.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهریه‌های پیام‌نور هم افزایش یافت

شهریه ثابت دانشگاه پیام نور هم همانند شهریه دانشگاه آزاد برای ورودیهای سالهای گذشته افزایش یافته است این در حالیست که بر اساس گفته های رئیس دانشگاه پیام نور، شهریه ثابت نباید برای ورودیهای قبلی افزایش یابد.
 
 به گزارش مهر، بعد از دانشگاه آزاد اسلامی که شهریه های ثابت و متغیر را با فرمول میانگین 15 درصدی برای تمام ورودیها افزایش داد، دانشگاه پیام نور هم شهریه ثابت خود را برای ورودیهای گذشته افزایش داده است.
 
بر اساس تصویری که مشاهده می کنیم، شهریه ثابت 2دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده شده است که در ترم جدید سال تحصیلی جاری شاهد افزایش این شهریه هستیم.
 

شهریه‌های پیام‌نور هم برای ورودی‌های گذشته افزایش یافت


 
همانطور که در این تصویر مشاهده می شود، در جدول نخست شهریه ثابت دانشجوی کارشناسی در ترم جدید تحصیلی 110 هزار و 400 تومان شده، در حالی که منهای ترم تابستان که مبلغ 48 هزار تومان پرداخت شده، شهریه ثابت بی تغییر مانده و حتی در ترمهای گذشته هم کمتر بوده است.
 
در جدول دوم که به وضعیت شهریه یک دانشجوی کارشناسی ارشد اختصاص دارد، شهریه ثابت در ترم جدید تحصیلی 621 هزار تومان شده در حالیکه ترمهای گذشته ثابت مانده و حتی نسبت به نیمسال دوم کاهش یافته است.
 
در همین باره ابوالفضل فراهانی - رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره میزان افزایش شهریه برای ورودیهای جدید این دانشگاه، تاکید کرد: شهریه برای دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که امسال به پیام نور وارد می شود افزایش یافته و برای ورودیهای گذشته بی تغییر باقی مانده است.
 
وی ادامه داد: هرگونه افزایش شهریه بر اساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه پیام نور اعمال شده و افزایش امسال شهریه های دانشگاه پیام نور برای ورودیهای جدید طبق مصوبه، 15 درصد افزایش یافته است.
 
به گزارش مهر، طبق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاههای شهریه پرداز امسال می توانستند شهریه خود را برای ورودیهای جدید افزایش دهند، هرچند میزان شهریه دانشگاه آزاد و پیام نور بر اساس فرمولی که دیده شده کاملاً متفاوت است اما باز هم دانشجویان پیام نور با شهریه هایی مواجه شده اند که افزایش یافته است.
 
لازم به ذکر است که وقتی شهریه ثابت یک دانشجوی کارشناسی ارشد را با 8 واحد پایان نامه جمع کنیم، آن وقت که می توان به راحتی افزایش شهریه را هم برای پیام نور لمس کرد.
 
هر چند دانشگاه پیام نور مدعی ارزانترین دانشگاه شهریه پرداز کشور است اما بر اساس اعلام برخی دانشجویان، به هر حال رقمی به شهریه امسالشان افزوده شده که مسئولان احتمالاً توضیحاتی برای این افزایش دارند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.