.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط دولت برای پرداخت یارانه به نوزادان

 شمال نیوز: عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر ضرورت حذف یارانه پردرآمدها، گفت: مسئولان دولتی اعلام می کنند که مبلغ یارانه برای تعداد مشخصی در نظر گرفته شده است بنابراین اگر میزان تولد از مرگ و میر بیشتر باشد نمی تواند به آنها یارانه دهد که این خلاف سیاستهای ابلاغی رهبری در بخش افزایش جمعیت است.

سید شریف حسینی درباره هدفمند شدن یارانه ها و حذف یارانه دهک های پردرآمد، گفت: قرار بود پرداخت یارانه ها به صورت هدفمند باشد و شرایطی ایجاد کند که فقط دهک های کم درآمد بتوانند یارانه بگیرند و یارانه دهک های با درآمد بالا حذف شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت قبل در مرحله اول به دلیل نداشتن اطلاعات و آمار دقیق از درآمد مردم به همه افراد جامعه یارانه پرداخت کرد، گفت: دولت یازدهم بحث خود اظهاری را مطرح کرد تا خانواده هایی که نیاز به یارانه ندارند ثبت نام نکننداما اطلاعیه هایی که اعلام شد نتیجه عکس داد و افراد بیشتر ثبت نام کردند و کمتر انصراف دادند.

وی با بیان اینکه دولت باید راهکاری برای حذف یارانه پردرآمدها پیدا کند و افراد حقوق بگیر دولتی با درآمد بالا و با درآمد پایین را شناسایی کند، گفت: اگر دهک های درآمدی مشخص شوند و یارانه پردرآمدها حذف شود توان دولت برای پرداخت یارانه بیشتر خواهد شد.

عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه دولت‌ در حال برنامه ریزی و جمع آوری اطلاعات و فراهم کردن شرایطی است که بتواند یارانه پردرآمدها را حذف کند،‌ گفت: دولت باید مابه التفاوت زاد و ولد و مرگ و میر را در پرداخت یارانه به نوزادان در نظرگیرد و اینگونه نباشد که اگر میزان زاد و ولد بیش از مرگ و میر بود به نوزادان تازه متولد شده یارانه ندهد.

به گفته شریف حسینی مسئولان دولتی اعلام می کنند که مبلغ یارانه برای تعداد مشخصی در نظر گرفته شده است بنابراین اگر میزان تولد از مرگ و میر بیشتر باشد نمی تواند به آنها یارانه دهد و این سخن مغایر با سیاستهای جمعیتی است که رهبری معظم ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه طرح سهام عدالت بسیار سریع و بدون کار کارشناسی اجراشد، گفت: دولت باید شرایط عادلانه ای برای توزیع سهام عدالت فراهم کند و این گونه نباشد که یکی سهام یک شرکت زیانده را داشته باشد و دیگری سهامی داشته باشد که سود آنچنانی داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با بیان اینکه متاسفانه تصور مردم این است که اگر سهام عدالت آزاد شود ازهر سهام 3 میلیون تومان می توانند سود کنند،‌ گفت: دولت باید تکلیف سهام ها رامشخص کند به نحوی که مردم ضرر نکنند. /250خانه ملت


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.