.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری دوره های آموزش الکترونیکی در دانشگاه مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي دانشگاه مازندران، اولین جلسه شورای آموزشی مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه مازندران به منظور بررسی راه‌کارهای عملیاتی و اجرایی برگزاری دوره هاي آموزش های آزاد و الکترونیکی در دانشگاه در دفتر این مرکز برگزار شد.

    دکتر سید هادی ناصری، رئیس مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه، با اشاره به آغاز فعاليت این مرکز از سال 1391 به صورت رسمی، گفت: پس از فراهم كردن زیر ساخت های مورد نیاز و به ویژه راه اندازی سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی و نرم افزارهای مرتبط با برگزاری دوره های آموزش های الکترونیکی، دوره دوم فعالیت ها را با تمرکز بر روی عملیاتی شدن اهداف مرکز و به ویژه برگزاری دوره های آموزشی آغاز كرده ايم.

وي با تشريح آموزش های الکترونیکی، آن را از جديدترين و كارآمدترين انواع آموزش‌هاي از راه دور اعلام كرد و گفت: اخيراً اين نوع آموزش در كشورهاي مختلف نقش به سزايي در آموزش فراگيران به عهده گرفته اند. دانشگاه‌هاي مجازي مفهوم كلاس‌هاي سنتي را تغيير داده‌اند. بسياري از فعاليت‌هايي كه در كلاس‌هاي مجازي صورت مي‌گيرد مشابه مواردی است كه در برنامه‌ها و كلاس‌هاي درس سنتي انجام مي‌شود, اما ماهيت و فضايي كه اين فعاليت‌ها در آن انجام مي‌شود متفاوت است. در كلاس‌هاي مجازي دانشجويان در بعضي از دوره‌ها به صورت كنفرانس‌هاي رايانه‌اي شركت مي‌ کنند و دروس از طريق اينترنت و شبكه‌هاي ملی ارائه مي‌شوند. ورود به اين دوره‌ها از طريق رايانه شخصي در خانه يا در محيط كار با اتصال به اينترنت امكان‌پذير است. در اين نوع آموزش با تعداد محدودي استاد مي‌توان دانشجويان بسياري را پوشش داد. امروزه صدها دانشگاه معتبر در سراسر دنيا دروس و رشته‌هاي دانشگاهي خود را از طريق اينترنت برای علاقه مندان ارايه مي‌كنند.

    رئیس مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه در پايان عدم نياز به حضور فيزيكي استاد و دانشجو، عدم وابستگي كلاس درس به زمان خاص، كيفيت بالاي ارائه دروس، پشتيباني و ثبت‌نام از تعداد زياد دانش‌پژوه در يك درس و صرفه‌جويي در هزينه را از جمله ویژگی هاي بارز آموزش به شیوه الکترونیکی عنوان كرد.

شایان ذکر است اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه را می توانید در آدرس http://vu.umz.ac.ir ملاحظه كنيد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.