفتر خاطرات جنگ، سر شار از حماسه های عظیم سنگر سازان بی سنگر و دلیر مردانی است که احداث جاده وحدت در آبادان، پل عظیم خیبر و بزرگراه سید الشهدا در هور العظیم، پل بعثت در اروند و هزاران هزار خاکریز و سنگر از غربی ترین نقطه مرزی تا جنوبی ترین آن فقط شمه ای کوچک از کارنامه سراسر افتخار 8 ساله آنان در دفاع مقدس می باشد.

   مرور خاطره مشارکت آحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی در جنگ که به فرموده امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب نظیر آن را جز در صدر اسلام نمی توان یافت، چراغ روشنگری است برای مسؤولین و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به پشتوانه عظیم و تاریخ ساز و پیشینه ارزشمند و گران قیمت امت اسلامی در جهان ببالند و در حفاظت و صیانت از این امانت گرانبها از هیچ کوششی فرو گذار نکنند.

بر ما حرام باد فراموشی حدیث عشق و ایثار بسیجیان دریادل، پاسداران جان بر کف، ارتشیان غیور و جهادگران گمنام، این سنگر سازان بی سنگری که بی هیچ جان پناهی در خطوط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل، مهندسی رزمی جنگ را هویت جاودانه بخشیدند و به پاس تمامی جانفشانی ها لقب پر افتخار سنگر سازان بی سنگر را از امام و مراد خویش به یادگار گرفتند.

  اینک جهادگران عرصه های مختلف رزم و سازندگی دوشادوش با دیگر نیروهای مسلح  ضمن تبریک ایام خجسته هفته دفاع مقدس بر تمام حماسه آفرینان 8 سال دوران دفاع مقدس بار دیگر با خون سرخ شهیدان عهد می بندد که در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه در حراست از حریم مقدس ولایت فقیه و تداوم خط حضرت امام (ره)، طرفه العینی غفلت نخواهد نکرده و در پاسداری از آرمان های شهیدان و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و حمایت از دولت خدمتگزار هر لحظه آماده جانفشانی می باشند. الیس الصبح بقریب ؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.46 seconds.