.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارسال2600اثربه جشنواره شعرعلوی مازندران

 شمال نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تاکون دو هزار و 620 اثر به سیزدهمین دوره جشنواره شعر علوی در استان ارسال شده است.
حجت الاسلام عباسعلی  دکترابراهیمی در نشست دبیرخانه جشنواره افزود: از این تعداد، تعداد آثار با موضوع علوی هزار و 430 اثر، تعداد آثار رسیده با موضوع حضرت فاطمه زهرا (س ) 780 اثر، تعداد آثار گروه کودک و نوجوان 80 اثر، تعداد آثار بومی محلی در موضوعات جشنواره 120 اثر و خارج از موضوع 210 اثر ( آثاری با موضوع انتظار و عاشورایی که مرتبط با موضوع اعلام شده نیست بوده است.
وی یادآور شد: تعداد کل آثار رسیده از شاعران مازندرانی 458 فقره از مجموع شعرهای فارسی و بومی مازندرانی است یعنی استقبال شاعران مازندران از جشنواره سیزدهم  نیز به نسبت افزایش داشته است و استقبال ارسال آثار در فضای مجازی نسبت به دوره های قبل افزرایش چشم گیری داشت.
 
وی گفت: تقریبا از کلیه استان های کشور آثاتر به دبیرخانه رسیده است و با توجه به افزایش کمی آثار نسبت به دوره های قبل کیفیت آثار نیز در حخد قابل قبولی افزایش داشت که امیدواریم بصورت یک مجموعه کتاب شعر در اختیار عبلقمندان قرار دهیم.
 
ابراهیمی افزود: آثاتر در 3 مرحله داوری خواهد شد که شامل، ریزش آثار غیر مرتبط و جدا سازی آثار و تنظیم توسط دبیرخانه، داوری مرحله دوم در استان به منظور انتخاب آثار برای داوری نهایی و داوری نهایی که توسط شاعران سرشناس و توانای کشور انجام می شود، است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه، مهلت ارسال اثار تا 30 شهریور تمدید شد گفت: جشنواره در 19 مهر ماه در ایام هفته ولایت در مرکز استان مازندران برگزار می شود
 
وی افزود: یکی از اهداف جشنواره شناسایی استعدادهای جوان است که امیدواریم بتوانیم در این راستا موفقیت هایی داشته باشیم و از پیشکسوتان استان مازندران می خواهیم ارتباط خود با جشنواره شعر علوی را که در سر زمین علویان برگزار می شود نزدیک تر کنند چرا که برای ارتقاء سطح کمی و کیفی در دوره های بعد بسیار اثر گذار خواهد بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.322 seconds.