.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرداری فکری به حال زباله ها کند ...
سفر « مادر محیط زیست » به مازندران هم تاثیری نداشت !
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر رئیس محیط زیست کشور به مازندران تاثیری در رفع مشکل زباله نداشت و هم اکنون شورا و شهرداری باید این مسئله را حل کنند و هر کدام از نهادها، دیگری را مسئول رفع مشکل زباله می دانند ...
سفر « مادر محیط زیست » به مازندران هم تاثیری نداشت !

شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر رئیس محیط زیست کشور به مازندران تاثیری در رفع مشکل زباله نداشت و هم اکنون شورا و شهرداری باید این مسئله را حل کنند و هر کدام از نهادها، دیگری را مسئول رفع مشکل زباله می دانند، عنوان کرد: محیط زیست متولی نظارت بر وضعیت زباله در استان است و اعطای تسهیلات لازم بر عهده دولت است.

شجاعی اشاره کرد: لازم است تفکر کارشناسی از سوی سازمان محیط زیست به مسئولان شهری اعلام شود و آنها نیز اجرا کنند.

این نماینده مجلس نهم افزود: سازمان محیط زیست باید راهکار و فناوری نوین مانند فیلترهای مناسب کاهش آلودگی را به مسئولان شهری اعلام کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها زباله را برای تولید برق استفاده و حتی از دیگران خریداری می کنند، ابراز داشت: حل مشکل زباله در استان، اهتمام جدی لازم دارد.

شجاعی بیان داشت: در استان مازندران به دلیل وسیع بودن سفره های زیرزمینی آب دریا، امکان حفر چاه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای حاشیه سواحل مازندران، مشکل زباله بیشتر به چشم می آید، خاطرنشان کرد: نیاز است، دولت راهکارهای مناسب به منظور حل مشکل زباله در این شهرها بیاندیشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در خصوص نارضایتی مردم منطقه شهرک صنعتی شماره یک ساری نسبت به احداث کارخانه زباله سوز، بیان کرد: نامه کتبی به خانم ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست ارائه دادیم و ایشان نیز گزارش کار از اداره کل محیط زیست مازندران خواستند.

گفتنی است چندی پیش دکتر معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از مخیط زیست کشور به مازندران سفر داشت و از سوی ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران مفتخر به لقب « مادر محیط زیست ایران » شد اما با توجه به شواهد ، قرائن و مشروح سخنرانی ها و جلسات مشکلب حل نشد و اصلی ترین مشکل شهرهای مازندران در قالب زباله ها همچنان پابرجاست !



