.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران خبر داد/تغییر 85 درصد مدیران در مازندران
ظرفیت خالی 15 درصدی اتوبوس مدیران مازندران!
شمال نیوز: این بحث رایج است که ماکشوری سیاست زده هستیم وبا تغییر دولت تمام مدیران بصورت اتوبوسی تغییر می کنند لذا استاندار مازندران نیز برای اینکه خودی هم نشان داده باشد این اقدام را درراستای اقدامات مهم دانسته وبه عنوان یک دستاورد بیان نموده ...
ظرفیت خالی 15 درصدی اتوبوس مدیران مازندران!

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح‌جلودار چهارشنبه شب در نشست خبری خبرنگاران غرب مازندران به قصه بی‌پایان آزاد راه تهران شمال اشاره کرد و بیان داشت: در سال 74 از مخالفان احداث آزاد راه تهران شمال بودم به‌خاطر اینکه به این شیوه که از منابع طبیعی زمین گرفته شود و این‌گونه کار انجام شود، معتقد نبودم.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در این پروژه ورود پیدا کند، افزود: این پروژه اکنون جزء طرح‌های مهم و اولویت‌دار کشور است اما وقتی بخشی از زیرساخت‌های آن مهیا نیست چه باید کرد هر چند گفته می‌شود که اعتبار 120 میلیون یورویی و 100 میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته شده است.

استاندار مازندران به بحث سواحل مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: ساحل‌سازی کار دولت نیست و باید بخش خصوصی ورود کرده و سرمایه‌گذاری کند و آن دسته از افرادی که در نزدیکی سواحل زمین دارند، اجازه مطالعه برای پروژه‌های گردشگری را دارند.

وی ابراز کرد: برای توسعه گردشگری در سواحل مازندران باید اسکله‌سازی با دورنمای کاربردی برای صد سال آینده انجام شود و دریا به‌عنوان توریسم و تولید و تجارت مورد توجه قرار گیرد و برای تمامی نقاط سواحل طرح و برنامه داریم و اعتبارات بسیار خوبی نیز در این زمینه اختصاص یافته است.

فلاح جلودار تصریح کرد: هفدهم مهر ماه امسال همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در استان برگزار می‌شود و در این همایش بیش از 400 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی حضور دارند و ما نیز برنامه‌ها و طرح‌های متعددی برای ارائه در این همایش داریم.

وی درباره معضل زباله‌ها در سطح استان نیز بیان کرد: ساماندهی زباله‌ها در مازندران از اولویت‌های نخست در مازندران است و باید در این زمینه برنامه داشت تا بتوان ساماندهی زباله‌ها را به خوبی انجام داد و به سمت کشورهای در حال توسعه برویم.

وی ادامه داد: تاکنون 85 درصد مدیران در مازندران تغییر کرده‌اند و در ادامه تغییرات دیگری نیز انجام می‌شود که برخی از آنها در حال بررسی است.

فلاح جلودار به سفر اخیر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به مازندران اشاره و تصریح کرد: صبحت‌های بسیار خوبی با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور داشتیم و نگاه‌های استان با کشور در زمینه محیط زیست همسو است و ما درخواست اختیارات بیشتری برای مازندران در راه حفظ و حراست از محیط زیست کردیم.

وی به بحران برف در زمستان سال گذشته در غرب مازندران هم پرداخت و گفت: آثار و بقایای خسارت برف هنوز در غرب مازندران وجود دارد و در این حوزه به مشکلاتی که برای ساختمان‌ها و منازل مسکونی به‌ وجود آمد از سوی دولت کمک شد اما در بحث تخریب‌ها و آسیب‌های بخش کشاورزی از بحران برف هیچ فرمی برای پر کردن وجود نداشت تا خسارات ارزیابی شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: دولت تسهیلات 150 میلیارد تومانی را به بانک‌های عامل ابلاغ کرد و با تدبیر و کمک دولت به خسارت‌دیدگانی که از قبل بدهی‌های بانکی داشتند و این تسهیلات به آنها تعلق نمی‌گرفت، نیز کمک می‌شود.

وی تاکید کرد: بحث بیمه کشاورزی بسیار مهم است و کشاورزان و باغداران باید این موضوع بسیار مهم را حتما جدی بگیرند چراکه آنهایی که در قضیه بحران برف از قبل محصولات خود را بیمه کرده بودند، مشکلاتشان خیلی زود برطرف شد.

