.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به منظور توسعه اکوتوریسم رودخانه‌ای
تور رفتینگ در رودخانه هراز اجرا می‌شود

به منظور توسعه اکوتوریسم رودخانه ای و رونق طبیعت گردی تور رفتینگ در رودخانه هراز مازندران اجرا می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران، هم اکنون تور رفتینگ رودخانه هراز که یکی از مهم ترین رودخانه های مازندران  بوده، پس از بررسی وضعیت و پاکسازی رودخانه هراز توسط تیم کارشناسی انجمن رفتینگ ایران در حال اجرا است.

انجمن رفتینگ ایران با حمایت کمیته ملی طبیعت گردی کشور رودخانه هراز مازندران را به عنولان یکی از رودخانه های دارای خاصیت خاص در رشته رفتینگ انتخاب تا همزمان رشته های مختلف طبیعت گردی در مازندران نگین طبیعت گردی کشور توسعه یابد.

با بررسی های میدانی صورت گرفته تنها بخشی از رودخانه هراز به طول تقریبی 10 کیلومتر که با بررسی های انجام شده از نظر عواملی چون درجه سختی آب، سرعت امواج، وضعیت دسترسی و ویژگی های منحر به فرد  طبیعی و چشم اندازهای متنوع  به منظور راه اندازی و توسعه اکورفتینگ مناسب تشخیص داده شد، پس از پاکسازی مورد بهره برداری تیم حرفه ای انجمن رفتینگ کشور قرار گرفت و در روزهای پایانی هر هفته  برگزار می شود.

رودخانه هراز یکی از رودخانه های دائمی مازندران بوده که به دلیل  وجود مناطق زیبا و بکر در حاشیه این رودخانه به ویژه در فصول بهار و تابستان و همجواری با دیگر جاذبه های طبیعی چون چشمه آب معدنی لاریجان و آماده بودن امکانات رفاهی و اقامتی مورد اقبال خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی  قرارمی گیرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.179 seconds.