.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیازآذری در جمع خبرنگاران ؛
برای استاندار شدن به احدی متوسل نشدم
شمال نیوز: از من خواستند که به مجمع نمایندگان بروم و حرف ها و برنامه هایم را برای استاندار شدن بیان کنم. ، اما نرفتم زیرا همه مرا می شناختند. و معتقدم اگر نیاز با رایزنی و دویدن بخواهد استاندار شود، بدرد این کار نمی خورد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛  ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران حاضر شد. و به سوالات آنان پاسخ داد.

کیومرث نبازآذری با بیان اینکه از سال 85 ریاست دانشگاه را بر عهده گرفتم گفت: آن روز که امتیاز دانشگاه آزاد ساری 549 بود؛ وعده دادم تا سال 95 این دانشگاه باید به درجه جامع برسد و امروز امتیاز این دانشگاه به 2100 رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر 50 درصد اساتید این دانشگاه دکتر و تعدادی از آنان نیز استاد تمام هستند.
نیازآذری با اشاره به وجود 66 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه گفت: 7 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری اظهار کرد: وقتی به دانشگاه آزاد ساری آمدم، دانشگاه تنها 350 میلیون تومان پول داشت با 270 میلیون بدهکاری .
وی با تاکید بر خودکفایی گفت: نه بانک زدم نه التماس کردم بلکه با عزم و باور و خودکفایی ثابت کردیم که ما می توانیم به این دستاوردها برسیم.
نیاز عامل اصلی توسعه را ارتباطات عنوان کرد و گفت: استادی که تمام زندگی خود را در همین شهر سپری کرده، موفق نخواهد بود. سفرهای خارجی نگاهها را تغییر می دهد ما نیروی انسانی توانمندی داریم که باید با تحولات هسمو شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد 100 درصد درآمدش را خودش تامین می کند گفت: وابستگی دانشگاه آزاد به دانشجویان 100درصد است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 22 رشته دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری تدریس می شود گفت: جمعا 11 هزار و 928 نفر دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل اند.

ریاست دانشگاه آزاد ساری بیان کرد: از سال 58  وارد سپاه شدم و از همان روز قرار گذاشتم که خودم را برتر از کسی .ندانم چراکه معتقدم خدمات ما را باید خداوند ارزیابی کند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیشنهاد استاندار شدن را می پذیرید یا نه ؛ بیان کرد: هیچ وقت رایزنی نکردم و به احدی متوسل نشدم که مسئولیت بگیریم.
نیازآذری تصریح کرد:  از من خواستند که به مجمع نمایندگان بروم و حرف ها و برنامه هایم را برای استاندار شدن بیان کنم. ، اما نرفتم زیرا همه مرا می شناختند. و معتقدم اگر نیاز با رایزنی و دویدن بخواهد استاندار شود، بدرد این کار نمی خورد.
وی تصریح کرد: امروز هم باید به استاندار و معاونانش کمک کرد. دولت تدبیر را در زمینه علمی عملکرد موفقی داشت و مانند دولت قبل نیست که مانع پیشرفت دانشگاه آزاد می شدند.
 
این مسئول  در خصوص عزل و نصب ها اظهار داشت: کسی را عزل یا نصب نکردم که از خط خاصی باشد.

