.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم خواهی در ورزش استان ممنوع...
حسین زادگان مدیر کل ورزش مازندران است نه حبیب عده ای خاص ؟!
برادرانه همین حالا به شما می گویم عامل بقای شما و موفقیت بیش از پیش ورزش مازندران دوری از این افراد خاص است !!! همانانی که اگر کار به جایش بیفتد با شما هم می جنگند تا از گود ورزش به بیرونتان رانند .
حسین زادگان مدیر کل ورزش مازندران است نه حبیب عده ای خاص ؟!

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و گمانه زنی های بسیار که انرژی فراوانی را نیز از ورزش مازندران گرفته بود حبیب حسین زادگان به عنوان مدیر کل جدید ورزش جوانان استان در تاریخ  چهارم شهریور ماه معرفی شد .

وی که از حمایت قاطبه نمایندگان استان برای رسیدن به مدیر کل ورزشی مازندران برخوردار بود پیش از این در مسند های سیاسی  و ورزش امتحان خود را پس داده بود. اگر چه قصد بر این نبود که به این زود ی مواردی را با وی مطرح نمائیم و منتظر انجام فعالیت های وی بوده ایم اما برخی از حواشی زود هنگام که این روزها ورزش استان را به خود درگیر کرده بر آن  شدیم تا  در همین ابتدای کار حسین زادگان به صراحت مواردی را اعلام تا حاشیه سازان بیش از پیش به مانور خود در گفتن مسائلی که در ادامه خواهد آمد ادامه ندهند.

 در اینجا قصد نداریم که بگوییم عملکرد مدیران اسبق استان چگونه بوده اما اعتقاد داریم  همه آنان به اندازه خود و فراتر از امکانات موجود تلاش کرده اند چرا که موقعیت کنونی ورزش مازندران حاصل کار گروهی ،زحمات مربیان گمنام در جای جای روستاها و شهرهای استان ، روسای هیات های شهرستانی ورزشکاران و خانواده های آنان  و ... بوده اما هر چه بوده این بوده که ورزش مازندران در زمانی به دست حسین زادگان رسیده که آقای ورزش کشور بوده است . اما همین ورزش آقا؛ همواره درگیر حاشیه سازانی بوده که به آنها باید لقب چسبیده های ورزشی داد آنانی که روزی خود را در ورزش دیده و نه تنها برای ورزش استان دلسوزی ندارند بلکه از هر فرصتی برای بدست آوردن منافع استفاده کرده اند . آنانیکه که اگر اوضاع  به وفق مرادشان بچرخد ورزش استان را گلستان می دانند و اگر منابع درآمدی و یا جایگاهشان تامین نباشد هیاهویشان گوش فلک را پر می کند!!!

 آنانیکه آمدن مدیران را به رایزنی های خود نسبت می دهند ( همانطور که آمدن حسین زادگان را نتیجه تلاش خود می دانند) و بر کنار شدن مدیران را نیز حاصل کارهای خود می دانند!!!

 آقای حبیب بگذارید کمی صریح تر با شما سخن بگوییم :

امروز بعضی از آقایان که اتفاقا سعی می کنند حداقل یکی دوبار در هفته به نزد تان بیایند و یا عکس یادگاری با شما بگیرند در این سو و آن سو برای دیگران در حال خط و نشان کشیدن هستند. آنان در لفافه برخی از مدیران شهرستانی و یا روسای هیات های ورزشی و حتی پرسنل اداره کل شما  را مورد تهدید  قرار داده و به زبان رانده که فلانی به همین زودی عوض می شود . ما به حبیب !!! مشورت های لازم را داده ایم البته شاید این صحبت ها به گوش شما رسیده باشد اما نمی دانیم چه دستوری برای برخورد با این عده خاص داده اید .

 برادرانه همین حالا به شما می گویم عامل بقای شما و موفقیت بیش از پیش ورزش مازندران دوری از این افراد خاص است !!! همانانی که اگر کار به جایش بیفتد با شما هم می جنگند تا از گود ورزش به بیرونتان رانند .

آقای حسین زادگان امروز نیاز اول ورزش مازندران آرامش است از افراد امتحان پس داده کمک بگیرد افراد حاشیه دار از خودتان دور نمایید به صراحت اعلام کنید هدف اول و آخرتان ارتقای ورزش استان است . هیچ شهری برایتان فرق ندارد. استان را به یک چشم می بینید و .....

آقای حسین زادگان به یاد بیارید چه زود دیر می شود ...

