.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرزهای کشور مشکل امنیتی ندارد

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با تمام توان در حال حراست از مرزهای کشور هستیم به نحوی که امروز امنیت در تمام مرزهای ایران برقرار است و مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سردار احمد گراوند صبح امروز در مراسم پانزدهمین دوره دانش‌آموختگی مهارتی مرکز آموزش‌های علمی و تخصصی مرزبانی شهید حبیبی مرزن‌آباد اظهار داشت: نیروی انتظامی قبل از هر گونه اقدامی پیش‌بینی و پیشگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه دشمنان هر روز در حال برنامه‌ریزی برای تضعیف کشور هستند اما نیروی انتظامی به کمک مردم جلوی توطئه‌ها را می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در 7 هزار و 750 کیلومتر از مرزهای کشور هیچ‌گونه مشکل امنیتی وجود ندارد و این در صورتی است که گروه‌های مختلف علیه کشورمان در حال کارکردن هستند.

گراوند بیان داشت: با تلاش نیروی انتظامی و مرزبانی کشور در حال حاضر شهدای که در نوار مرزی می‌دادیم نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است و تعداد گروگانگیران در نوار مرزی نزدیک به صفر رسیده است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام اینکه با تمام توان در حال حراست از مرزهای کشور هستیم، افزود: امیدواریم که فراگیرانی که امروز درجه گرفتند و به جمع مرزداران پیوستند بتوانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی اذعان داشت: بزرگ‌ترین افتخار ناجا خدمتگزاری به مردم است و ناجا به این خدمتگزاری افتخار می‌کند چون مردم فهیم جمهوری اسلامی ثابت کردند که استحقاق این خدمتگزاری را دارند.

گراوند با بیان اینکه ناجا قبل از پیشگیری پیش‌بینی می‌کند، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمت صادقانه پیشگیری‌های مانند پیشگیری فردی، خانوادگی، جامعه و مقامات قضایی و پیشگیری نیروی انتظامی را در دستور کار قرار داده تا بهترین هدیه را به امنیت است تحقق بخشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: اگر امروز کشور ما همانند نگینی در منطقه می‌بخشد در درجه اول مدیون خون شهدا و در درجه دوم اقدامات شایسته نیروی انتظامی است.

وی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را از مردم و برای مردم دانست و گفت: برقراری امنیت یک تولید اجتماعی است که ناجا با همکاری مردم، مسئولان و مرزنشینان و سربازان گمنام امام زمان در حال حراست از مرزهای کشور است.

گراوند به موقعیت استراتژیک کشور ایران اشاره کرد و بیان داشت: از 10 نقطه استراتژیک جهان سه نقطه را در اختیار داریم و از نظر جغرافیای سیاسی نیز بهترین موقعیت را در منطقه داریم بنابراین شایسته است قوی‌ترین نیروی انتظامی را داشته باشیم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.