.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلیس در جستجوی سارقان ؛
حمله شبانه نقابداران به خانه ای در آمل
شمال نیوز: سه مرد نقابدار با حمله به خانه‌ای در آمل دست به سرقت 200 میلیون تومانی زدند.

شمال نیوز: سه مرد نقابدار با حمله به خانه‌ای در آمل دست به سرقت 200 میلیون تومانی زدند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از ایران، این حادثه نیمه شب پنجشنبه 28شهریور ماه سال‌جاری در حالی رخ داد که اعضای خانه در حال استراحت بودند.

 بنابر این گزارش، نیمه شب ساکنان خانه‌ای در آمل با شنیدن صداهایی از خواب پریده و با سه مرد قوی هیکل در حالی روبه‌رو شدند که نقاب بر چهره زده و آنان را وادار به سکوت می‌کردند. دزدان نقابدار پس از بستن دست و پای ساکنان خانه هرچه طلا در آنجا بوده را به سرقت بردند.

 دقایقی بعد مرد صاحبخانه پس از این‌که موفق به باز کردن دست و پای خود شد در تماس با مأموران کلانتری 12 ماجرا را به آن‌ها اطلاع داد. اکیپی از مأموران پلیس بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و تحقیق در این‌باره را در دستور کار خود قرار دادند.

مرد صاحبخانه درباره این حادثه به پلیس گفت: در حال استراحت بودیم که ناگهان سه مرد قوی هیکل را داخل خانه دیدیم. آن‌ها قمه در دست داشتند. با تهدید خواستند تا سکوت کرده و سروصدا نکنیم سپس دست و پای ما را با طنابی که همراه داشتند بسته و طلاهای موجود در خانه به ارزش تقریبی 200 میلیون تومان را با خود بردند.

در نخستین مرحله از بررسی‌ها با توجه به این‌که هیچ نشانه‌ای از شکستگی روی قفل درهای ورودی ساختمان دیده نمی‌شد، مأموران احتمال دادند دزدان ناشناس با کلیدهایی که همراه داشتند وارد خانه شده و نقشه سرقت را اجرایی کرده‌اند.

با توجه به اطلاعاتی که از دزدان در محل حادثه بر جای مانده تجسس‌ها برای به دست آوردن ردی از دزدان نقابدار آغاز شده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بی نام 31 شهريور 1393
به همه ی آملی های عزیز اطلاع بدید نگران نباشند . ماموران پرتلاش با تمام توان کارشون رو انجام میدن و دزدان را تا بیست و یا شاید سی سال آینده دستگیر می کنند. جناب تو آمل فقط کلاه خودتون رو محکم بگیرید از اینا .... نمیشه .
سعید امامی 31 شهريور 1393
در اینکه دزدان و زورگیران و ارازل، چند سالیه بلا به جان مردم شهر های مازندران شده اند و مسئولین زیربط هنوز تصمیم قاطعی در مورد اینان نگرفتند شکی نیست
ولی سوالی که در اینجا پیش میاد اینه که در این اوضاع بد اقتصادی نگهداری 200میلیون تومان طلا در خانه یه مقدار غیر منطقی به نظر میرسه.عقل سلیم حکم میکنه تو این دوره زمونه حتی 10هزار تومن پول هم تو جیبت نذاری و پول ها رو از طریق عابر بانک جابجا کنی.اونوقت این اقا با خیال راحت 200میلیون طلا در خانه نگهداری میکرده!!!ماشالله.
محمد93 31 شهريور 1393
عجب چه چیزهایی ادم میشنوه اونم تو امل
همشهری 30 شهريور 1393
دوستانی که به نظر بی نام منفی دادند یعنی به ماموران نیروی انتظامی آمل امیدوارند یا از خودشونند ؟؟؟
آملی 1 مهر 1393
در آمل دزدی خیلی زیاد است وقتی به پلیس 110 زنگ مزنی پس از دو ساعت می آیند و چیزی از دست آنها بر نمی اید از نظر امینت آمل مشکل دارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.758 seconds.