.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح مهر در آستانه بازگشایی مدارس

شمال نیوز: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل از اجرای طرح مهر تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، جعفر صفری با اشاره به اجرای طرح مهر تحصيلي در آستانه بازگشايي مدارس جهت كمك به دانش آموزان مستعد گفت: يكي از رسالت هاي سازمان اوقاف و امور خيريه ، نظارت و صيانت از نحوه اجراي صحيح و امينانه نيات واقفين خير انديش است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل تصریح کرد: طرح مهر تحصيلي که با هدف تامين كمك هزينه تحصيلي براي دانش آموزان برگزار مي شود از جمله رسالت های سازمان اوقاف در راستای اجرای امینانه نیات واقفان است.

صفری با اشاره به اهداف برگزاري اين طرح گفت : هدف از اين طرح اجراي صحيح و امينانه نيات واقفين و با رويكرد شفاف سازي و اطلاع رساني از آثار و بركات وقف و شناسايي افراد مستحق ، مطابق نيت واقفين و بهره مند کردن آنان از اجراي نيات ، ترويج فرهنگ کمک به دانش آموزان مستعد و ايجاد وقف جديد براي آن است.

وی از اجرای طرح مهر تحصیلی در شهرستان بابل خبر داد و گفت: این طرح تا پایان هفته جاری با اهداء بسته های کمک تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اجرا می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.384 seconds.