.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گيلان:
نرخ تورم درگيلان ازميانگين كشوري كمتراست

استاندار گیلان گفت: براساس گزارش مرکز ملي آمار کشور در 12 ماهه منتهي به مرداد ماه، ميزان تورم در استان گيلان حدود 2 درصد کمتر از ميانگين تورم کشور بوده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمدعلی نجفی با بيان اينكه با همکاري و هماهنگي خوب دستگاه‌هاي اجرايي و نظارتي گيلان شاخص تورم در استان كمتر از ميانگين كشوري است افزود: با تلاشهاي شبانه‌روزي و هوشمندانه تیم اقتصادی دولت، رشد تورم متوسط کشور طی 12 ماهه منتهی به مرداد ماه کاهش بسيار خوبي داشته و از حدود 43 درصد در ابتداي آغاز بکار دولت يازدهم به 22.3 درصد رسيده است.

وي با اشاره به شرایط دشواری که دولت تدبیر و امید از آغاز کار با آن روبرو بود افزود: با رويكردي كه دولت تدبير و اميد در ايجاد فضاي آرام براي شكوفايي اقتصادي كشور در پيش گرفته است اين فضا در استان نيز ايجاد شده است كه اين آمار نشانگر اين واقعيت است.

دكتر نجفي با بيان اينكه آرامش در عرصه هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي در استان وجود دارد، گفت: بايد با استفاده از اين بستر حركت هاي جدي را كه در زمينه بهبود فضاي كسب و كار و اشتغالزايي در استان بوجود آمده است را با قدرت به پيش ببريم.

استاندار گيلان افزود: استان گيلان همچنين در يک سال گذشته براساس گزارش مرکز پژوهشهاي مجلس رتبه نخست بهبود شرايط فضاي کسب و کار را در بين استانهاي کشور بدست آورده که اين امر همراه با نرخ تورم کمتر از ميانگين کشوری نشانگر هماهنگي تيم اقتصادي استان و نيز همراهي قابل تحسين مردم در اجراي برنامه هاي مسئولين در مهار تورم و مبارزه با گرانفروشي است.

وي در ادامه به تاثير مثبت سياستهاي خروج از ركود تورمي اشاره كرد و با بيان اينكه كاهش تورم مقدمه اجراي اين سياستها بوده است خاطرنشان کرد: اعمال سياستهاي خروج غیر تورمی از رکود باعث خواهد شد ضمن رونق اقتصادی تورم نيز کنترل شده و فشار کمتر بر اقشار ضعيف و متوسط کشور وارد شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یاسر 27 شهريور 1393
کی گفتههههههههههههههههههههههههههههههههههه! من الان دو سال از تهران اومدم گیلان هزینه هام کمتر نشده که بیشتر هم شده !
محمد 28 شهريور 1393
بيشترين افراد معتاد و بيكاري در استان گيلان است با حلوا حلوا دهان شيرين نميشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.825 seconds.