.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هر دم از این باغ بری می رسد ...
هنر نمایی شهرداری قائم شهر بر روی ویرانه های نساجی مازندران !
البته مردم ، رسانه ها و نخبگان به هنر نمایی های شورای شهر و شهرداری قائم شهر عادت کرده اند !!! اعزام تجهیزات و نیروی فضای سبز شهرداری به شهرستانی دیگر ، استخدام بستگان برخی از اعضای شورا در شهرداری و ...
هنر نمایی شهرداری قائم شهر بر روی ویرانه های نساجی مازندران !

در حالی هر عابر پیاده یا ناظر سواره ای که از کنار کارخانه نساجی مازندران می گذرد آه از نهادش بلند می شود که شهرداری قائم شهر هنر نمایی قابل تاملی را بر روی ویرانه های آن به نمایش گذاشته است .

شهرداری قائم شهر در اقدامی عجیب مجسمه بانوئی در حال نخ ریسی را در جلوی درب ورودی شرکت نساجی مازندران نصب کرد که با توجه به تعطیلی و گرفتاریهای گریبانگیر کارگران آن، درست در زمانی که شرکت نساجی در این فضای طلایی روزهای پایانی حیات خود را بدلیل سیاست های غیراصولی و بی تدبیری مسئولان گذشته و تداوم آن در دولت فعلی سپری می کند و به قول امروزی ها نفس های آخرش را می کشد .

البته که نصب المان و تندیس در میادین و گذرگاههای شهری به انگیزه های مختلف کاری پسندیده برای زیباسازی شهری به شمار می رود اما اینگونه امور هنری اگر با ظرافت و سنجیده صورت نگیرد نتیجه معکوس داشته و نارضایتی شهروندان را نیز بدنبال خواهد داشت .

براستی نصب مجسمه در ورودی ویرانه های نساجی مازندران ، جز افسوس و آه جگر سوز چه دست آوردی دارد؟ آنهم در شرایطی که علاوه بر تخریب ساختمانها، زمینهای ارزشمند این شرکت را بفروش گذاشته اند و به همین خاطر رهگذران با نثار نیش و کنایه و سخن طنز آلود از این حرکت بی فایده و نگران کننده انتقاد گزنده می کنند؟!!اما اینکه سازندگان این تندیس چه اهدافی داشته اند؟ برای نگارنده و افکار عمومی هنوز مشخص نشده است ؟!

سالهاست که تعدادی از کارگران این واحد تولیدی در مقابل فرمانداری و استانداری تجمع می کنند تا یک مسئول دلسوز و خداترسی به داد آنها برسد و پاسخ مطالبات و حقوق معوقه آنها را بدهد!

سالهاست که مردم شریف قائم شهر وعده های سرخرمن و بی حاصل برخی مدیران و نمایندگان را برای احیای این صنعت مهم اقتصادی در سخنرانیها و محافل مختلف شنیده اند! و حتی برخی مدیران گذشته و فعلی احیا و نوسازی شرکت نساجی مازندران را وعده داده اند ، که متاسفانه جز در همان حد حرف و حدیث تکراری هیچ اتفاقی نیفتاده است؟!!

داستان جالب این قضایا آنجاست! که بدانیم سالانه بیش از یکصد میلیون دلار پارچه چادر مشکی به صورت رسمی وارد کشور می شود و بر اساس تازه ترین آمار گمرک ایران در چهار ماهه نخست سال جاری نیز حدود 26 میلیون دلار پارچه چادر مشکی از کشورهای امارات، چین ، ژاپن ، کره جنوبی و ترکیه وارد کشور شد!!!

این در حالی است که صنعت نساجی علی رغم ظرفیتها و پتانسیل مطلوب در عرصه تولید، بدلیل سوء مدیریتها و عوامل ناگفته دچار آسیب و رکود جدی شده است .

ناگفته پیداست بازار عظیم پوشاک در ایران بطور طبیعی اشتهای سرمایه گذاری در این بخش را دو چندان می سازد، اما جاذبه های قاچاق و واردات این کالا بیشتر از تولید آن شده و چشم خیلی از نوکیسگان و تجارت پیشگان را بخود جلب نموده است .

اما نکته اصلی اینکه ؛

نصب این مجسمه نمی تواند التیام بخش آلام و رنج های مردم شریف قائم شهر از تعطیلی این واحد تولیدی باشد؟!