به گزارش فارس، فلاح جلودار به اهمیت صادرات محصولات مازندران به کشورهای حاشیه دریای خزر و به ویژه کشور روسیه اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی محصولات مازندران قابلیت صادرات به کشور روسیه را دارند و بنابراین باید زیرساخت‌های خوبی را در بحث صادرات انواع محصولات به کشورهای همسایه خزر و به‌ویژه روسیه فراهم کنیم تا صادرات مازندران روندی فزاینده داشته باشد.

وی درباره مشکلات خبرنگاران غرب مازندران تصریح کرد: استانداری مازندران آماده هرگونه همکاری در حل مشکلات خبرنگاران اعم از مسکن، بیمه، آگهی‌ها و... است و بنابراین خبرنگاران باید پیگیر باشند و در این پیگیری‌ها سماجت به خرج دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 شهريور 1393
85 درصد که بابلی اوردی ول کن 15 درصدنیستی یعنی 100درصد بابلی باید مدیر شوند؟ متاسف برای شما ورییس جمهوری که از عدالت میگوید واستاندارش تمامیت خواه است
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 شهريور 1393
بی انصافی نباشه همه بابلی نیستند اداره کل فنی حرفه ایی ساری همه قایم شهری هستند .
نا شناس 27 شهريور 1393
ساحل دریا که همه جا صاحب داره و خصوصیه اونجاهایی که دولتی و یا ازاده برای چند دقیقه قدم زدن زن و بچهامون باید چند هزار تومنی پول بدهیم دیگه باسد برای نفس کشیدن هم پول داد
ناشناس 27 شهريور 1393
استاندار عزیز لطفا مدیر کل کار و امر اجتمایی استان را عزل کن اخه هیچی بارش نیست
اعتدال 27 شهريور 1393
صداي پاي انحصار طلبان و نواستبداديون از آموزش و پرورش مازندران به گوش مي رسد . نو افراطيون اقتدار گرا در قالب اعتدال و ماسك رنگين معتدل بودن عهده دار سكان تعليم و تربيت شده اند در حالي كه افراد معتدل و ميانه رو واقعي به حاشيه رانده شده اند . وزير محترم لطفا دقت كنيد . به عنوان يك ايراني و مازندراني يك همكار فرهنگي و يك اوليا هشدار ميدهم آنچه مد نظر مردم مازندران فرهنگيان مازندران و دولت محترم در استان بود اجرا نشده است . لطفا پاسخگو باشيد و انتصابات صورت گرفته در مازندران را تبيين نماييد بر اساس كدام شاخص و معيار علمي و مديريتي بوده است . لطفا پاسخ مردمي كه درايام انتخابات در مركز مازندران ميزبان رييس جمهور محترم بودند و ساري به تعبير دكتر روحاني شهر من نام گرفت نبايد بر سر منافع معامله گران و انحصار طلبان مورد بي مهري قرار گيرد . لطفا پاسخ دهيد چون جواب خود را از رييس جمهور محترم ميخواهيم ................
نا شناس 27 شهريور 1393
استاندار گرامی! انشاء قشنگی بود! ولی همه از این انشاء بلدن
فقط حرف حرف حرف
دو این یه سال و اندی چی کار کردی
متاسفم برای نمایندگان استان اوایل فقط از استاندار برنامه می خاستن ولی دیدن استاندار در این حد هم توانایی نداره متاسفانه به جای اینکه برکنارش کنن اسیر لابی گری ایشون شدن...........
نا شناس 27 شهريور 1393
شرکت توزیع برق مازندران کی باید عوض بشه؟!!!
احسان 27 شهريور 1393
شهردار نکا دلیل استعفایش را عدم همراهی و هماهنگی اعضای شورای شهر دانستند و ادامه دادند بنده در شروع کار و سوگندی که با خود و خدای خودم خوردم با تمام توان در بکارگیری ظرفیتهای موجود در مجموعه شهرداری در پیشبرد اهداف محوله و توسعه زیر ساختهای شهری و رفاهی شهروندان قدم برداشتم که بعد از گذشت یکسال و با بررسی عملکردو عدم همراهی اعضای شورای شهر دیگر قادر به ادامه راه نیستم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 شهريور 1393
