.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران بمناسبت بازگشایی مدارس

 شمال نیوز: در آستانه سال تحصيلي 94-93 و بازگشايي مدارس پيام مشتركي از سوي آيت الله طبرسي، نماينده ولي فقيه در مازندران و  دكتر فلاح جلودار، استاندار مازندران منتشر شده است.

متن كامل اين پيام بدين شرح است :

مهم ترين رسالت نظام تعليم و تربيت بعنوان زيربناي توسعه و تحولات اجتماعي، تربيت نسل هاي متفكر، مستقل، پرسشگر، خلاق و در عين حال متخلق به آداب و ارزش هاي اسلامي است وبي ترديد؛ آموزش و پرورش يكي از اثرگذارترين و فعال ترين نهادهاي اجتماعي است كه جامعه را به سوي سرچشمه هاي اعتلا، پيشرفت و بالندگي رهنمون مي سازد و درحقيقت ماه مهردر هر سال، مطلعِ و مبداء آغازي شورانگيز در فضاي جامعه است.
اين جانبان،بازگشايي پر شور و با شكوه مدارس استان را، به معلمان فرهيخته ، دانش آموزان و رهپويان عزيز و اولياي گرانقدر دانش آموزان تبريك مي گوييم و اميدواريم؛ فضاي مدارس ما در سال تحصيلي جديد و در سالي كه از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ( مد ظله العالي )، به اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي نام گذاري شده است، به كانون پويايي و نشاط علمي و عرصه اي براي تلاش در راستاي سازندگي كشور تبديل شود .
در اين روزهاي خجسته كه ملت مومن و انقلابي ايران اسلامي، گام در راه آينده اي بزرگ با چشم اندازهاي متعالي علم و معنويت نهاده است، از معلمان و دانش آموزان عزيز انتظار ميرود با اتكال به خداوند سبحان و تاسي از آموزه هاي الهي و پيروي از منويات راهگشاي رهبري معظم انقلاب اسلامي ( مد ظله العالي )، فضاي مدارس و كلاس هاي علم آموزي را با همت و تلاش جهادي خود سرشار از شور و نشاط علمي كنند .
همچنين خانواده ها و اولياي ارجمند و گرامي دانش آموزان كه همواره همراه و ياري رسان نظام آموزش و پرورش در ارايه خدمات شايسته به فرزندان خود بوده اند، بستر خانه و خانواده را براي دانش آموزان عزيز در پيمودن اين مسير درخشان و بزرگ تمهيد نمايند و در اداره امور مدرسه چونان هميشه ياري گر معلمان و مديران محترم باشند.
در پايان، ضمن قدرداني از تلاش همه خدمتگزاران تعليم و تربيت ، توفيق نظام آموزشي را با كيفيت بخشي به فعاليتهاي آموزشي و پرورشي  و تحقق برنامه ها و سياست هاي تعليم و تربيت نظام مقدس جمهوري اسلامي را از آستان حضرت حق، جل و جلاله مسالت داريم.

نورالله طبرسي                                                                  ربيع فلاح جلودار
نماينده ولي فقيه در استان                                                  استاندار مازندران
و امام جمعه ساري


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.