بهتر آن بود عوامل نصب این تندیس ، بجای این مجسمه ، تصاویر عاملان شاهکار تعطیلی و نابودی شرکت نساجی را در مقابل درب آن واحد تولیدی نصب می کردند !!! تا شاید وجدانهای خفته و بی مسئولیت بعضی ها بیدار می شد؟! هر چند به گمانم این فریاد هم به جائی نمی رسد چون فاتحه نساجی با فروش زمینهای آن خوانده شده است.

البته مردم ، رسانه ها و نخبگان به هنر نمایی های شورای شهر و شهرداری قائم شهر عادت کرده اند !!!

اعزام تجهیزات و نیروی فضای سبز شهرداری به شهرستانی دیگر ، استخدام بستگان برخی از اعضای شورا در شهرداری  و استیضاح و ابقای شهردار با اتفاقاتی که قبلا رسانه ای شده است برخی از این هنرنمایی هاست که به نظر می رسد نیازمند تجدیدنظر در عملکرد شورا و شهرداری قائم شهر داشته باشد.


 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هنرمند 26 شهريور 1393
اگر هنر در مسر درست بکار گرفته نشود می شود ضد تبلیغ . در شرایطی که همه می دانند این مکان فروخته شده است نصب مجسمه ای هنری و زیبا در این محل ظلم به هنر به شمار می رود . به اعتقاد من دوراندیشی و تفکر پشت این کار اداری و هنری قرار نداشت . از نکته سنجی شمال نیوز به عنوان یک هنرمند مجسمه ساز ممنونم .
پاسخ ها به این نظر
شهروند قاءمشهری 26 شهريور 1393
من هم به نکته سنجی شمال نیوز احسنت میگویم.وقتی دیروز برای اولین بار این مجسمه رو دیدم آه از نهادم برآمد.کاش به جای هزینه کردن برای ساختن این مجسمه فقط دستمزد معوقه یک کارگر را پرداخت میکردند
نا شناس 26 شهريور 1393
یه ضرب المثل برای مردم قایم شهر. شهر که بی کلانتر بشه قور باغه هفت تیر میکشه .حالا شهر کدوم شهر هست ؟معلومه دیگه قایمشهر.شهردار میشه ..............شورا میشه..................
کارگر 26 شهريور 1393
لطفا اسامی استخدام های جدید در شهرداری قائم شهر را منتشر کنید تا بدانبم چه کسانی جذب شهرداری شدند . ما که برای فرزندمان مراجعه کردیم با وجود اینکه سی سال سابقه کارگری دارم و فرزند تحصیلکرده هم دارم هیچ جوابی نشنیدم.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 شهريور 1393
سلام کسانی که منفی دادید به چه دلیل بود؟جز همان نیروهای وارداتی هستید؟یا جز کسانی که این نیرو ها رو وارد کردند؟
ياور 26 شهريور 1393
نصب مجسمه در ورودی ویرانه های نساجی مازندران ،
1- به مسافران ميگه اينجا خراب نبود كارخانه نساجي مازندران بود كه همه جا فروشگاه داشت .
2- به همه ميگه از آن كار خانه با عظمت و فعال و توليدات درجه يك وخيلي چيزهاي ديگه ديروز ، امروز حتي از پس كارهاي ساده برنمياد روزگارش به اينجا رسيده كه با اندازه يك دستگاه نخ ريسي قديمي آنهم دردست يك پير زن كه آخراي عمرش هست توان داره .
3- براي نسل آينده داره ياد آوري ميكنه كه اينجا چي بود و زمان تعويض پست هاي كارگران چه شلوغي ميشده وجاي سوزن انداختن نبود اما حالا اين مجمسه برزگ بدونه هيچ مزاحمتي براي كسي اونجا ايستاده .
4- نصب اين مجسمه ميگه كارخانه با ضعف مديريتي ، نگاههاي مسولان و بعضي كارها كه كارگران انجام ميدادند و وبعضي ها هم از اين مسائل براي خودشون كارهايي كردن افسوس و آه جگر سوز بخوريد كه ديگه اون دوران برنمي گرده .
پاسخ ها به این نظر
امیرمهدی 26 شهريور 1393
آفرین
خدارو شکر هنوز انسانهای فهیم و باتدبیری مثل شما دور و برمون هستن.