قابل توجه شهردار قایم شهر که کاملا در در حال خدمت رسانی به شورا میباشد
محمدی 28 شهريور 1393
با سلام. آقای استاندار محترم ،نه اینکه نمیخوای تعویض کنید دلتان میخواهد ولی چون بعضی از مدیران استانی مثل آقای م ج به عنوان مدیر عامل یک سازمان خدماتی که نون دولت قبل را خورده و از حمایت های رئیس دفتر رئیس جمهور سابق که همشهریش بود ه برخوردار بوده ،با هزینه کردن بیت المال (به قول خودش من همه را راضی میکنم ولی بعضی ها سخت تر اند)بعد از 35 سال سابقه به این جایگاه چنگ زده و رها نمیکنند.
ازاد 28 شهريور 1393
سلام به خوانندگان محترم تا زمانی که مدیران به جای ارایه برنامه اجرایی از باید باید سخن میگویند پیشرفتی قابل انتظار نیست.
اصلاح طلب بیکار 27 شهريور 1393
اقای استاندار احتمالا توهم زده اند یا منظورشان از مدیران فقط فرمانداران هست که ان هم ۸۵ درصد بعید است. بخشداران اکثرا در راس امور باقی مانده اند . روسای ادارات هنوز از بقایای دولت احمدی نژاد هستند. جناب استاندار با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود. عمل نیاز است و کمی شجاعت. از دکتر ارام یاد بگیرید که با تمام مخالفتها رییس بهزیستی بابل را تودیع کرد. مردم را ... فرض نکنید. مردم هم از مسیولان باسوادترندو هم با درایت تر و هم سیاسی تر. پس بجای حرف و شعار یه کمی عمل چاشنی کارتان کنید. یا علی
پاسخ ها به این نظر
علی 28 شهريور 1393
آقای اصلاح طلب بیکار . با سلام همانطورکه فرموده اید اکثرمدیران از دولت آقای احمدی نژاد هستندازجمله آقای دکترآرام مدیرکل فعلی این دولت ومعاون توانبخشی دولت قبل پس باید به گفته شما چه چیزی رااز دکتر آرام یادگرفت ؟ آقای استاندارمحترم اعلام مینمایند که 85%مدیران تغییرکردند مدیرانی که دردولت قبل هم مدیر بودندولی رتبه پایین تر ودراین دولت با رتبه بالاتر.اصلاح طلب بیکار یک مطالعه ای به سوبق سیاسی آقای دکترآرام ومعاون پشتیبانی ایشان آقای علوی در زمان انتخابات بیندازیدتا ببینید 85%مدیرانی که آقای استاندار میفرماید ازچه ..... هستند .
ناشناس 27 شهريور 1393
سلام استاندار
چرا کسانیکه تو دفتر شورای اسلامی شهرستانها در مکان فرمانداری استان مازندران کار می کنند هیچ توجهی نمی کنید؟
من هم لیسانسم و هم بالای چند سال سابقه کار دارم هیچ کس به داد ما نمی رسه نه فرماندار نه شهردار و نه اعضای شورای اسلامی شهرستان ها
ما چه گناهی کردیم شهرداران و فرمانداران و اعضای شورای شهرها همه دوست و آشنا و فک و فامیل دارند ولی ما چه کردیم بی کسیم.
من لیسانسم ولی نه بیمه هستم و نه حقوق مزایای یک اداره کار را دارم و نه حقوق و مزایای پاره وقت چیکار کنم.
بنظر شما به عنوان شهروند چه کنیم تا مشکلمون حل شود
خواهش می کنم سوالم را بدون جواب نگذار.
محمد 27 شهريور 1393
آقای استاندار تو رو خدا به فرمانداری قائم شهرهم گذرا سری بزن ببین چقدر بی عدالتی و ناحقی وجود دارد
تو اداره فرمانداری همه خانواده تشکیل دادند و کنار هم به همدیگرنون قرض می دهند
پدر و پسر کنار هم کارمندند
و فرماندار دوست بابا و دوست عمو و دوست یکی از اعضای شورای شهر و دوست شهردار و پسر کارمند بازنشسته قبلی کاملا تا نوه هایشون را کنارخودش کارمند کرده البته اول برایشون شهرداری قراردادبسته و بعد کارمندشون کرده.
وای اگر تو فرمانداری قائم شهر به اتاقی برای انجام کارت مثلا اتاق(کارشناسان سیاسی با 3 خانم کنار هم)بروی خواهی دید همه درحال استراحت کامل اداری هستند یا در حال درد و دل کردن با هم یا خانم هادر حال برش مقنعه برای همدیگر(آقای استاندار مگر انجا دکون خیاطیست)
