.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوبخت در اولين اجلاس دوره ششم اتاق أصناف كشور عنوان کرد:
جایگاه اصناف در تصمیم‌سازی مغفول مانده است
شمال نيوز: سخنگوی دولت با تاکید بر ضرورت ارتقاء جایگاه جامعه صنفی کشور در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر این جایگاه مورد غفلت واقع شده است.
جایگاه اصناف در تصمیم‌سازی مغفول مانده است

به گزارش شمال نيوز ، محمدباقر نوبخت در اولین اجلاس دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه اصناف هیچگاه در دولت بار مالی نداشته است، گفت: اصناف و بخش غیردولتی پتانسیل بزرگی است که چنانچه دست به دست دولت دهد می تواند قابلیت های بالایی را به عرصه ظهور برساند و از حقوق مردم در مقابل برخی تخلفات دفاع کند.


سخنگوی دولت افزود: اتصال واحدهای توزیعی با تولیدی می تواند شبکه ای را ایجاد کند که در آن کالاها با قیمت و کیفیت مناسب به دست مصرف کنندگان برساند و در این میان اتاق اصناف ایران می تواند در تولید و توزیع همانند یک نهاد غیردولتی عمل نماید.


وی تصریح کرد: در نظام اقتصادی دولت و بخش خصوصی می توان شاهد الگویی بود که در تمام دنیا جواب داده و منجر به حفظ و ارتقاء کیفیت، تولید و دفاع از حقوق مصرف کنندگان شود ضمن اینکه دولت می تواند بر نقش نظارتی و حاکمیتی خود تمرکز بیشتری کرده و سیاستگذاری را در سطح کلان انجام دهد.


به گفته نوبخت، اتاق اصناف می تواند در جایگاه یک مشاور امین در فرایند تصمیم گیری و تصمیم سازی مشارکت بیشتری کند، این در حالی است که تاکنون این جایگاه مغفول مانده و باید مورد توجه واقع شود.


به گزارش مهر، سخنگوی دولت اظهار داشت: دولت با بخش غیردولتی کار زیادی دارد و عزم خود را جزم کرده تا بتواند از ظرفیت های این بخش برای توسعه اقتصادی کشور استفاده کند ضمن اینکه الگوی موفقی برای اجرای برنامه های دولت باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آرمین 23 شهريور 1393
آخه این نازک نارنجی رو کی انتخابش کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا حالا ده بار گفته سازمان برنامه و بودجه تا یک ماه دیگه بر می گرده ، یکی بره بهش بگه برادر ما خیر بازگشت سازمان رو خوردیم. شما چرا هر از چند گاهی دوست داری دروغ هاتو تمدید کنی. بابا تو این کاره نیستی
فقط بلده مشمل هاده.
نا شناس 22 شهريور 1393
امید که این یادداشت به نظر جناب آقای مهندس عبدالرحیمی رئیس اداره اصناف و امور بازرگانان اسازمالن صنعت،معدن و تجارت استان مازندران برسد. ایشان میتوانند حلقه های مفقوده ی طرح شده را پیدا کرده و سامان دهند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.