مطلع 26 شهريور 1393
به نظر من این مواردی که ذکر کردید (( اعزام تجهیزات و نیروی فضای سبز شهرداری به شهرستانی دیگر ، استخدام بستگان برخی از اعضای شورا در شهرداری و استیضاح و ابقای شهردار با اتفاقاتی که قبلا رسانه ای شده است )) همه نشان دهنده ضعف مدیریتی فرماندار است . چرا که اهرم های نظارتی خوبی در اختیار فرماندار یک شهر است تا بتواند مانع از برخی تصمیمات در شورا و شهرداری شود . واقعا برخی تصمیمات به اعتماد عمومی لطمه می زند که فرماندار باید آنها را قیچی کند که متاسفانه معلوم نیست چرا آقای محمدی به سادگی از کنار آن می گذرد .
پاسخ ها به این نظر
رها 26 شهريور 1393
تقصییر فرمانداره یا تقصیر امثال ................................... که ما شهروندان بدبخت هرچی در میاریم باید بدیم پول حقوق شما بشه - شهرداری که میتونه با حداکثر 200 نفر کارمند اداره بشه الان داره به پیش از 700 نفر نون.............مارو می ده - پست می خواستی فرماندار بهت ندادکه هرچی مشکل امثال شماست رو گردن اون میندازین ؟
نا شناس 26 شهريور 1393
اعزام تجهیزات و نیروی فضای سبز شهر داری به مرکز هتل داری فنی حرفه ایی ساری از شاهکارهای ..................... هست که اخیرا ...................... چرا...............استخدام فضای سبز هتل داری نکردی خودت هم در کنارش بودی.اما کدوم فرمانداری ؟;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;د البته قایم شهر که شهردار ندارد شهر داری که از استیضاح نترسد از شورا نترسد از سایه اش نترسد اصولا از همه چیز میترسد ...............وگرنه این همه........................ از کجا نشات میگیرد ............
نا شناس 26 شهريور 1393
سلام حاج عباس .برادر بزرگوار.همه نقطه چین شد داداش.جناب شورا یا بهتر بگم اقای بببببببببببببببببببببببببوق قانون شکنی کرد چرا نقطه چین؟ همون اقای بوق میگیم تا نقطه چین نشه.
نا شناس 26 شهريور 1393
وقتی یک عضو شورای قائمشهر و سوادکوه میان ساریمیشن مدیر فنی و حرفه ای، پس کی به کارهای شهرشون میرسان.
علی از قائم شهر 26 شهريور 1393
البته شاهکار جالبتر اینه که یک خانم بی خانمان هم درست جلوی همین مجسمه چادر زده شاید مواظب اون مجسمه هست تا نبرندش !!! چون بنده خودم چند بار با فرمانداری و شهرداری وروزنامه تماس گرفتم واطلاع رسانی این خانم رو کردم ولی مسولان هیچگونه ترتیب اثری ندادنند
قائمشهری 26 شهريور 1393
از این اعضای غیر متخصص شورای شهر قائمشهر بیش از این انتظار نمی رود> مردم :در انتخاب اعضای شورای شهر دقت کنید
همشهري 26 شهريور 1393
خوشبحال آقاي رعيت و اكبري فقط بلدن موقع انتخابات يه دو هفته اي نساجي را براي كار تبليغاتيشون راه اندازي كنن و بعد همه را بيرون كنند. اين كارخانه نساجي نيست اينجا يك محل براي تبليغات آقايون براي انتخاب شدن و سرمايه شهرمون را بالا كشيدن است.
شهروند قائمشهری 26 شهريور 1393
اقای شهردار لطفا بیشتر دقت بفرمایید . شعور این مردم را توهین نکنید .من یکی از مدافعان شما هستم عدالت محوری بهترین خصوصییات یک مدیر متواند باشد نه رفاقت محوری .
گارگر نساجی 26 شهريور 1393
نماینده فعلی اقای حسینی کجاست لهستان داره والیبال نگاه میکنه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 شهريور 1393
عینک بدبینی رو بردار

