.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین سالگرد مرحوم جابر معافی در ساري برگزار شد

 شمال نیوز: مراسم نخستین سالگرد درگذشت مرحوم جابر معافی پیش از ظهر امروز  با حضور مسئولین مدیرعامل خبرگزاری فارس ، مسئولین استانی و اصحاب رسانه در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

 به گزارش شمال نیوز؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در این مراسم اظهار داشت: افکار و رویکرد جابر معافی در جامعه خبری استان نهادینه شده بود.


حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی با اشاره به اینکه معافی مشاوری امین برای همکاران رسانه‌ای و مسئولان بود، افزود: همه کسانی که امروز در این مراسم حضور یافته‌اند، با عشق و احترام به جابر معافی در اینجا گرد هم آمده‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان اینکه رسانه و ابزار قلم یکی از بزرگترین اهرم‌های قوی دولتمردان برای اطلاع‌رسانی در جامعه است، افزود: عزم جامعه بر این است که بیشترین خدمات و کمترین نگاه و افکار و اندیشه‌ها رسانده شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این مراسم با بیان اینکه مدت کوتاهی را در این دنیای فانی به سر می‌بریم و دیر یا زود به دیار باقی خواهیم شتافت، افزود: این سرنوشت حقیقی همه بشریت است و ما مانند مسافرانی هستیم که به اصل خود بر می‌گردیم.
علیرضا یونسی با اشاره به اینکه راه و روش جابر معافی به شایستگی ادامه دارد، افزود: یک سال از فراق جابر معافی می‌گذرد، اما شرافت و فضیلت آن مرحوم همچنان ورد زبان همه است و این گونه زیستن هنر مردان صالح است.
وی با بیان اینکه جابر معافی اهل چاپلوسی، خبرسازی، دروغ و ناجوانمردی نبود، ادامه داد: به همین خاطر ماندگار شد و تا حیات وجود دارد جابر معافی باقی است.
معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه اگر عاشق جابر معافی هستیم باید راه او را دامه دهیم، متذکر شد: صرف تعریف کردن از جابر معافی هنر نیست بلکه پایداری در این مسیر هنر است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با حضور در مراسم نخستین سالگرد درگذشت مرحوم جابر معافی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس قرار داریم افزود: این هفته یادآور شهیدان بزرگ و مردان جنگ‌آور و ایثار در عرصه دفاع از میهن، اسلام و نظام است.


سید نظام الدین موسوی با اشاره به اینکه رزمندگان ما از شمالی‌ترین نقطه ایران خانواده خود را رها کرده و به میدان‌های نبرد حق علیه باطل رفته‌اند متذکر شد: در شرایط کنونی امثال جابر معافی در جبهه مبارزه با جنگ نرم و حفظ کارآمدی نظام و تقویت بنیان‌های انقلاب اسلامی به میدان آمدند و جانفشانی کردند.
وی یادآور شد: عروج ناگهانی و غم‌انگیز جابر معافی این بزرگ‌مرد عرصه قلم در مازندران کمتر از اجر شهدا نیست و بی‌راه نگفتیم اگر معافی را شهید بنامیم.

وی با اشاره به اینکه یک سال بعد از رحلت معافی آنچه که ملاحظه می‌کنید این است که مردم و مسئولان در کنار هم در این مصیبت غمگین هستند افزود: بسیار سخت است که بتوان همراهی مردم و مسئولان را در فعالیت‌های رسانه‌ای در یک خط قرار داد و معافی این اقدام را انجام داده بود.
موسوی با اشاره به اینکه جابر معافی خبرنگاری در تراز انقلاب اسلامی بود ادامه داد: الگوسازی از ویژگی‌های بارز معافی بود و یاد و خاطره معافی همواره در اذهان باقی است.
دبیر کل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با اشاره به اینکه اصول حرفه‌ای و ارزشی و انقلابی در فعالیت‌های جابر معافی مشهود بود افزود: خبرگزاری فارس در مازندران با همان بنایی که جابر معافی ساخته بود ثابت ماند و همکاران فارس در مازندران ادامه‌دهنده راه جابر معافی هستند.
موسوی با اشاره به اینکه پشیمان نیستیم از اینکه دژ محکمی که جابر معافی بنا کرده بود را به دست همکاران وی در خبرگزاری فارس در مازندران سپردیم گفت: با نخبه‌پروری و الگودهی که معافی داشت این قلعه رسانه‌ای در جهت تعالی ملت و نظام و پیشبرد اهداف بزرگی که همه رزمندگان حوزه رسانه دارند مستحکم‌تر باقی می‌ماند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قرتيكلا 31 شهريور 1393
روحش شاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.331 seconds.