وی ضمن بیان اینکه با نمایندگان ساری هیچگاه مشکلی نداشتم گفت: بین دو نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی هیچ تفاوتی قائل نیستم و اگر بنای خدمت باشد تمام عزل و نصب های این دانشگاه بر اساس قابلیت ها و توانایی هایشان است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 شهريور 1393
دکتر نیازآذری مرد شماره یک استان مازندران مردی خدوم و دلسوز نظام.دوسسسسسسسسسسسسسسسسست داریم دکتر نیاز
پاسخ ها به این نظر
ب - ع 28 شهريور 1393
انشا الله همان استاندار شود چون دانشگاه جايگاه نيروهاي علمي است اقاي رمداني نترس و بزن خداوند با مومننين است
نا شناس 25 شهريور 1393
فرشته مهربانی ها شما حقیقت یک رفتار انسان مسلمان و پاک هستید.افرین به شما نیاز ادری بزرگ.من رجا واثق دارم شما که استاندار نشدید هیچ شخصی را حذف نکردید.افرین به شما
پاسخ ها به این نظر
مهاجر 28 شهريور 1393
با سلام سلامت خانواده در مسايل مالي إز لازمات استاندار شدن است !!!
بابلی ریکا 25 شهريور 1393
برنامه های شما لازم به ارائه و توضیح نداره برادر!!!
کلا هرکسی فامیلیش نیازآذری هست یک برنامه بیشتر نداره آنهم بکار گرفتن همه روابط، نفوذ و اختیارات خود را صرف پر کردن جیب پسر، برادر و فامیل ها و همچنین اخذ پست های مدیریتی برای بستگان می باشد
نمونه اش حسین نیازآذری که هیچ قدم مثبتی برای بابل برنداشت
- 25 شهريور 1393
اقاي نياز اذري باتوجه به اينكه استان مازندران داراي برتريهاي نسبي درخصوص علم ودانش درسطح كشور است جنابعالي درجايگاه خوبي قرار داريد.وباداشتن بيش از 11000دانشجو درشرايط فعلي ميتوانيد مشكل بخش كشاورزي وصنعت ومعدن وخدمات استان درخصوص برنامه ريزي علمي وارايه راهكار علمي پيش قدم باشيد.لذا سعي بفرماييد باپيشنهاد راهبردهاي علمي خطوط توسعه استان را ترسيم وبه مجلس ارايه فرماييد .در طراحي شرح خدمات پيش قدم باشيد .باميد خدا
نا شناس 25 شهريور 1393
بی خیال دانشگاه ازاد مدیریت کلان درستی ندارد تا مدیریت جزئ ان انچنانی باشد
به هر حال خسته نباشید
داداشی 25 شهريور 1393
نیاز .نیاز مازندران
بنافت 25 شهريور 1393
دکتر عزیز آرزوی توفیقات روز افزون برای حضرتعالی و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی را از خداوند منان خواهانم جنابعالی افتخار این شهر میباشید خداوند به شما همواره سلامتی عطا فرماید انشالله.(س.ح.نصیری)
نا شناس 25 شهريور 1393
خدا جناب آقای ناطق را برای ایشون نگه دارد
آگاه 25 شهريور 1393
خدایا ما انسانها را به راه راست هدایت کن.برای استاندار شدن به احدی متوسل نشدم!!!!!!!!!
نا شناس 25 شهريور 1393
برادران نیاز نیاز استان هستن
نقی مهدوی 25 شهريور 1393
آقای دکتر موفقیت شما برکسی پوشیده نیست شما در هرکجا باشید موفق هستی چون برای خدا کار کردی امیدوارم همچنان ادامه دهید نقی مهدوی از ساری
معصومی 25 شهريور 1393
جناب اقای دکنر ازموده را ازمودن خطاست جنابعالی با انهمه خدمت در عرصه های مختلف ثابت کردید که صاحب سبک و اراده و مش مدیریتی هستید ارزوی توفیق در تمامی صحنه هارا دارم
احمد 25 شهريور 1393
اقاي نياز يادت هست كه فيروزجاه ثابت وسيار كه شما هم از ان ديار ميباشيد در روزگاران پيش كه جنابعالي جوان بوديد توليد گوشت ولبنيات وعسل استان راتامين وانقدر مازاد توليد داشت كه به اقصي نقاط كشور صادر ميكرد .؟چه شد كه حالا مصرف كننده شده؟ دراين زمينه تحقيق دانشگاهي بفرماييد ود يارتان رادرجهت كسب توليد راهنما باشيد
ک.ع 25 شهريور 1393
جناب دکترکیومرث نیازاذری، آرزوی توفیقات روز افزون برای حضرتعالی را از خداوند منان خواهانم جنابعالی افتخار مازندران بوده وخواهی بود خداوند به شما همواره سلامتی عطا فرماید انشالله.(سوادکوه شمالی)
مهدی 25 شهريور 1393
ساروی های عزیز دیدید بابلی ها دشمنتون نیستن

