.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود 900 کلاس درس در گلستان

 شمال نیوز: رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید این استان با کمبود 900 کلاس درس مواجه است.

'قربانعلی بذرافشان' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار جمهوری اسلامی اظهار کرد: بیشترین کمبود کلاس های درس در گلستان مربوط به شهر گرگان مرکز این استان است.

وی اضافه کرد: برای جبران کمبود کلاس های درس در شهرهای استان گلستان به خصوص شهر گرگان، بیشتر مدارس به صرت چرخشی فعالیت دارند.

وی کمبود اعتبار و سوق دادن بیشترین اعتبارات ساخت فضاهای آموزشی به مناطق محروم را دلیل اصلی محروم ماندن مرکز استان گلستان (گرگان) از فضاهای آموزشی و کلاس درس عنوان کرد.

رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: قرار بود برای سال تحصیلی 94-93 حدود 120 کلاس درس نوساز در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گیرد که تاکنون فقط 20 کلاس واگذار شده است.

بذرافشان گفت: تعداد دانش آموزان گلستان در سال تحصیلی جدید حدود 300 هزار نفر برآورد شده است که تاکنون بیش از 95 درصد آنها در مقاطع مختلف ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان گلستانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند بیشتر از بین کسانی هستند که در سال تحصیلی گذشته تجدیدی بوده که البته بزودی با دریافت کارنامه ثبت نام خواهند کرد.

وی، تعداد مدارس بهسازی شده استان را در تعطیلات تابستانی کنونی 379 واحد آموزشی اعلام کرد و ابراز داشت: گلستان دو هزار و 467 فضای آموزشی دولتی و غیر دولتی با 12 هزار و 626 کلاس درس دارد که در سال قبل 291 هزار نفر در این فضاهای آموزشی در مقاطع سه گانه تحصیل می کردند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.351 seconds.