.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التیماتوم شدید فرماندار به انتقال دانشگاه بین الملل رامسر؛
آرزوی انتقال دانشگاه به هر نقطه ی دیگر را به گور خواهید برد!
شمال نیوز: من به پشتوانه همه مردم رامسر , شوراها و دهیاران و همه مدیران اعلام می کنم که این افراد خواب خود را تعبیر نخواهند کرد و آرزوی انتقال دانشگاه واحد بین الملل رامسر را به هر نقطه ی دیگر به گور خواهند برد.

 شمال نیوز: فرماندار رامسر با انتقال دانشگاه واحد بین الملل علوم پزشکی رامسر به مرکز استان مخالفت کرد.

به گزارش شمال نیوز، حسین شعبان سروری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری رامسر، با اشاره به تودیع فتاحیان رئیس دانشگاه واحد بین الملل رامسر به دلیل قبولی وی در مراتب عالی پزشکی، گفت:  در یکسال گذشته که فتاحیان ریاست این دانشگاه را برعهده داشت، تلاش وی در جهت کلنگ زنی پردیس دانشگاهی رامسر در هفته دولت و عدم انتقال این دانشگاه به  مرکز استان، ستودنی است.
 
وی  گفت: اخیرا شاهد بیانیه ای از افراد مجعول مبنی بر انتقال این دانشگاه به مرکز استان بودیم که جای تعجب داشت چراکه در زمان آغاز سال تحصیلی و هنگامی که پردیس دانشگاهی رامسر بعد از چهل سال خواب و رکود  کلنگ زده می شود، این نامه منتشر می شود که البته مقاصد شخصی برخی افراد در پشت آن بر ما روشن بوده که حرکتی بسیار ناشایست است.
 
فرماندار رامسر ادامه داد : بیش از 25 سال دانشگاه آزاد تنکابن در حال تربیت دانشجویان علوم پزشکی است و از درون همین دانشجویان نخبگان پزشکی در سطح کشور در حال خدمت رسانی هستند حال چگونه است که  برخی افراد معلوم الحال ادعا می کنند که ما امکانات نداریم.
  
انتقاد از توزیع نادعادلانه امکانات در مازندران
 
سروری ضمن گلایه شدید از  توزیع ناعادلانه امکانات و تجهیزات در استان مازندران ، تصریح کرد : وقتی رامسر در  همه زمینه ها ، از جمله گردشگری ، درمانی و .. ظرفیت های بالایی  دارد  چرا باید همه امکانات در یک جای مازندران جمع شود و این کار معنا ندارد و جای تاسفش باقیست و البته بجای این مجیز گویی ها بهتر نیست ، تجهیزات مورد نیاز را تامین کنند .
 
به گزارش مهر، عالی ترین مقام دولت در شهرستان رامسر تاکید کرد : من به پشتوانه همه مردم رامسر , شوراها و دهیاران و همه مدیران اعلام می کنم که این افراد  خواب خود را تعبیر نخواهند کرد و آرزوی انتقال دانشگاه واحد بین الملل رامسر را به هر نقطه ی دیگر به گور خواهند برد.
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجو 29 شهريور 1393
وقتی فرماندار دانشجویان پزشکی و اساتید را معلوم الحال می خواند و از مسایل مطرح شده در نامه دانشجویان طفره می رود . و به نخبگان جامعه توهین می کند چه شود
پاسخ ها به این نظر
هیهات 30 شهريور 1393
قابل توجه استاندار محترم .این نوع ادبیات از کسی میباشد که جناب عالی از انتصاب همچین ادم هایی افتخار میکنید ایا این اقا جز همان 85 درصد هست؟
نا شناس 30 شهريور 1393
بهتر بود فرماندار محترم بجای توهین نامه زیر را بخواند
با جان مردم و سلامت مردم بازی نکنید جناب فرماندار
دانشگاه پزشکی جای تجارت نیست بخاطر رونق بخشیدن به هتلها و بازار نباید از جان مردم مایه گذاشت
مردم ما با این دانشجویان باید مداوا شوند

تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نامه‌ای خواستار پیگیری مسئولان برای انتقال دانشگاه بین‌الملل رامسر به مرکز استان و در کنار دانشگاه علوم پزشکی مازندران شدند.دانشگاه علوم پزشکی مازندران

این اساتید و دانشجویان دلایل درخواست خویش از انتقال این مرکز آموزشی به مرکز استان را این گونه مطرح کردند: دانشگاه بین‌الملل رامسر یکی از دانشگاه‌هایی است که از سال ۸۷ اقدام به جذب دانشجو در مقطع پزشکی و داروسازی کرد، باید دید آیا از لحاظ اقلیمی این شهر صلاحیت پرورش چنین دانشجویانی را دارد یا خیر؟

این اساتید در پاسخ به سئوال مطرح شده اینگونه پاسخ دادند که صاحب نظران پزشکی به این سئوال جواب منفی می‌دهند به این دلیل که دانشجوی پزشکی برای ارتقای سطح علمی و عملی خود، نیاز کیس‌های مناسب درمانی برای فراگیری چگونگی برخورد با بیماری‌ها دارد و مهم‌ترین مشکل این دانشگاه از دیدگاه صاحب‌نظران نبود مریض یا به اصطلاح کیس درمانی است.