اینم از یک بابلی که باعث افتخار شهر تون میشه ...
نا شناس 25 شهريور 1393
دانشگاه ازاد ساری که مختص اساتید بابلی است
صمد 26 شهريور 1393
دم هم دانشگاهی ها حاج نیاز گرم که کامنت میزارند. خیالی نیست. ما هم مدیریتش را قبول داریم. ای کاش ایشون از اول جای فلاح را میگرفت. فرقی نمیکنه اهل کجا باشه فقط استان را نجات بده /بعضی از آقایون فقط یاد میگیرد و فقط میگن آقا حمایت کن مگه میشه چوب خشکی را توی گلدون گذاشت و بگیم بهش آب بدبد تا رشد کنه. برادران بزرگواری که میگید از استاندار حمایت کنید والله تاالله نمی تونه. انسان با شخصیتی هست، اما این دلیل نمیشه بی جهت ازش حمایت کرد. استان را عقب انداخت. ما که مرام نداریم مثل کشورهای دیگه اگر بلد نبودیم اگه ضعف داشتیم اگر خطایی از زیر مجموعه رخ داد استعفا بدیم. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است .
نا شناس 26 شهريور 1393
دانشگاه ازاد ساری که مختص اساتید بابلی است
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 شهريور 1393
ساروی ها گذاشتن این آقا کار کنه.شما بابلی ها میزارید غیر بابلی اونجا کار کنه؟؟
نا شناس 26 شهريور 1393
با سلام خدمت هم استانیهای عزیز خواهش میکنم احساسی نظر ندهید دکتر نیازآذری برای تمام قشرهای جامعه زحمت کشیدند انشاا... خداوند پاداش کارهایش را به او بدهند/ مازندران=دکتر نیاز
ناشناس 26 شهريور 1393


