.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله جوادی آملی درگذشت آیت الله جباری را تسلیت گفت
 آیت الله جوادی آملی درگذشت آیت الله جباری را تسلیت گفت

شمال نیوز: آیت الله جوادی آملی با صدور پیامی درگذشت آیت الله ˈسیدصابر جباریˈ امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله جوادی آملی ایشان در این پیام گفت: آیت الله جباری با خدمات خود در سنگرهای مختلف، در تقویت ولایت و نشر مأثر امامت و آثار رهبری در اسلام کوشیدند و دَین خود را به نظام اسلامی ادا نموده اند.



این پیام می افزاید: آیت الله جبّاری علیه سالیان متمادی در حوزه های علمی مازندران به تحصیل علوم اسلامی اشتغال داشت و برای تکمیل معارف قرآن و عترت به قم هجرت کرد و از محضر مراجع بزرگ آن عصر بهره های وافی برد و همزمان با نهضت اسلامی و رهبری امام راحل قدس سره در تعلیم ، تبلیغ و تبیین اهداف والای نهضت ، سعی بلیغ داشت.

آیت الله جوادی املی در این پیام اظهار کرد : ایشان بعد از استقرار نظام اسلامی برای تربیت نفوس مستعد و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی به امامت جمعه شهر شهید پرور که مهد رجال نام آور علمی وفقیهان بزرگ بود یعنی بهشهر ، منصوب شد.

این عالم دینی در این پیام افزود: آیت الله جباری در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه رفت و در تجهیز و اعزام نیروهای جهادی سهم تعیین کننده داشت و در تأسیس حوزه های علمی برای تدریس ، تربیت طلاب علوم الهی کوشش فراوان می نمود.

در پیام آیت الله جوادی آملی آمده است : ایشان در هدایت مردم بویژه جوانان جدیت داشت و با عضویت چندین ساله در مجلس خبرگان رهبری ، در تقویت ولایت و نشرمأثر امامت و آثار رهبری در اسلام، دین خود را به نظام اسلامی ادا نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.775 seconds.