در ادامه این نامه بیان شد: این دانشگاه از ابتدا تنها به دلیل اهداف سیاسی افرادی در دولت قبل در این شهر بودند تاسیس شد و فاصله چند ۱۰۰ کیلومتری این دانشگاه با دانشگاه مادر نظارت بر عملکرد دانشگاه را مشکل کرده و هزینه‌های گزافی برای رفت و آمد سالانه اساتید تحمیل می‌شود.

در ادامه این نامه آمده است: برگزاری کلاس‌های فشرده علوم پایه و فیزیوپاتولوژی در روزهای تعطیل رسمی و غیررسمی و به صورت فوق فشرده و خلاف آیین‌نامه آموزشی است و حال آنکه این کلاس‌ها روزانه هشت تا ۱۲ ساعت برگزار می‌شود که با اعتراض گسترده دانشجویان مواجه شده است.

از دیگر دلائل مطرح شده برای انتقال دانشگاه بین‌الملل رامسر به مرکز استان که توسط اساتید این دانشگاه مطرح شد، نبود ظرفیت برای ایجاد بیمارستان و امکانات مناسب برای درمان است به طوری که اگر احیانا موردی که می‌تواند موجب بالا بردن سطح علمی دانشجویان شود به بیمارستان مراجعه کند به دلیل نبود امکانات به شهرهای مرکزی و مجهز انتقال می‌یابد و فرصت یادگیری از دانشجویان سلب می‌شود.

در ادامه این نامه به مشکلاتی که برای دانشجویان در حوزه فراگیری علم پزشکی وجود دارد اشاره شد و بیان شد: دوره بالینی مهم‌ترین پایه تحصیلی یک دانشجویی پزشکی است و عدم فراگیری مهارت‌های پزشکی در این دوره خسارت‌های جبران ناپذیری برای دانشجو و بیمار در آینده به وجود می‌آورد و این درحالی است که در این دانشگاه امکانات مناسب برای فراگیری دوره بالینی برای دانشجویان وجود ندارد.

در ادامه این درخواست اضافه شد: دانشجویان این دانشگاه به‌جای حضور در دانشگاه‌های مجهز آموزشی دوره‌های آموزشی را در درمانگاه‌ها و اغلب به طور تئوری طی می‌کنند و این موضوع نگرانی وسیعی برای نخبگان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به وجود آورد.

در این نامه به کمبود تعداد اعضای هیئت علمی و بخش‌های بالینی نیز اشاره شد و در ادامه آمده است: این مرکز تنها ۱۰ عضو هیئت علمی دارد که در چهار بخش بالینی فعالیت دارند و به دلیل وظایف سنگین درمانی فرصت کافی برای آموزش بالینی وجود ندارد، همچنین در بیشتر رشته‌ها یک پزشک در شهر وجود دارد که به عنوان هیئت علمی جذب شده و با توجه به اینکه به عنوان کادر درمانی مشغول فعالیت است تجربه کافی در امر آموزش را ندارد و با توجه به تعداد آنکالی بالا و کارهای غیرآموزشی و شخصی فرصت ارائه دروس تئوری برای این استاد وجود ندارد.

نبود اورژانس مجهز، کمبود تعداد تخت‌های بیمارستانی، نداشتن تنوع تخت‌های بیمارستانی، عدم پایبندی دانشگاه به تعهدات داده شده به دانشجویان و ناتوانی در انجام آن از دیگر علل عدم صلاحیت این مرکز برای پرورش دانشجوی پزشکی عنوان شد.

در ادامه این نامه خطاب به مردم و مسئولان اضافه شد: انتظار دانشجویان و اساتید از مردم و مسئولان این است که به دید علمی به این قضیه نگاه کرده و جدا از عرق قومی و محلی برای این مشکل چاره بیاندیشند، جوانان و دانشجویانی که روزی پزشک فرزندان‌مان می‌شوند باید همانند سایر دانشجویان پزشکی در مجهزترین مرکز آموزشی استان تحصیل کنند.

در ادامه این نامه با اشاره به امکانات بالینی که در دانشگاه مرکز وجود دارد، بیان شد: بسیاری از دانشگاه‌های خودگردان به دلیل امکانات بالای مرکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی دوره‌های بالینی را در این مرکز می‌گذرانند.

در این نامه به رضایت‌مندی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای انتقال این مرکز در کنار دانشگاه مادر نیز اشاره شد و دلیل عدم انتقال این مرکز در کنار دانشگاه را مطرح کردن مسائل سیاسی عنوان کردند و بیان شد که افراد سیاسی از انتقال این مرکز در کنار دانشگاه علوم پزشکی مازندران خودداری می‌کنند.