راستی چرا روی درب همه اتاقها تو فرمانداری قائمشهرنوشته کارشناسان سیاسی خوب به نظر شما اتاقها جمع شوند و بصورت کارمندان بانک داخل اتاقک قرار گیرند بهتر نیست اینطوری بیهوده وقت نمی گذارند
سلام 28 شهريور 1393
آقای استاندار تنها عوض کردن ملاک نیست درست عوض کردن مهم استآیا وضعیت اداره کل ومراکز فنی وحرفه ای را بررسی میکنی ؟می دانی حق وحقوق وپاداشها دلخواهی ورفیق بازی است؟میدانی آدمهای نالایق مثل مرکز هتلداری آوردند؟می دانی آدمهایی که در پرونده مدارک جعلی فنی وحرفه ای قایمشهر دخیل بودند برگشتند؟می دانی آدمهایی که به سبب مسای اخلاقی پرونده داشتند حالا در اداره کل جمع شدند؟شما به آبروی رییس جمهور ونظام فکر نمیکنی بلکه هدف بقای خودت است
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 شهريور 1393
دوست گرامی هنوز 15 در صد مانده تا تکمیلی کامل این لیست.
نا شناس 28 شهريور 1393
مهندس جعفری باید بماند ولی اطرافیونش را باید جابجا کند
= 28 شهريور 1393
اقاي فلاح دزبرنامه ششم نظام گذشته از استارا تا گميشان طرحي ديده شده بود كه باشمع كوبي از داغ اب دزيا به عرض 60متر جاده اي احداث شود تاهم گردشگري وهم عبورومرور وخلاصه چند منظوره مو رد استفاده قرار گيرد. اداره اي هم با نام حفاظت از حريم دريا درست شد كه در نوشهر قرار داشت.يك قطعه از پروزه درچالوس ‌( راد يو دريا) اجرا شد.براي جلو گيري از تخريب جنگل جاده اي مطا لعه شد كه از تهران شروع ودر عباسا نور ختم ميشد بطول 58كيلومتر كه اكثرش تونل بود اين پروزه ها را دنبال كنيد
مازندرانی 29 شهريور 1393
آقای مدیر سایت لطفا یک روز بیا و ستونی را به رسانه ها و کارکنان آن اختصاص بده تا کارکنان بتوانند درد دل کنند
آقایان مسئول میدانم جزء اختیارات شما نیست ولی تورا بخدا یک نیم نگاه به رسانه ملی بیندازید و ببنید چگونه جولان میدهند،حقوق و پاداش کارکنان را کسر میکنند وکسی نیست به داد آنها برسه و دیگر اینکه حقمان را براحتی پایمال میکنند و هرکس و... قرتی که پارتی اش قویتر باشه و همشهری آقا مدیر باشه جذب میشه ولی ما که مرد و خرجکش زندگی هستیم و سابقه کارمان بیشتر از نوظهورها میباشد باید تماشاگر این موضوع باشیم آخر تابه کی؟
نا شناس 28 شهريور 1393
استاندار محترم از اینکه 85 درصد مدیران را عوض کردی افتخار میکنی ؟ملاک شما فقط عوض کردن بود اینکه چه کسانی رو گرفتی و بدتر از اون چه کسانی رو اوردی مهم نبود از اینکه با رییس سازمان حفاظت محیط زیست صحبت های خوبی داشتی هم افتخار میکنی؟صحبت خوب راه حل مشکل زباله نیست عمل خوب میخواهد. البته فعلا اون 15 درصد رو راضی کن بعد زباله.
شهروند 29 شهريور 1393
ای اقای فلاح جلودار . چه ها کردی تا این پست را بگیری . اما این نیز نمی ماند
محمد93 29 شهريور 1393
ای بابا اقای استاندار تا کی ............................................
93 29 شهريور 1393
یه سوال آیا استاندار با معاونینش تا به حال کاری هم برای استان انجام دادن واهش میکنم نام ببرید با تشکر از زحمات آقایون
شهروند 28 شهريور 1393
سلام اقای رمدانی لطفا از اقای استاندار سوال کنید فرمانداران دولت احمدی نژاد را تعویض و میزارید مدیرکل. اینو میگید تعویض......البته استانداری که ریس ستاد اقای ناطق بوده و تو پاچه دولت تدبیر گذاشتن باید از دروغهای شاخدار بزنه . این هم شبیه لحاف ملاهه.
محمد 29 شهريور 1393
سلام آیاتغیرات بخشداران یکی شهرستان غرب مازندران براساس شایسته سالاری بوده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.