علیرضا قلی زاده

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

داداشی 22 شهريور 1393
از سایت شمال نیوز سپاسگزارم از این باب این روزها اوناییکه به دلایلی کنار هستند آمدن مدیر کل را نتیجه تلاش خودشان میدانند.چند روز پیش با من تماس گرفتن مدیر رو ما آوردیم.تو مشت ماست.هر وقت بخوایم فلان میکنیم.بیایید با بچه های باشگاهتون و چند مربی طوماری بر علیه فلانی بنویسیم.نمیدانم چرا مدیر جدید این فضا رو ایجاد کرد که این آقایان به خودشان اجازه چنین کاری میدهند.من بعنوان مربی و استاد دانشگاه در کمال ادب و احترام به آقای مدیر پیشنهاد میکنم طوری برخورد نمایند که افراد با شان ایشان اینچنین برخورد نکنند.
نا شناس 23 شهريور 1393
آقای حسین زادگان این تذکر را جدی بگیرید باور کنید از همانجایی که فکرش را نمی کنید ضربه خواهید خورد.دوستان واقعی شما ورزشکاران و مدعیان گمنامند نه اونهایی که برای پست این روزهزا به دنبال شما راه افتادند.
علی 23 شهريور 1393
اين پست حق حاج حبيب حسين زادگان بود وقتي انسان سالم بياد رو كار ادم بدها خود به خود دور ميشن از تذكر شمال نيوز نهايت تشكر را دارم چون بفكر سلامت اداري اداره كل و ورزشكاران مازندران هست ياعلي
ریحانه نصراللهی 23 شهريور 1393
با نهایت تاسف درگذشت نویسنده و محقق پرتلاش گیلان بهزاد موسائی را به اهالی قلم و فرهنگ تسلیت می گوئیم.
کارمند ورزش 23 شهريور 1393
عاقبت سعادت مند باید درس عبرتی برای مدیر جدید باشد چند نفری که در روزهای آخر بدجوری دور اطراف مدیرکل رو گرفته بودند تا از طریق یک هیات که رئیس آن بجای کار هیات دنبال شورای رسانه ای بود مبلغ 15 میلیونی رو بعنوان رپرتاژ ، از بیت المال برای خودشون به جیب بزنند ، این فرد روزهای آخر مدیریت پریچهره نیز حسابی پول ورزش را سرکیسه کرد و الان رفت در باشگاه نساجی و خدا میداند که اونجا چه لقمه ای دندونهاشو گرفته ... ضمنا شنیدیم روز آخر به حساب یکی از هیاتها که اتفاقا با مدیرکل رابطه تنگاتنگی داشته و مشاورش هم بوده حدودا 50 میلیون تومان پول واریز شده آیا صحت دارد اگر دارد این پولها کجا رفته؟ یا اونهایی که تومار بر علیه مدیر جدید جمع می کردند همه اینها مشکلات ورزش هستند و متاسفانه برخی باز اطراف این مدیر جدید را نیز گرفتند و همه جا همراهش هستند و این افراد آفت مدیریت حاج حبیب است و توجه به افراد معلوم الحال که سوابق خوبی ندارند انگیزه افراد سالم و توانمند را کم خواهد نمود ؛ این افراد افراطی و تفریطی اند ... یا از شما آنقدر تعریف می کنند یا در حد اعلی شما را تخریب ... تا چند روز پیش از نظر آنها شما امنیتی بودی و جکومت نظامی و بدرد ورزش نمی خوردید اما الان حاج آقا حاج آقا شون از یک فرسخی شنیده میشه ... افراد بی خاصیت و یک لا قشنگ باید کنار بروند تا فرهیختگان واقعی فرصت خدمتگزاری بیابند ... آقای رمدانی مدیر محترم شمال نیوز لطفا نظر بنده را که حرف خیلی از دلسوزان ورزش است درج کن ، من میدانم شما دلت برای توسعه ورزش می تپد پس این نظر را درج کن
عزیز 23 شهريور 1393
واقعیت اینه که سعادتمند هم عالی بود این از نتایج ورزش مازندران به خوبی و واضحی برداشت میشه و بیشتر تخریب ها مربوط به گرایش های سیاسی که این فرد وسیله قرار داده شده.ان شاالاه ایشون هم موفق باشند.
نا شناس 24 شهريور 1393
آفرین برحسین زادگان
بادی 24 شهريور 1393
خیلی زود مورد نقد حسین زادگان قرار گرفت!؟
ر ن 23 شهريور 1393
سلام انشاالله در کارتان موفق باشید فقط خواهشن درمورد ناجیان غریق این فرشته های نجات گمنام امورات این زحمتکشان پیگیری جدی بشود
ramzan 23 شهريور 1393
مرد بی ادعا
چ.قائمشهر 24 شهريور 1393
آقای حسین زادگان شهر به شهر دارن بر علیه بعضی روسای هیاتها و روسای شهرستانها انگهایی میزنن به ناحق و بدون اینکه خدا را در نظر بگیرن فقط به خاطر رسیدن به مقاصدشون هر تهمتی میزنن.چرا از روز اول اجازه چنین کاری رو دادید که همه با استرس کارشون رو دنبال کنن.
ح.ا 25 شهريور 1393
در یکی از هیاتهای غرب استان انجام وظیفه میکنم.آقای محترمی که فعلا مسوولیت نداره هر روز با بچه های ما تماس میگیره میگه من بزودی برمیگردم.مدیر رو من آوردم و هر شب با هم هستیم شما با فلانی کار نکنید مدیر دنبال ضعفشه و...به خدا دلم واسه ورزشم میسوزه.این بنده خدا هم واقعا داره با جون و دل کار میکنه و حرمت همه رو حفظ میکنه.از آقای حسین زادگان خواهش دارم جلوی این حرفها رو بگیرن.بذارید هیاتها در کمال آرامش و پشتوانه ای چون حضرتعالی و همکارانتان کار کنند.ممنونم
دلسوز 26 شهريور 1393
ضمن خدا قوت به اقاي سعادتمند فردي بسيار بسيار زحمت كش و ارزوي موفقيت براي اقاي حسين زادگان امروزه انقدر به همه به فكر ورزش اقايان هستند كلا ورزش بانوان از خاطره رفته اگر به فكر قهرماني انها نيستيد به فكر ابروي اين طيف باشيد كم كم دوران قبل انقلاب تداعي مي شود اموزش يك رشته ورزشي توسط اقايان ان همه در مركز شهر جلوي چشم همه كمي فكر كنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.868 seconds.