او افتخار ما و جزء هیئت رییسه والیبال کشور است.
نا شناس 26 شهريور 1393
سلام یه سوال از شهر دار قایم شهر دارم به راستی شما دچار عذاب وجدان نیستید هیچ چیز شهرداری سر جاش نیست حقوق کارگرهای خود را نمیدی بعد نیروی شرکتی وارد شهرداری کردید مردم از شما راضی نیستند به چه قیمتی بر جایگاهت تکیه زدی ؟
اسپهبد خورشید 26 شهريور 1393
سلام و من اهل ساری هستم و حدود پانزده سال هست که در قائم شهر و در یکی از ادارات این شهر مشغول به کار هستم و نظرم اینه تنها شهرداری که تونسته بود قائم شهر را آباد کند عباس صالح زاده بود و بس
پاسخ ها به این نظر
علی 25 شهريور 1393
شما که بچه ساری هستی زحمت بکش این آقا که نمکنشناس ترین شهردار عالم و آدمه ببر تو شهر خودتون شهردارش کن!؟ کسیکه از حمایت و حسن نظر و اعتماد کسانیکه یک شبه از یک کارمنده ساده غیراجتماعى بسمت سرپرستی و شهردار رسوندن ............. کرد هیچ جایگاهی در بین مردم نداره حتی اگه از طرف بعضی آقایان و حمایت شه.
نا شناس 26 شهريور 1393
شما قائمشهریها که اویزون شهرداری ساری هستید تشریف بیارید ساری نیروهای زبده خودتونو ببینید ...........اه
جواد 27 شهريور 1393
آقای بی ادب شما حق نداری بخاطر دعوای شخصی اسم قائمشهریها را به این نحو ببری اهالی ساری و قایمشهر حرمت دارند
قائمشهری 25 شهريور 1393
قائمشهری
قائمشهر هرچه میکشد از دست شهردار سابقش صالح زاده که فقط کارش استخدام بستگانش بود وشهردار فعلی که اصلا ...هر کدام یه مشکل دارند،
باز خدا پدر محمدی فرماندار رو بیامرزد که الحق والانصاف فعال و دلسوز است.
شهروند 26 شهريور 1393
چرا نباید از گذشته هایی مثل عمل کرد آقای صادق لو عبرت گیرند و خودشان را عقل کل بدانند؟
رفیق 26 شهريور 1393
تکرار اشتباه ها و پول در آوردن اجباری به نام توافق و خرج کردن این طوری به جای اجرای طرح جامعی که از سال 1368 قرار بود شهر را زیباشهر کند یعنی چه؟
اسپهبد خورشید 26 شهريور 1393
پس از پاسخ این دوستمون نتیجه میگیریم که شما استحقاق همین شهردارهایی هست که به فکر آبادی این شهر نیستن .... آقای صالح زاده در زمانی که شهردار قائم شهر بودن تا جایی که ما میدیدیم واسه آبادانی شهر زحمت ها کشیدن و این مهم نیست که از یک کارمند معمولی شدن شهردار ... مهم این است که وقتی آمد به فکر آبادانی این شهر بود نه مثل بقیه که داران گند میزنن به شهر ... سالی که نکوست از بهارش پیداست
نا شناس 27 شهريور 1393
سلام .تعجب میکنم ازاینهمه اعتراضات درمورد جذب نیرو هم چنان شاهد هستیم نیروهای خانم به اصطلاح خدماتی ازجاشون تکون نخوردندوآقایانی که بایدکمبود نیروجبران شود باکت وشلوار درحال جولان دادن هستن واعا دارند مهندس یا لیسانس هستیم به چه چیزی قسم بخوریم برادرمن اسم شرکت خدماتیه جناب فرماندار شما نماینده عالی دولت هستید دینداری وتقوای شما وانصاف وگرفتن حق مظلوم وشناختی که از شما دارم دارا هستیدو رعایت میکنیدخواهشن به این بی قانونی رسیدگی کنید جذب نیرو ی زن دربخش اداری درشرکت خدماتی تخلفه وهم چنین افراد تحسیلکرده حق جذب در بخش خدماتی را ندارند باید اخراج شوند.
علی 27 شهريور 1393
