.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دریای مازندران 89 غریق داشت

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، با بیان اینکه تاکنون 89 نفر در دریای مازندران غرق شده اند، گفت: امسال در مقایسه با 10 سال گذشته تعداد غریق  100 درصد کاهش پیدا کرده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، علیرضا یونسی عصر شنبه در جلسه ستاد هفته کودک  که در سالن شماره 2 استانداری مازندران برگزار شد، خواستار برنامه ریزی برای کاهش غریق در سالهای آتی شد.
 
وی به عملکرد استانداری مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: ضریب امنیت اجتماعی در 6 ماهه نخست سال 93 نسبت به مشابه سال قبل ارتقا پیدا کرده است.
 
وی از کاهش جرائم خرد، سرقت ها عمده، زورگیری و نزاع دسته جمعی خبرداد و گفت : کشف مواد مخدر نیز در شش ماهه امسال افزایش یافته که نشان دهنده توجه مسئولان به این حوزه است.
 
معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران به پاکسازی مناطق آلوده نیز اشاره کرد و بیان داشت : مناطق آلوده همچون عباس آباد نکا و نوبنیاد ساری از نظر فیزیکی و ماهیتی تغییر شکل پیدا کردند.
 
وی با اشاره به تاریخچه نامگذاری روز جهانی کودک گفت : پس از جنگ جهانی در اولین نشست مجمع سازمان ملل که در سپتامبر 1946 برگزار شد صندوق کودکان (یونسف ) ایجاد شد .
 
معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران ادامه داد : پس از آن در سال 1954 مصوب شد که همه کشورهای جهان یک روز را بعنوان روز کودک نامگذاری کنند .
 
یونسی به مشکلات کودکان در جهان اشاره کرد و بیان داشت : بسیاری از کودکان با مشکلاتی از جمله طلاق واعتیاد والدین ، توزیع موادمخدر و خود فروشی و کار اجباری مواجه هستند .
 
وی یکی از بارزترین نقض حقوق را راه اندازی جنگ صلیبی دانست و افزود : در این جنگ کودکان بسیاری کشته یا به بردگی گرفته شدند.
 
معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه کودکان در کشورهای کمتر توسعه یافته با مشکلاتی همچون فقر و سوء تغذیه مواجه هستند ، گفت : در کشورهای توسعه یافته نیز کودکان با مشکلاتی همچون مشکلات اخلاقی و نابسامانی بنیان خانواده مواجه هستند ولی در کشورهای اسلامی بدلیل گرایش های دینی وضع بمراتب نسبت به کشورهای دیگر بهتر است.
 
وی با تاکید بر اینکه اسلام هزاران سال قبل بر رعایت حقوق کودکان تاکید کرده است ، بیان داشت : در دین مبین اسلام کودکان امانت خداوند محسوب می شوند و بر تعالی آنها تاکید شده است.
 
معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران همچنین خواستار همکاری دستگاههای مختلف در برگزاری هر چه بهتر هفته کودک شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.