.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ;
استقلال نفت سوز شد
تیم فوتبال استقلال مقابل نفت تهران شکست خورد تا اولین شکست خود در تهران را تجربه کند.
فارس: تیم فوتبال استقلال مقابل نفت تهران شکست خورد تا اولین شکست خود در تهران را تجربه کند.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف تیم نفت رفت که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود نفت تهران به پایان رسید.


با این شکست استقلال همچنان با 18 امتیاز صدرنشین لیگ برتر ماند و نفت هم 11 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد.


وحید امیری در ثانیه 40 صاحب توپ شد و با عبور از امیرحسین صادقی مدافع استقلال با یک شوت دقیق گل اول نفت را به ثمر رساند.بعد از این گل زودهنگام استقلال حملاتش را آغاز کرد.


در دقیقه 12 پاس عمقی برهانی به سجاد شهباز‌زاده رسید که ضربه او بعد از برخورد به مدافعان نفت به کرنر رفت استقلالی‌ها از کرنر سودی نبردند.در دقیقه 13 شوت محمد قاضی با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.


در دقیقه 19 ضربه کاشته را محمد قاضی از پشت محوطه جریمه زد که بیرانوند دروازه‌بان نفت این ضربه را مهار کرد.از دقیقه 20 تا 27 سرعت بازی کند شد و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت.در دقیقه 35 توپ پشت محوطه جریمه استقلال به کمال کامیابی‌نیا رسید و شوت سنگین او با اختلاف از بالای دروازه آبی‌پوشان به بیرون رفت.در دقیقه 37 خسرو حیدری به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به علیرضا رمضانی داد.در دقیقه 42 آرش برهانی پا به توپ از خط دفاع نفت عبور کرد ولی در داخل محوطه جریمه با بی‌دقتی پاس داد تا توپش لو برود و آبی‌پوشان نتوانند از این فرصت گلزنی استفاده کنند.در دقیقه 45+4 شوت آرش برهانی با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.


در نیمه دوم اولین خطر را نفت ایجاد کرد و در دقیقه 49 شوت ایمان مبعلی با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.


در دقیقه 52 ضربه کاشته ارسالی امید ابراهیمی در محوطه جریمه نفت روی سر محمد قاضی فرود آمد که ضربه او را بیرانوند دروازه‌بان نفت به کرنر فرستاد.


در دقیقه 60 محسن فروزان موقعیت تک به تک را از مهاجم تیم نفت گرفت و مانع از به ثمر رسیدن گل دوم نفت شد.بازی دو تیم تا دقیقه 82 سرد و کند دنبال شد.


در دقیقه 86 ارسلان مطهری در محوطه جریمه صاحب توپ شد که با یک ضربه دقیق گل دوم نفت را به ثمر رساند.


علیرضا منصوریان دستیار سابق قلعه‌نویی به خوبی توانست استادش را شکست بدهد.


با این شکست صدرنشینی ماندن استقلال در هفته هشتم به خطر افتاد و در صورتیکه تراکتورسازی بتواند راه آهن را فردا در تبریز شکست بدهد جای استقلال را در صدر می‌گیرد.


مهدی سیدعلی داور مسابقه به وحید امیری از نفت کارت زرد نشان داد.


ترکیب استقلال:


محسن فروزان، هرائیر مگویان، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده( از دقیقه 55 علیرضا خرسند‌نیا)، پژمان نوری، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان( از دقیقه 71 مهدی کریمیان)، خسرو حیدری( از دقیقه 37 علیرضا رمضانی)، سجاد شهباز‌زاده، آرش برهانی و محمد قاضی.


سرمربی: امیر قلعه‌نویی


ترکیب نفت تهران:


علیرضابیرانوند، مهدی شیری، پادوانی، وحید حمدی نژاد، محمد امین حاج محمدی، سیامک کوروشی، دیوید ویکروم( دباغ از دقیقه 90+2)، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری( از دقیقه 85 حسین ابراهیمی) و علی قربانی (از دقیقه 39 ارسلان مطهری)


سرمربی: علیرضا منصوریان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.489 seconds.