قابل توجه مدیریت محترم سایت ، این کامنت هایی که میبینی یهو بدونه ارتباط موضوع اسمی از شهردارانی میبرند که به تاریخچه اموات پیوستن میارند خوده همون شهردارانن که الان افسوس پست و سمت سابقشونو میخورند !؟ واله بنده اطلاعات موثق دارم صالح زاده کل پرسنل روابط عمومی و پرسنلی که خودش از بستگان و دوستانش رو آورده بود سرکار مامور کامنت گذاشتن واسه خودش میکرد بهرحال کسی که کمبود داشته باشه یا این کار رو میکنه و یا نامه استاندار رو بنر میکنه میزنه رو بیلبوردهای شهر ؟؟!! عزیز برادر که از یک ادمی نام میبری که باعث ................................. شد که اونو یک شبه از یک کارمند قد و بی نزاکت شهردارش کردند برو یک کمی فکر کن شاید توهم یه روز چوب این ناجوانمردی ها و نمکنشناسیه رو بخوری.برو از اعضای سابق شورا بپرس ...خبرنگار اگه خبرنگار باشه میره حقیقت رو واسه مردم روشن میکنه تا عده ای منفعت طلب و غافل حواسشون جمع شه و مردم به مطبوعات اعتماد کنن...
اسپهبد خورشید 27 شهريور 1393
نفهمیدم که فهمیدن تو عقل نمیخواهد
فهمیدم فیهمیدن تو کمی نفهمی می خواهد
نا شناس 27 شهريور 1393
اگر اکبری نبود زمینهای نساجی را سالها قبل فروخته و جایش مجسمه نصب کرده بودند. قایمشهر وجدان بیدار کم دارد
رضا 27 شهريور 1393
داداش باز خدا پدر رعیت را بیامرزد یه اشتغال 100 نفره ایجاد کرد در سایا شمال دیگران چه کردند .
پاسخ ها به این نظر
سید 28 شهريور 1393
زمین سایپا شمال هم بزودی فروخته می شود . دسته گل رعیت هم اینجا نمایان می شود . خدا رعیت را .......کنه که باعث شد بهترین و مرغوبترین زمین شهر برسه به سایپا و الان بفکر فروشش باشند و پ.لش بره به جیب سایپا و تهرانی ها
کارگر گونی بافی 28 شهريور 1393
خدا از رعیت نگذره که جایی را که می شد بچه های ما پس از سی سال اونجا مشغول به کار بشوند را دو دستی داد به سایپا تا چند تا نور چشمی اونجا مشغول بشوند . کافی اگر جرات داره رعیت یکبار دیگه هوی مجلس رفتن کنه تا مردم قائم شهر جواب دندون شکنی بهش بدن . فقط بخاطر همین زمین و واگذاری آن به سایپا . حرف ها بسیار است که بعدا میگم
کارگر سایپا 28 شهريور 1393
قسم میخورم تو کارگر گونی بافی نیستی -----تو یک بیمار سیاسی هستی-----رعیت یه لطفی کرد اونموقع سرانجام امروزه روز نساجی رو نگیره بعدش نامردی ها شروع شد نماینده بعدی دستور تعطیلی سایپا شمال و فروش ملکو از مدیر عامل گروه سایپا وقت گرفت یه نماینده دیگه همش میگفت بوق کارخونه چی میشه --- همین الان هم کدوم مسول دنبال احیای اونجاست---حیا کن از خدا بترس
رهگذر 29 شهريور 1393
کارگر سایپا ؟! سایپا مگه کارگر داره ؟ مگه کارخونه ای هست ؟ تازه چرا 80 - 90 نفر نورچشمی رعیت فقط باید توی فضایی که قیلا چند هزار نفر کار می کردند بقول خودت کارگر باشن . چرا نباید در این زمین بزرگ هزران نفر کار کنند . مگه خون تو از من رنگین تره ؟ تو با چه معیاری انتخاب شدی و شدی کارگر سایپا اما من که خونه ام کمتر از صد متر پشت این زمین است بیکار باشم ؟
کارمند سایپا 29 شهريور 1393
آ قای حامدوجدان هم خوب چیزیه که شما و منتقدین رعیت در خصوص سایپا ندارید چون تا اونجا که ما میدانیم نماینده سابق دستور انتقال و انحلال سایپ را صادر کرد و اتفاقی نیفتاد و باید بدانی با همت و پشتکار نمایندگان فعلی و دوستداران سایپا شمال بزودی شاهد اتفاقات موثری در قائم شهر و سایپا خواهیم بود .کارمند سایپا
محمد93 27 شهريور 1393
شورا و شهردار قائمشهر باید عوض شوند ما حدودا 3500 نفر در ........ دیگر به شوای قائمشهر رای نمیدهیم
عباس 26 شهريور 1393