اساتید و دانشجویان دانشگاه در ادامه این نامه از استاندار مازندران و مسئولان ارشد سیاسی استان درخواست کردند که برای رفع این مشکل ورود پیدا کرده و نسبت به دغدغه جامعه دانشگاهی جامه عمل بپوشانند.
دانشجو 30 شهريور 1393
واقعا متاسفم هنوز فرماندار نفهمیده که برای آموزش همه چی باید مترکز بشه اینترنت که نیست همه داشته باشن مرکز آموزشیه شما برید ده تا بیمارستان بزنید کی بخیله ولی ما که اینجا هستیم میبینیم با ده تا بیمارستانم نمیتونید آموزش بدین اینجا از نظر علمی پرنده هم پر نمیزنه وقتی رییس دانشگاهتون خودش اونجا رو قبول نداره منه دانشجو چی بگم؟
ناشناس 30 شهريور 1393
اینجا کیش نیست شما برو تو کویر لوت دانشگاه بزن ده برابر تهران پرستارشم نمیتونی پرورش بدی هر وقت امکانات داشتین بگین ما بیام اونجا تحصیل کنیم اصن جواب ناممونو ندادی حتی.. مشخصه میترسی میزتو از دست بدی
دانشگاه رامسر باید به ساری انتقال یابد 30 شهريور 1393
خدا پدر فتاحیان رو بیامرزه اگه نبود همینقدم نداشتیم خودش قبول داره اینجا بدرد نمیخوره فرماندار میتونی تو یه روز 12 ساعت سر کلاس آناتومی بشینی؟ من به شخصه چت میکنم خدا ازت نگذره سر پل صراط یغتو میگیرم فرماندار خدا ازت نگذره که از ترس امسال شما اسممونم نمیتونیم بنویسیم واگذارت میکنم به اون بالایی میزتم برات نمیمونه..
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 شهريور 1393
داداش تو بهتره به جاي پزشكي بري ادبيات فارسي بخوني! يقه، نه يغه- امثال، نه امسال
امید 30 شهريور 1393
حرص نخور جوش در میاری :-)
پاسخ ها به این نظر
محمدرضا 29 شهريور 1393
خدا پدرتو بیامرزه.حرف دل ما دانشجوها رو زدی.ما منتقل میشیم.
احسان 30 شهريور 1393
تو چیکاره ای؟ من نمیدونم یه مسئول ریز چجوری درباره ی مسائل کلان سلامت نظر میده؟ آخه کی میزاره چنین آدمایی جرات کنن تو حوزه ای که تخصص ندارن نظر بدن؟ فرماندار ناممونو به وزیر هم دادیم همچین ژست گرفتی انگار وزیر بهداشته مطمئنم از نامه ی ما حتی سر در نیاوردی باید زیر نویس کنن برات ما وایسادیم تا بریم ساری اینجا دارین قد خون پدرتون از ما هزینه خونه میگیرین اینقد زرنگ شدین به هیچکدوممنون رهن نمیدین دلیل نمیشه ما اینجا هستیم خرپول باشیم همش میخواین ازمون بکنین دیگه خسته شدیم هیچ کاری هم نمیتونی بکنی همه با هم هستی از تموم مسئولین مرتبط ( نه جنابعالی) موافقت گرفتیم
ali 29 شهريور 1393
ما به حرفای غیر کارشناسی این آقا کاری نداریم الان بابل بین لمللش تو خود بابله همه جا همینه یکم یاد بگیرید کاش میرفتم بابل اگه فکر کردین با تنکابن میتونیم ما رو راضی کنین کور خوندین تنکابن رو قبول نداریم مرکز آموزشی تو همه جای دنیا متمرکزه عزیز اسمارتیس نیست که همه دانشته باشن مرکز آموزشیه اونی که همه باید داشته باشن بیمارستان و پزشک خوبه اصن اینجا در حدی نیست که بشه مرکز آموزشی زد توش وجهه ی توریستیشو خراب میکنه الان ساری اصلن توریستی نیست چون شده مرکز علم و بیمارستان های آموزشی و حسابی شلوغه جنبه توریسیت سلامت داره فقط مقاومت نکنین در برابر ضعفتون
hosein34 29 شهريور 1393
به حرف گربه سیاه بارون نمیاد غیر رامسری ها از هر کسی بپرسی میگه اینجا داغونه شما برو ساری یدونه هیئت علمی (اگه رامسری نباشه) پیدا نمیکنی که رامسر رو قبول داشته باشه حالا کار به جایی کشیده که به هیت علمی توهین میکنی؟ باید عذرخواهی کنی از جامه ی علمی استان جناب آقای فرماندار حالا اعضای هیئت علمی شدن اشخاص شدن مجعول؟ به نخبگان ما میگی معلوم الحال؟ ما رفتیم سوال کردیم از همه و مشورت گرفتیم همه گفتن باید انتقال پیدا کنه به ساری جناب فرماندار به شدت پیگیر این توهین شما هستیم و تا عذر خواهی نکنی دست بردار نیستیم به شخصه رامسر رو دوست دارم بعنوان یه شهر سیاحتی ولی اینجا نمیتونه علمی بشه و با توهین کار به جایی پیش نمیبرید تا الانم که ساکت موندیم فقط به خاطر آقای فتاحیان بود حالا که نیستن دیگه ساکت نمیمونیم
فرماندار 29 شهريور 1393
فرماندار ایندفه دیگه از اوندفه ها نیست که با تهدید ساکتمون کنی
خواهید دید
ما شدیم معلوم الاحال؟
ما همین نامه رو به وزیر هم دادیم
توهین شده کار مسئولین رامسری
واقعا متاسفم براتون..
درخواست از شمال نیوز 29 شهريور 1393
سلام با تشکر از شمال نیوز لطفا نامه ی ما رو ایشون میگن جعلیه بزنید تو سایتتون این نامه رو به وزیربهداشت هم دادیم پشتشم امضا زدیم هممون فارس هم زده خواستیم اسممون فاش نشه چون تهدیدمون کردن میترسیم اخراجمون کنن این استاندارتون
علي 30 شهريور 1393
كسي كه براي اين دانشجوها نامه فدايت شوم نفرستاده بود.چون نمره هاشون پايين بود اونجا قبول شدند.هر كي هم كه ناراحته خود انصراف بده بره جايي كه فكر ميكنه امكانات بهتري داره.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 شهريور 1393