شمال نیوز چرا جناحی عمل می کنی .یک مورد انتقاد از ایشان را درج نمی کنی ؟ ایشان در نصب اعضای هیئت علمی ساری .....
نا شناس 26 شهريور 1393
” از من خواستند که به مجمع نمایندگان بروم و حرف ها و برنامه هایم را برای استاندار شدن بیان کنم. ، اما نرفتم زیرا همه مرا می شناختند. و معتقدم اگر نیاز با رایزنی و دویدن بخواهد استاندار شود، بدرد این کار نمی خورد.” طرح این حرف ها بعد از گذشت یک سال یعنی چه ؟ مگر اینکه جدیداَ و اخیراَ نمایندگان از ایشان برنامه خواسته باشند!
پاسخ ها به این نظر
مهدي 29 شهريور 1393
عمو جان . از ايشون سوال شده ايشون هم جواب داده. اينو بفهم
موسوی/پوستکلا 26 شهريور 1393
باسلام محضردکتر نیاز عزیز.انشالله ودرتمام مراحل برقرار وپیروز باشید
نا شناس 26 شهريور 1393
دکتر نیازآذری نیازی به تعریف وتمجید ندارد ایشان معرف حضور برای همگان میباشد خدمت بی منت برای مردم عزیز استان مازندران انجام داد و میدهد ایوووووووووووووووووول دکتر کیومرث نیازآذری
حسن 26 شهريور 1393
شمال نیوز ظاهرا سیاستتون بیشتر درج نظرات حمایتی از نیازه.واقعا آقای نیاز راست میگی؟ شما که خودتون وقتی استاندار شدنتون منتفی شد از ناز دو بزرگوار مشخصاتشکر کردید.کجا ی این مملکتو دیدید کسی بدون لابیگری مسئولیت هرچند کوچیک بگیره چه برسه به استاندار شدن.آقای رنجبر که هرچی میخواست برای دفاع از شما مینوشت و طومارهای مجازی براتون امضا میکردند.الان هم حتما تمایل دارید که حرف میندازید .
محمودی 26 شهريور 1393
دکتر نیاز ناجی دانشگاه آزاد ساری است ٰ با نگاهی به وضعیت دانشگاه آزاد ساری در سال 85 و مقایسه آن با امروز مدیریت توانمند ایشان ثابت می شود این روزها که اکثر واحد های دانشگاه آزاد با مشکل مالی و کمبود دانشجو مواجه اند و امپراطوری دانشگاه آزاد قائم شهر رو به زوال است واحد ساری جامع شد
توصیه ام به اساتید و کارکنان واحد ساری این است که مجسمه نیاز را بسازند ودر ورودی دانشگاه نصب کنند.
مهندس ابراهیمیان 26 شهريور 1393
دکتر کیومرث نیاز آذری از افتخارات تکرار نشدنی خطه شمال کشور ، استان مازندران و شهرستان ولایت مدار ، دارالمومنین و دارالعلم بابل میباشند . ما به وجود ایشان و دیگر افتخارات این خطه به خود میبالیم .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 شهريور 1393
چه اصراری داری بگی مهندسی؟ یعنی الان شما خعلی کارت درسته؟
عنایت زاده - پاشاامیر 26 شهريور 1393
مازندران بنام دکتر نیاز در پایتخت شناخته شده هست ایشان درحد وزارتند نه استاندار
مازندرانی ح ع 26 شهريور 1393
باسلام
بهترین حالت دفاع از استان کارکردن دردولت ها وسطوح عالیه کشور و حمایت ویژه به استان است مبادا مانندکسانی که استان خودرا فراموش کردند وبفکرخویشند متاسفانه ماندن در استان همچون ماندن آب راکت دریک برکه است وبس؟؟ جمله آخر از آوردن نیروهای غیر بومی به شدت دراستان مقاومت کنید به وزیرشدن فکرکنید تابهتر است به استاندار شدن فکرکنید ؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 شهريور 1393
دلت خوشه
ر.ب 26 شهريور 1393
جناب دکترکیومرث نیازاذری، آرزوی توفیقات روز افزون برای حضرتعالی را از خداوند منان خواهانم جنابعالی افتخار مازندران بوده وخواهی بود خداوند به شما همواره سلامتی عطا فرماید انشالله.(سوادکوه شمالی)

علی 26 شهريور 1393
آقای دکتر نیاز آذری اگر خیلی مردی شهریه دانشگاهها رو کاهش بده با پول دانشجو ها دانشگاه رو متحول کردی هر وقت از جیب مبارکت هزینه کردی مردی؟؟؟
رحیمی شیرگاه 27 شهريور 1393
آخ ته خسته تن بلاره... دیروز داشتم از مسیر جاده دریا رد میشدم که چشمم به گلدسته های مسجد دانشگاه آزاد ساری افتاد و رفتم برای اقامه نماز و زیارت شهدای گمنام واقعا حالم دگرگون شد و دعا کردم دکتر جان سایه ات مستدام برای خدمت به کشور عزیز ایران .
حسن 27 شهريور 1393
حاج أقا نیاز
چونکه تمام مراکز علوم تحقیقات در واحدهای مرکز استان ادغام شدند لذا واحدهای مرکز استان به واحد جامع تبدیل شدند
بنا بر این این ارتقا ربطی به مدیریت شما ندارد و طبق بخشنامه سازمان مرکزیست
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 شهريور 1393
اقاي محترم اطلاع نداري همينجوري نگيد بخدا گناه ميكنيد
يك ماه قبل از ادغام اين ارتقا انجام شد
ندا 29 شهريور 1393
به اونهایی نصیحت گناه بکن که کتاب و مقاله شون رو دیگران می نویسند و ارتقا استادی می گیرند!
بابلي 29 شهريور 1393
حسين نياز كه ابروي مابابليهارا برده شايد در ساري اورانشناسد تعريف كنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.657 seconds.