.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قلعه‌نويي: ما براي تيم هاي ديگر بازي کرديم
امير قلعه‌نويي براي دومين بار پياپي در دو هفته گذشته با باخت زمين مسابقه را ترک کرد و حتي اين نتيجه باعث شد به شدت از آرش برهاني انتقاد کنند.

به گزارش "ورزش سه" ، قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

فولاد 30درصد هم موقعیت نداشت
ما در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم در نیمه اول  می‌ توانستیم با دو گل از زمین بیرون بیاییم. فولاد در سراسر بازی موقعیت نداشت حتی یک کرنر هم نزد و یک موقعیت 30درصد گل هم نداشت. بالاخره این هم جزیی از فوتبال است قبل از گل فولاد میلاد فخرالدینی  می‌ توانست دروازه آنها را باز کند.

این هفته همه تیم ها برای ما بازی کردند ما برای دیگران
تیم ما ایجاد موقعیت  می‌ کند و حالا در یکی، دو بازی گل نزده است. من اصلا ناراحت نیستم وقتی باید ناراحت باشم که نتوانیم موقعیت در تیم ایجاد کنیم، ضعف هایی داریم هک باید آنها را برطرف کنیم در چه خط حمله و چه در خط دفاع. این را هم باید در نظر بگیرید که ما امروز با کمبود بازیکن مواجه بودیم.

فروزان کم کارترین بازیکن میدان بود
بیک‌زاده، خسرو حیدری و کرار را نداشتیم، مگوئیان 20 دقیقه قبل از پایان بازی گفت من را تعویض کن ولی من بازیکن جایگزین نداشتم که جای او بگذارم. فولاد تیم فنی و با شخصیتی است اما شما دیدید که محسن فروزان امروز کم کارترین بازیکن زمین بود.

آرش خوب دوید
آرش در این بازی فقط خوب دوید اما از موقعیت هایی به دست آورد به خوبی استفاده نکرد. طبیعی است که از او راضی نباشیم.

بازیکنان ملی پوش ما شرایط خوبی ندارند
شما ببینید بازیکنانی که از اول با ما بودند با بازیکنانی که در اردوی تیم‌ملی بودند چقدر فرق دارند. آنها مشکل بدنی دارند شاید هم فکر  می‌ کردند که با بازی در جام‌جهانی به تیم های اروپایی  می‌ روند.

آنها باید از نظر بدنی به شرایط ایده آل برسند
شوت های آندو درست بود، آندو تا وقتی که در زمین بود خوب کار کرد و در آخر از نظر بدنی کم آورد. یک روز مثل بازی با بوریرام شوت  می‌ زند و توپش گل  می‌ شود و یک بار هم مثل امروز توپ هایش به بیرون  می‌ رود.

وینگادا مربی بزرگی است
نتایج بدی که تیم امید گرفت جزیی از فوتبال است، وینگادا مربی بسیار بزرگی است و فوتبال روز دنیا را  می‌ شناسد ولی نگاه ها در اینجا درست نیست. شما ببینید ما چه بلایی سر اکبر محمدی آوردیم، او یک مربی آینده دار بود ولی برخورد مناسبی با او نشد. این نتیجه ها هیچ اشکالی ندارد چون آقای وینگادا نقاط ضعف تیم را شناخت. ما باید این نقاط ضعف را برای بازی های المپیک برطرف کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 شهريور 1393
قلعه نویی وقتی تیمش میبرد: ما داریم به استقلال واقعی نزدیک میشیم جا داره از تیم حریف که بسیار تیم خوب و جوانی هست تشکر کنم که بسیار خوب بازی کردند.اما وقتی میبازه: روی اشتباه بچه گانه خط دفاعی گل خوردیم.زمین کج بود و...اینوسط هم بازی خوب تیم حریف کشک.امیرخان شماهم نفت مسجد سلیمان رو با 2تا موقعیت10درصد بردی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.563 seconds.