((چون نمره هاشون پايين بود اونجا قبول شدند))
دوست عزیز آیا می دانید چرا دانشجویان با رتبه پائین اونجا قبول می شن؟؟!!!!
دقیقا ما هم می خاهیم کاری کنیم دانشجویان برتر اونجا قبول بشن.
یکی از اون 11 تا 30 شهريور 1393
از اول قرار بود بعد از دو سال مارو ببرن ساری
ولی بازی در آوردن
مشخصه رامسری هستی که اینو میگی
حالا ما میخوایم بریم ساری
همین بابل رتبه های خوب میگیره چون آموزش با کیفیتی داره
عرشيا 30 شهريور 1393
اينها از اين قماشند اين هم آدم فرهنگي شان!؟؟
به گور...برين جهنم ...بي سواد بيكار...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سمیه 30 شهريور 1393
جواب منطق را با تهدید نمیدن آقای فرماندار شما نمی تونید شهرتون را در ایام تعطیلات اداره کنی مگه زورکی چیه مردم را به بازی گرفتی دانشجو باید مکان آموزشی داشته باشه تا کار یاد بگیره مگر مردم موش آزمایشگاهی هستند چیه خیلی تند میری مواظب باش هر وقت کم میاری دم از خدمت به مردم میزنی لطفا کارشناسی شده صحبت کن
نا شناس 30 شهريور 1393
فرماندار بی تجربه شما نباید مردم را تحریک بکنید- یعنی چه - این واژه( شما آن را به گور خواهید برد) چه واژهایی است که بکار مبرید - آقای استاندار این چه نوع انتخابی از سوی شماست ؟؟؟؟؟ - اگر شما توان و پتانسیل کار را دارید می تواند در بخش عظیم توریسم و جهانگردی رامسر کار کنید- نه اینکه آشغال سر کوچه خیابان مردم را خفه کند و شما آن را لگد بکنید و به محل کار خودتان بروید - به اینها بچسبید - دانشگاه علوم پزشکی یک مرکز علمی و تحقیقاتی می باشد کجاست آن بیمارستان آموزشی - مگر آن جا جای تفریح است ؟؟؟؟ دانشگاه باید در یک مکانی که امکانات آموزشی هست با ید دانشگاه احداث شود و گرنه دانشجویان پزشکی بی سواد شده و تبدیل به دامپزشکی می شوند
نا شناس 30 شهريور 1393
فرماندار نیاز به دوره باز آموزی اخلاق گفتمان دارد - براش کلاس ادب و اخلاق بگذارید( مثلا این تدبیر و امید فرماندار در دولت تدبیر است )
نا شناس 30 شهريور 1393
معمولا افراد ناشناس، کم تجربه و با عملکرد ضعیف از اینگونه اتفاقات کمال استفاده را برای نشان دادن خود به مردم و محبوب جلوه دادن و شناساندن خود استفاده می کنند. اآقای فرماندار هم دقیقا همین کار را کردند. به تیتیر خبر توجه کنید!
نا شناس 30 شهريور 1393
استاندار محترم این اخلاقیات فرماندار منتخب شماست این همان 85 درصدی هست که افتخار میکنید به انتصاب انها.
مراد 30 شهريور 1393
با سلام
چیزی جز تأسف برای این فرماندار نمی تونم بگم. مگر ممکنه که فرماندار دولت تدبیر و امید اینقور وقیحانه به جامعه پزشکی توهین کنه! کلیه مراکز بین الملل به کنار دانشگاه های اصلی شان انتقال یافتند الا رامسر. آقای فرماندار کلنگ زدن ساختمان کار غیر قانونی بود که نماینده قانونگذار مجلس باید پاسخ بده. ضمنا از تفسیر غیر علمی شما موضوع بسیار متاسفیم و هنوز باور نمی کنیم که استاندار محترم شما را به عنوان فرماندار تعیین کرده باشه!!! لطفا به داد دانشجویان پزشکی و دارو سازی برسید.
شمال نیوز 30 شهريور 1393
شمال نیوز پشت سر ما و جامعه ی دانشگاهی باش تا ببینیم این آقای فرماندار و استاندارشون تا کجا پیش میرن..
حرف این آقا رو میزاری تو سایتت
نامه ی مارو هم بزار..
ذبیح 30 شهريور 1393
سلام
لطفا به دستوالعمل اجرایی ساماندهی فعالیت پردیس های خودگردان دانشگاه های علوم پزشکی که به عنوان متمم دویست و سی و پنجمین جلسه شورای گسترش وزارت بهداشت و علوم پزشگی است توجه کنید که بطور قانونی پاسخ این فرماندار بدور از آداب فصاحت را می دهد.
hamed 30 شهريور 1393
چقدر انسان میتونه بی ادب باشه..
واقعا برای رامسری های عزیز با این فرماندار بی ادب متاسفم
شما در حدی نیستید که التیماتوم بدید
و هیچ وقت با بی ادبی و گستاخی به جامعه ی علمی به جایی نمیرسید
آقای سروری
فرماندار به اصطلاح محترم
واقعا جای افسوس داره مردم رامسر فرمانداری مثل شما دارند
محترم باشیم 30 شهريور 1393
مگه ما مرده باشیم که تو بخوای واسه ما تصمیم بگیری
میاریم ساری
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه..
شما هم عددی نیستی
.
مرسی شمال نیوز که با انتشار حرفای این آقا شخصیتش رو نشون دادی..
مرده ی اون علامت تعجبت جلوی تیتر هستم
خودش کلی حرف داره واسه گفتن..
موافقا
بکوبن اون لایکو
حامی حق مردم باشیم نه میز خود 30 شهريور 1393
جناب فرماندار
درسته فرماندار رامسر هستی ولی نباید حق دیگر شهر ها رو از داشتن پزشک مجرب پایمال کنی
تو کاره ای نیستی که مخالفت کنی
اگه تو مخالفی منم موافقم
التیماتوم شدید بهت میدم دیگه در این باره غیر کارشناسی حرف نزنی
توهینت رو تا وزارت خونه میرم و پیگیری میکنم
هر کی میخواد پشتت باشه
ما موافقت حاج آقا طبرسی
رییس و تمام مسئولین علوم پزشکی استان
وزیر بهداشت
رو داریم
به موقع اش هم وزیر کشور رو هم موافقتشو میگیریم