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدامیرعادلانی 29 شهريور 1393
مگرنظارت ایشان بر صذاسیما هیچ تاثیری داشت
نا شناس 29 شهريور 1393
سلام .چرا از سوی استاندار ؟چرا از سوی استاندار مازندران؟چرا همچین لقبی؟
نا شناس 28 شهريور 1393
یه عکس یادگاری گرفتیم. از نزدیک معاون رییس جمهور رو دیدیم کفایت میکند مگر قرار بود مشکل زباله حل شود؟
دوست 28 شهريور 1393
پس تو کچایی؟ دیده نمی شی... نمی بینیمت
بابايي 29 شهريور 1393
دكتر شجاعي بسيار زيبا فرمودند
وزير صنعت پدر صنعت ايران پدر صنعت مازندران را درآوردند
رييس محيط زيست سفرمادر محيط زيست نتيجه اي دربر نداشت
- 29 شهريور 1393
اقاي شجاعي زباله مازندران يك پروزه ملي است . براي اينكه علاوه بر اينكه تنها نوار سبز كشور است وجود حداقل 20ميليون مسافر كه توليد اشغال انها بيش از توليد اشغال جمعيت بومي استان ميباشد. اين وظيفه شما است كه پيگير اجراي اين پروزه از منابع ملي باشيد چرا وظيفه پيگيري خودت در مجلس را به گردن مديران استاني ميگذاري. مديران استاني كه منابعي ندارند ودر مجلس هم براي دفاع از پروزه جهت گرفتن بودجه نامبردگان را راه نميدهند.اين شماييد كه بايد در مجلس موضوع را با بيان بلند اعلام وپيگيري كنيد.
ناشناس 29 شهريور 1393
رمضون داداش، بی خیال..
علی 29 شهريور 1393
خود جنابعلی چقدر تاثیر گذار بودید ؟
صثقص 29 شهريور 1393
آقا معمولا اختيار مادرا كمتره صبركن تا پدر محيط زيست بياد حل ميشه
نا شناس 29 شهريور 1393
زمان انتخابات مجلس داره نزدیک میشه بازهم از اون حرفا و ژستهای انتخاباتی برای رای آوری ...
شما بعنوان نماینده چقدر بودجه برای رفع معضل زباله آوردی....؟
شما که همش سرت گرمه به انتصابات و عزل و نصب های دور و وری هات ...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 شهريور 1393
آره والا
نا شناس 29 شهريور 1393
اقای شجاعی تاثیر شما جز برای دوستان و بستگانت برای کسی دیگه هم هست؟؟؟
نا شناس 29 شهريور 1393
بهتر بود لغب پدر محیط زیست مازندران رو بهش میدادن . چون .........
دلسوز 29 شهريور 1393
با سلام خدمت نماینده شهرمان ، ایشان که در جایگاه نماینده مردم در مجلس از امکانات و دسترسی بهتری به متوالیان حل مشکل زباله دارند تا بحال چه جوری خواب بودند ، دست خانم ابتکار درد نکنه که با ابتکارشون (سفربه مازندران) البته با عرض معذرت شما رو ازخواب بیدار کردند
نا شناس 29 شهريور 1393
مطمئنم اگر شماها(شجاعی و دامادی) تا الان پیگیر زباله سوز بودید و علاقه و اراده ای واسه ی ساختش داشتید تا الان پنجاه درصد پیشرفت هم داشت.
کیاسری 29 شهريور 1393
جناب نماینده محترم شجاعی جاده ساری به تاکام که به زادگاه شما میرسد را درست بکنید بقیه پیشکش دیروز 28/6/93 تصادفی منجر به فوت و خونین توی این محور اتفاق افتاد در حالی که جاده بین استانی هست با عرض بسیار کم شما برای زادگاه خود کاری نکردید چه برسد به ساری ...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 شهريور 1393
میتونه یقه وزیر رو بگیره اونم وقتی که یه نماینده دیگه شهر از وزیر و عملکردش حمایت تمام قد میکنیه!!!!
یکم منصف باشید
نا شناس 28 شهريور 1393
هر وقت گفتن ان تو بگو من
راهبندی 29 شهريور 1393
جاده ساری به تاکام را در یابید ای نماینده های پرتلاش ساری که هر دو بچه ی این منطقه هستید و یک ظرف آب برای اهالی این منطقه نبردید دیگر مناطق ساری که دیگر واویلا... واقعا عملکردی نداشتید باری ساری و هشمهریان خودتان و در نگهداشت مدیران شایسته ساروی . هیچ که هیچ .
نا شناس 29 شهريور 1393
جناب آقاي شجاعي شما بعنوان نماينده تا حالا چه كارهايي براي حل معضل زباله انجام داده ايد ؟ خداي نكرده اين صحبتهاي شما براي تبليغات آينده شما نيست . يا تا بحال خواب تشريف داشته ايد كه خانم ابتكار شما را از خواب بيدار كردند.
نا شناس 29 شهريور 1393
اخه این نماینده بیچاره چی از دستش برمیاد؟شما هم چه انتظاراتی ازش داریناااا؟؟
شهروند 29 شهريور 1393
این نماینده محترم چقدر به مشکلات شهر آگاه و مطلع هستند ، من تا دیروز فکرمیکردم ایشان باخبر نیست وگرنه چنین و چنان میکند اما امروز خیلی حالم گرفته شد وقتی این خبر غیرمسرت بخش ایشون رو خوندم ، شما ای نماینده عزیز خودت هم میدونی این حرفها فقط جهت اعلام وجود است و بس، مشکل مردم و شهر به شما چه طرفی داره شما مسئول وضع قانون در مملکت هستین ، این ما ها هستیم هنوز جایگاه آرای خودمون را نمی دونیم به راحتی برای هرکسی هزینه میکنیم
ساروی 29 شهريور 1393
خدا رحمت کند آقای کردان رو چه نخبگانی را برای شهرمان علم کرد ، البته شاید اگر ایشان هم در قیدحیات بودن از کارشون پشیمون بودن
محمد93 28 شهريور 1393
آیا شجاعی در مرحله ی بعدی رای میاورد
م 28 شهريور 1393
آیا دامادی در مرحله ی بعدی رای میاورند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 شهريور 1393
ممنون از سئوالت،بنظرم رأي دادن به دامادی و شجاعی هیچ توجیه و تفهیمی نداره مگر اینکه شخص ذینفع باشه.
نا شناس 28 شهريور 1393
اقای دکتر. گاهی سکوت بتهریم مرهم است. لطفا دم مزن. که حرف زدن هات تیشه ای است به قلب مردم ساری. از خدمت رسانی هیچ مگو. از مردمداری نگو.از سفرت به انگلستان بگو.
نا شناس 28 شهريور 1393
البته اقای دکتر بفرمایند که "اعطای تسهیلات لازم بر عهده دولت است." نفرمودند که نماینده محترم باید از دولت بخواهد. بفرمایند که "دولت راهکارهای مناسب به منظور حل مشکل زباله در این شهرها بیاندیشد." خب چه کسی باید به دولت یاداوری بنماید.؟ بفرمایند که " با توجه به شواهد ، قرائن و مشروح سخنرانی ها و جلسات مشکلی حل نشد" منتهی نفرمودند مگه قرار بود حل بشه؟؟؟؟؟
کدوم مشکل مردم حل شده؟ جاده تاکام؟ گازرسانی به روستاها؟ اب رسانی؟ کشاورزی؟ کمبود آب؟ جاده ها؟ بیکاری؟ و..........
عباسی 28 شهريور 1393
مش رمضون زباله ره ول کن .چه خبر از انگلیس
سيد محمد رضا از كليجانرستاق 28 شهريور 1393
آقاي شجاعي براي حضرتعالي مهم نيست كه دلت براي شهر بسوزد ماموريت جنابعالي در مجلس چيز ديگه ايست شما آمديد مجلس تا آدمهاي بعد از خود رو بسازيد راستي وضعيت عبوري در شهر چيه راي مياره اشكال نداره اگر نياورد افراد بفرست مثل زمان خودت راي بخرن . آقاي شجاعي بنشين لب جوي و گذر عمر ببين ...............
نا شناس 28 شهريور 1393
بیخود به خودت فشار نیار,مردم ساری دیگه بهت رأی نمیدن.
123 29 شهريور 1393
با وجود امثال شما ما مردم مازندران نیز بی خیال خیلی از طرحها شدیم
چهاردانگه اي 30 شهريور 1393
دوستي در كامنت خود فرمودند آقاي كردان نخبگاني را براي شهر ساري علم كردند. همين نخبگان براي بقا و گرفتن پستهاي بهتر الان با دشمنان آن مرحوم حشر و نشر دارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.