چرا اینهمه سرو صدا میکنید ! انتخاب خودتونه که اینجوری در اومد!!! میخواستید به این افراد ضعیف و ناتوان رای ندهید حالا هم باید تا پایان دوره این شورا صبر کنید آنوقت اگر اعتقاد به تغییر دارید اقدام کنید الان دیگه آش خاله هست باید پایش واستید!!! دیگه اینکه افراد منتخب از سلایق و افکار کاملا متفاوت هستند و این مسئله کار را مشکلتر ساخته است.
پاسخ ها به این نظر
بهنام 30 شهريور 1393
و من تعجب میکنم که شما باز هم چند سال دیگر به این افراد مجددا رای خواهید داد.!!!!!!!!!!!!!!
نوبخت از قائمشهر 27 شهريور 1393
فروش زمین نساجی بعلت ناتوانی شرکت در پرداخت اقساط وام بانک ملی بوده است که هروز بر سود وجریمه تاخیرش افزوده میشدبطوریکه یک وام بیست میلیاردی چند سال قبل ، امروز به بیش از 80 میلیارد رسیده است!
نا شناس 27 شهريور 1393
نساجی متعلق به بانک ملی بوده و هست. چطور کسی به خودش وام می دهد و از خودش بهره هم می گیرد؟ این بازی جدید برای فروش زمینهای نساجی است که دودش به چشم مردم می رود. دست مسئولان محترم شهری و غیر شهری درد نکند !!!
پاسخ ها به این نظر
نوبخت 29 شهريور 1393
عزیزمن این شرکت سال 88 باکمک جناب اکبری ازبانک به یک تاجر ترک بنام هلوسی در ازای تقبل پرداخت بدهیهای شرکت به صفر ریال(طبق توافق فی مابین)! واگذار شد.در ضمن اگه مال بانک ملیه کی میتونه اموال بانک رو بفروشه جزخودش؟!
حامد 27 شهريور 1393
میخوای مشکل شهر مارو بفهمی کافیه کامنتها رو بخونی.یکی میگه صالح زاده خوب بود اون یکی میگه بد بود.در دروغ بودن وعده و وعید یک نماینده برای احیای نساجی شکی نیس اما طرف ازش دفاع میکنه چون احتمالا فامیلشونه. یک نماینده دیگه هم که زمین نساجی رو با دلالی به سایپا فروخت که خودشم اونجا سهام داره به قیمت مفت و ...................... طرف اومده میگه باز دمش گرم 100 نفر برد سرکار احتمالا از اقوامشه وگرنه کیه ندونه که با اون زمین و اون سرمایه میشد 5000 رو برد سر کار.همه فامیل بازیم طرف بدترین کارم بکنه چون فامیل ماس پس خوبه.
پاسخ ها به این نظر
کارگر سایپا 28 شهريور 1393
اقای حامد هیچ شخصی غیر از سایپا در ملکش سهم نداشت و نداره خجالت بکش با کلمات بازی نکن منم فامیل هیچ مسولی نیستم غلط اندازی شرم داره---اگر بیماران سیاسی در اونجا تابحال دخالت نمیکردند اوضاع عالی بود --- خالا هم به همت همکاران پرتلاشم اونجا رو اباد میکنیم مگه غیر این میخاهید حامد یادت باشه روز قیامت واسه ای تهمت یقه تو میگیرم----شمال نیوز منتشر کن معلوم بشه صداقت نمرده
مازیار 29 شهريور 1393
اتفاقا من نظر دیگری دارم!
وجود آن مجسمه در جلوی سردرب کارخانه نساجی نشان از جایگاه و اصالت صنعت نساجی در استان دارد که از پیشینه ای تاریخی برخوردار است! بنده با وجود اختلاف نظرهایی که با بعضی از تصمیمات شهرداری دارم، این اقدامشان را تحسین میکنم! این مجسمه نماد اعتراض هست! اعتراض به بی تدبیری و بی لیاقتی، بی کفایتی مسئولان استانی و کشوری!!! این مجسمه احساسات خاموش شده مردم را دوباره بیدار می کند! حرف های زیادی برای گفتن دارد، فقط کمی شعور و وجدان می خواهد تا درک شود... فقط همین...
پاسخ ها به این نظر
علی 30 شهريور 1393
با حرف آخرت نشان دادی شور شما بیشتر از شعور تان هست!!! البته وجدان که ندارید
قایمشهری 30 شهريور 1393
اقای حسینی لهستان خوش گذشت؟
هر وقت از تفریحات برگشتی به کار شهر هم برس
نا شناس 31 شهريور 1393
به تمام نیروهای شرکتی که جدیدا غیر قانونی وارد شهرداری شدند میگم هر چی بلا هست رو سرتون خراب بشه انشاالله .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.