این بی احترامیتو با توجه به ارتباطی که با وزیر دارم حتما اطلاع میدم
تو نه تنها به مردم ساری بلکه به مردم استان توهین کردی
فکر نکنم کارمون به جایی رسیده باشه که یه مسئول دون پایه بخواد به یه استان و جامعه ی علمیش توهین کنه
و من الله توفیق
با تشکر از شمال نیوز
لطفا تایید
رامسری 29 شهريور 1393
کسایی که میگن امکانتات متمرکز باشه و ...در واقع دارن به خواسته تاریخی مردم برای تشکیل استان جدید صحه میگذارن .ما هم میدونم چقدر حقمون ضایع میشه.
پاسخ ها به این نظر
جواب 29 شهريور 1393
ما هیچ وقتنگفتیم امکانات مترکز باشه
گفتیم امکانات آموزش پزشکی باید متمرکز باشه
چیزی که همه جای دنیا هست
میتونید تحقیق کنید
قراره پزشکای مجرب تربت بشن تا بیان بیمارستانای شهرای شما رو پر کنن
نمیشه که هر شهر واسه خودش یه دانشگاه پزشکی بزنه
تازه شما میتونی رشته های مهندسی رو ببرین شهرتون
با جان مردم که نمیشه بازی کرد
رییس دانشگاه رامسر خودش اونجا رو قبولنداره از نظر علمی
دیگه چی میمونه واسه ی گفتن؟
ناشناس 29 شهريور 1393
بعضي از اين دانشجوهها ميخوان كاستي و ضعف خودشون رو با نوشتن اين جملات و انتقال دانشگاه جبران كننددر حايكه كه خيلي از پزشكهاي متخصص تو زمان تحصيل در دانشگاههايي درس خوندند كه كمترين امكاناتي نداشت.مگر اين دانشجوهها از اول نمي دونستند كه شهرهاي كوجك از امكانات كمتري برخوردار هستند؟اگه اينطوريه كه خيلي از دانشگاهها رو بايد تعطيل كنند چون اين دانشجوهها مي خوان شب كنار بابا و مامانشون بخوابند.
پاسخ ها به این نظر
رضا 29 شهريور 1393
اول ببین این دتشجوها با چه رتبه هایی رامسر فبول شدن بعدآ حرف بزن.در ضمن سالی فلان فدر نمیدن که مردم رامسر بخورن میدن که خیلی عالی آموزش ببینند که با این امکانات و فرهنگ رامسر شدنی نیست.
جواب منطقی 29 شهريور 1393
اولا خیلی از دانشگاه ها رو لطفا نام ببر و رو هوا حرف نزنین لطفا
شما دانشگاه پزشکی نمیتونید پیدا کنید که کنار دانشگاه مادر نباشه
الان بابل یه دانشگاه مادر هست و دانشگاه بین المللش کنارشه
.
جهت اطلاعتون عرض کنم ما از اول میدونستیم اینجا امکانات نداره ولی تو دفترچه نوشته بودن بعد از علوم پایه دوره ی بالینی مارو میبرن ساری..
با رو این حساب اومدیم
نه چیز دیگه ای..
همین الانم مشکلی نداریم باشیم به شرط اینکه بعد از علوم پایه مارو ببرن ساری
خوشحال میشم بدونم چه جواب دارین..
ناشناس 29 شهريور 1393
شما نام ببر اون پزشکای متخصص رو؟
چیزایی میگی که همش باد هواست
تمام پزشکا تو دانشگاه مادر زمان خودشون درس خوندن
حالا اون موقع توان دانشگاه همین بوده
امکانات نبود ولی استاد خوب که بود؟
رامسر استاداش تا از ساری برسن اونجا پنچر میشن
ما خودمون دلمون به حالشون میسوزه
داریم میبینیم چقد سختی میکشن
حالا شما باز غیر کارشناسی حرف بزن
معافی 29 شهريور 1393
اگر امکانات کمه اینم دال بر مظلومیت غرب استانه باید امکاناتش زیادتر بشه نه اینکه صورت مسئله رو پاک کنن.جناب فرماندار تا آخرپشتتان هستیم.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 مهر 1393
اساتید نیاز دارن بیمارستان تخصصی داشته باشن
آیا رامسر ظرفیت احداث چندین بیمارستان تخصصی رو داره؟
ما اصلا مخالف توسعه ی رامسر نیستیم
ولی در حال حاضر این بین الملل باید به مرکز استان بیاد
اگر شما هم چندین بیمارستان تخصصی احداث کردید و دانشگاه خودتون رو ساختین مسئولین حاضرن علاوه بر ساری یه دانشگاه بین الملل دیگه در رامسر تاسیس کنند
ولی تا اون موقع نباید دانشجوهای ما از آموزش با کیفیت دور بمونن
احسان 29 شهريور 1393
ولی فک نکنم ایشون این قدر قدرت داشته باشند که بابت این دانشکده تصمیم بگیرند.اصل و رسالت دانشگاه آموزش به بهترین صورت به دانشجوهاست که فرعآ اقتصاد یا رونق یک شهر را در بر دارد.پس ما باید اصل را دریابیم و در این مورد باید کارشناسان آموزش و اعضای دانشگاه چه دانشجو چه اساتید تصمیم بگیرند نه فرماندار یا نماینده ی مردم رامسر.
انتقال به ساری نافی جان مردم 29 شهريور 1393
نمیدانم چرا برخی از مسئولین با حرکت در خلاف جهت آب خودنمایی میکنند
تمام دانشجویان داشگاه و اعضای هیئت علمی موافق این انتقال هستند
به دلایل کاملا منطقی..
در حال حاضر جان مردم مهم تر است یا میز مدیریت؟!
این سوالی است که فرماندار بدور از آداب رامسر باید پاسخ دهد
توهین به جامعه ی پزشکی امر قابل تحملی نیست و قطعا با عکس العمل قاطع جامعه ی پزشکی همراه خواهد بود
همین جامعه پزشکی اگر تدریس دانشگاه رامسر را تحریم کند از دست هیچ بنی بشری کاری ساخته نیست
مراقب حرف زدنمان باشیم
توهین به خدمتگزاران سلامت جامعه بسیار ناپسند است
عذرخواهی رسمی فرماندار را خواستاریم
و همچنین انتقال این دانشگاه
متشکر از سایت شمال نیوز که نظرات را بدون جانب داری منتشر میکند
معتمدی 30 شهريور 1393
چرا باید اساتید از ساری بیان مگر غرب استان کم پزشک فوق تخصص و متخصص داره نکه فرصتهای شغلی بازم در دست شرق استان باید قرار بگیره؟!رامسر خودش بیمارستان فوق تخصصی داره .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 مهر 1393
رامسر؟
بیمارستان تخصصی؟
فکر کنم منظورتون اون مرکز درمانی باشه
ساری هم مرکز درمانی فوق تخصصی طوبی داره
ولی بیمارستان نیست و اساسا برای آموزش نیست و بدرد آموزش هم نمیخوره
.
لطفا کسانی که اطلاعات تخصصی ندارن نظر ندن
مرکز درمانی با بیمارستان و مرکز آموزشی زمین تا آسمون فرق دارد
خب؟
دیگه چی دارید؟
ارمین 3 مهر 1393
غرب استان از نور هست تا رامسر.نوشهر و چالوس که مشکلی ندارن عزیز من شما تنکابن و رامسرید که اصلا پتانسیل ندارید.پس همرو قاطی بیکفایتی خودتون نکنید.
شهروند 30 شهريور 1393
واقعا این آقای فرماندار پشتش به کی گرمه که اینطور گستاخانه حرف میزنه؟!!
توهین به جامعه ی پزشکی جای هیچ دفاعی رو برای این آقا باقی نمیذاره..
خربزه خوردی پای لرزه های بعدش هم وایسا..
تایید شود
نا شناس 30 شهريور 1393
با سلام . ضمن احترام به نگرانی فرمانادر محترم (اگرچه ادبیات ایشان نا مناسب بود) و مردم رامسر که وجود دانشگاه در این شهر باعث توسعه و پیشرفت شهر میشود
باید دو گزینه در نظر گرفت یا توسعه و ایجاد بستر مناسب برای اموزش پزشکی با امکانات مناسب و ئا استفاده از امکانات دانشگاههای مادر و معین که این مشکل مرتفع گردد
امروزه متاسفانه در خود ساری هم شرایط و امکانات محدود بوده و سایر مراکز خدا رحم کند
در ساری هم ظرفیت پذیرش وجود ندارد و اموزش مشکل شده است
نا شناس 30 شهريور 1393
واقعا برای این فرماندار با این ادبیات خوبشون متاسفم
"آرزوی انتقال دانشگاه به هر نقطه ی دیگر را به گور خواهید برد!"
اعتدال 30 شهريور 1393
اقای استاندار این از تحمیلیهاست که بالاجبار گفتند این اقا فرماندار باشددر دولت اعتدال این اقایون جایی ندارندفرمانداری که حرف زدن بلد نیست ما این فرماندار را نمیخاییم
دانشجو 30 شهريور 1393
اولاً كه. دانشجوهاي اين واحد كم و كاستي ندارن كه به اين صورت جبران بشه !!! شما چرا حرص ميخوري راستي ؟ چون نميتوني ديگه كاسبي خوبي با نبودن ما داشته باشي يا جنس و خونت رو با قيمت چند برابر تحميل كني نگراني ؟ ولي نگران نباش حداقل ازين به بعد كه ما ميريم شما كمتر گناه ميكني به درد اخرتت ميخوره وال
نا شناس 31 شهريور 1393
خدا نگذره از اون کسایی که با سیاسی کاری این همه سرمایه ملی و انسانی رو هدر دادن و همچنان مصر بر این هدررفت سرمایه هستن؟
آقای فرماندار! مسولانه تر و با نگاه کارشناسانه با جامعه علمی صحبت کن لطفا
مهیار 31 شهريور 1393
برو به هرکی دوست داری بگوتمام امکانات و بودجه رو بردین مرکز استان و شهرهای غرب رو خراب کردین.. بسه دیگه اینقدر حق غرب استان رو خوردین مازندران شده امل بابل ساری مسخرشو در اوردین واقعا باید ارزوشو به گور ببرین
مهیار 31 شهريور 1393
دانشگاه نباید ساری بره
حق و حقوق غرب استان رو خوردین دادین به چهار تا شهر توو مازندران هنوزم ول کن نیستین..مردم شهر همه پشت فرماندارن
اگه میتونین تغییر بدین
حیف رحیم مشایی رفت
دوستدار رامسر 31 شهريور 1393
متاسفیم
فرماندار نسبتا محترم که به جامعه ی علمی و مردم احترام نمیزاری
خوبه تو اون نامه گفته شد این قضیه رو سیاسی نکنین
علمی برخورد کنین
ولی خدا جای حق نشسته
با سیاسی کردن این موضوع فقط مشکلات خودتون رو بیشتر کردید
چون عکس العمل ها مردم شدید تر
و یکدلی های مردم در مقابل ما بیشتر میشه
شما کل مازندران رو مقابل رامسر قرار دادین
تو این قضیه حتی بابلی ها هم پشت ما هستن
چون به نفعشون هست از نظر علمی
چون همه ی شهرها از نظر علمی به این قضیه نگاه میکنن
.
دلم میخواد ببینم به پشتوانه ی کی چیکار میکنی؟
مطمئنا مردم رامسر فهمیده تر از این هستن که پشت انسانی بایستند که براحتی به جامعه علمی و مردم توهین میکنه
شما دو روز دیگه فرماندار چالوس بشی به مردم رامسر توهین میکنی
فرماندار نوشهر بشی به چالوسی ها توهین میکنی
مردم رامسر باید غرامت بخوان از شما که وجه ی رامسر رو جلوی تمام مردم استان خدشه دار کردی..
حیف مردم شریف رامسر که فرمانداری مثل شما دارن
مطمئن باشید پدر و مادر تمام دانشجو ها دوست دارن پزشکی به جامعه تحویل بدن که دعای مریضاشون به حال اونا برسه نه لعن و نفرین..
وگرنه این همه پدر و مادر حاضرند فرزندانشون رو به دور ترین نقاط کشور بفرستند فقط بخاطر اینکه فرزندشون در دانشگاه با کیفیتی درس بخواند
و من الله توفیق
خداووند شما را به راه راست هدایت کنه
و البته نشان دادید که هنوز لیاقت خدمت گذاری برای مردم شریفی مثل رامسر رو ندارید
لطفا تایید شود
با تشکر از شمال نیوز
غرب مازندران 1 مهر 1393
درود برشرف کسی که حب الوطن داره
خنده داره 2 تا دانشگاه پزشکی ساری و بابل جفت هم بااون مسافت مشکلی نیست

عبد 1 مهر 1393
سلام حق با فرمانداره بابا خسته شدیم از دست شماها استاندارتون که بابلی تمام مدیر کلتون که شده بابلی دیگه چی میخواین یک دانشگاه هم که به ما مجوز دادین میخوایین پس بگییرین .................... به جای این که فرماندار شهرمان را اذییت کنیید برید جلو این حسین اسلامی ساروی بگیرید که داره مازندران را به بنبست میگشونه با آن یاداشت هاش برید جلو اسلامی بگیرید ............................شمال نیوز نشان بده مطلبم را درج میکنی اگر درج نکردی یکی از بازدید کنندهای ثابت رو از دست میدی
پاسخ ها به این نظر
امیر 2 مهر 1393
بی احترامی فرماندارتون رو کجای دلمون بزاریم؟
ما دانشگاه بین المللتون رو نمیخوایم بیاریم ساری
رو حرفمون فقط پزشکی و داروسازیه
پزشکی نیاز به آموزش بالینی داره
بیمارستان تخصصی مجهز
خب یکم منطقی باشیم
رامسر واقعا جای این چیزا نیست
میدونین تو ساری و بابل کلی مشکلات از ضایعات بیمارستانی بوجود اومده؟
رامسر عروس مازندرانه
همین مونده اونجارو آشغالدونی کنن..
ما نمیزاریم وجهه ی توریستی رامسر خراب بشه
الان فقط شما تله کابین دارین ما حرفی زدیم؟!!
یکم منطقی باشیم
Ali 1 مهر 1393
ما پشت فرماندارمون هستیم با قدرت تمام غرب استان در زمان دکتر احمدی نژاد چه خواسته ای از رییس جمهور وقت داشت؟؟ما استانعلی میخواهیم!!!
دانشجوی پزشکی 2 مهر 1393
هر جور حساب کنیم واقعا رامسر صلاحیت داشتن داشگاه پزشکی رو نداره
مگه چندتا بیمارستان تخصصی تو رامسر هست؟
ساری بیشتر از 5 تا بیمارستان تخصصی داره
اونم بخاطر جمعیتشه
نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت داره
ولی رامسر حتی اگرم بیمارستانی بزنه مریضی وجود نداره که تختاشونو پر کنه
با تمام احترامی که برای رامسری ها قائلم ولی تا ده سال آینده اگرم بودجه ای باشه که نیست اونجا نمیتونه مناسب آموزش پزشکی باشه
این دانشگاه که داره به ساری میاد
پیشنهاد میکنم با رشته های مرتبط مثله فیزیوتراپی به دنبال پر کردن دانشگاهتون باشید
و اینو بدودنید اگه انتقال داده نشه اولین کسایی دودش میره تو چشمشون مردم رامسر هستن
دوره ی احمدی نژاد و رحیم مشایی سر اومده..
فرماندار رامسر هم همین امروز فرداست که بره
چون به وزارت کشور اطلاع دادم این بی حرمتی رو..
مگر اینکه از جامعه علمی عذرخواهی کنه و از تحریک مردم دست برداره
مرسی از شمال نیوز
تایید کنید لطفا
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 مهر 1393
مثل اینکه دانشگاه پزشکی هم داره. چرا آنجا ثبت نام نکردید؟
نا شناس 2 مهر 1393
منم موافقم
رامسر تا کی میخواد اینهمه بیمارستان تخصصی بزنه؟
بر فرض که دانشگاه ساخت
موضوع اینجاست سیاست مدارای ما نمیدونن دانشجوی پزشکی بیشتر از اون که به دانشگاه نیاز داشته باشه به بیمارستان های تخصصی نیاز داره..
نا شناس 2 مهر 1393
دوستان شمال نیوز بهتراست نظرات موافق و مخالف را بگذارید

سعی کنید انصاف را رعایت فرمایید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 مهر 1393
دقیقا حق با شماست
ما کاری به نبود امکانات در رامسر نداریم
الان که آموزش رامسر ضعیفه تکلیف چیه؟
بنظرم فعلا باید این دانشگاه رو به ساری انتقال بدن تا بعدا که رامسر بتونه خودشو تجهیز کنه
در ثانی کدوم استان کشور توی سه نقطه دانشگاه پزشکی داره؟
این بدعت رو آقای مشایی درست کرد
و بدونید خونه ای که روی آب ساخته بشه دوومی نداره
اینقد ضعیف کار کردین که داد دانشجوها رو درآوردین
حق دارن این همه پول میدن کیفیت آموزشی بالا طلب کنن
میتونم بپرسم منظورتون از اینهمه متخصص و فوق تخصص تو رامسر دقیقا چه کسایی هستن؟
مگه هر کی متخصصه میتونه درس بده؟
واقعا جالبه
شمال نیوز نظرات مارو هم تایید کن لطفا
تنكابني 2 مهر 1393
با سلام به همه همولايتي‌هاي عزيز - از لابلاي نظرهاي شما عزيزان متوجه شدم استادان اين دانشگاه از ساري (يا شهرهاي مركزي استان) براي تدريس به رامسر تشريف مي آورند. اين براي من خيلي عجيب بودد، چون از يك طرف پزشك قادر به تدريس در منطقه كم نيست و از طرف ديگر اطلاع دارم كه از مركز استان همجوار (گيلان) كه فاصله به‌مراتب كمتري با رامسر دارد، براي تدريس در بعضي دانشگاه‌هاي اين شهر (مانند پيام نور) استفاده مي‌شود. چرا از استادان دانشگاه گيلان براي تدريس دعوت نمي‌شود.
درضمن از ديد تفاهم و اختلاط مثبت فرهنگي، جذب دانشجو از شهرهاي مختلف استان در يك شهر غرب مازندراني، نتايج و پيامدهاي مثبتي به همراه خواهد داشت. عزيزان سال‌ها و بلكه قرن‌هاست غرب مازندران مقصد مهاجرت عزيزان گيلاني است، به‌طوري كه زبان و بافت فرهنگي شهرهاي رامسر و شهسوار به نفع همسايه غربي دگرگون شده است. حال چه اشكالي دارد با فاميل كم‌لطف قديممان بيشتر اختلاط كنيم؟ اين همه دوري و بيوفايي براي چه؟ اما دوست دارمي شمه ره ويشتر بوينيم، شما هم امه منطقه ره از خودتون بدونين.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 مهر 1393
بنظرم باید دو تا دانشگاه بین الملل یکی تو ساری و یکی تو رامسر بزنن اینجوری ساروی ها و کسایی که دوست دارن برن ساری میرن ساری و بقول شما گیلانی ها هم میان رامسر.. هر دو طرف هم راضی میشن البته صد در صد در هر دو صورت دوره ی بالینی باید در ساری یا بابل برگزار بشه بدلیل امکانات آموزشی رامسر شهر همه ی مازندرانی هاست مگه میشه دوسش نداشته باشیم همیشه پشتش هستیم ولی تو این موضوع پای جون انسانها در میونه رشته های دیگه رو ببرین رامسر.. نمیشه؟
دانشجو 2 مهر 1393
متاسفم برای خودم و همه دوستانم که در داتشگاه و شهری مشغول تحصیل هستیم که فرماندار انجا دانشجویان گروه پزشکی ان شهر را معلوم الحال خطاب میکند.این دوستانی که قرار است به پشتوانه هم مانع انتقال ما به ساری شوند، از اسم دروس ما خبر دارند؟ !!!!ایا جز نام رشته اطلاعات دیگری دارند؟!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.411 seconds.