.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری اختتامیه جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) در ساری

شمال نیوز: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) در ساری برگزار شد، گفت: با اینکه این جشناوره ملی است، اما نامه های فراوانی در سطح فراملی از کشورهایی همچون چین ، ژاپن و پاکستان به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: این جشنواره از سوی بنیاد جشنواره ملی امام رضا(ع) هر سال در تمام استان ها برگزار می شود که در استان مازندران با عنوان «نامه ای به امام رضا(ع)» در حال برگزاری است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان اینکه بیش از 108 هزار نامه به دبیرخانه ارسال شده است، یادآور شد: بیشتر نامه ها از استان مازندران بوده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در 4 رده سنی برگزار می شود، بیان کرد: در هر رده سنی 5 نفر بعنوان نفرات برگزیده انتخاب می شوند.

ابراهیمی ادامه داد: علاوه بر این 20 نفر، 3 نفر نیز در بخش بومی برگزیده می شوند.

وی تصریح کرد: تعداد 5 نفر از خدام آستان قدس رضوی نیز در اختتامیه این جشنواره حضور پیدا می کنند.
این مسئول با بیان اینکه پیام مقام عالی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره قرائت خواهد شد، اظهار کرد: اکران فیلم با موضوع امام رضا(ع)، چاووشی خوانی و برپایی نمایشگاه از برنامه های جنبی اختتامیه نهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد مازندران در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری نشست با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در ساری خبر داد و گفت: در راستای تقویت شورای فرهنگ عمومی و بررسی چالش های پیش روی فرهنگ عمومی در 22 شهریور ماه میزبان حجت الاسلام شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: تامین عدالت فرهنگی، استفاده از نخبگان و نشست های چهره به چهره با آنها، مدیریت در مالکیت معنوی، چابک سازی سیستم با توجه به نیروی انسانی، دیپلماسی فرهنگی و ساماندهی صندوق حمایت از هنرمندان نویسندگان و روزنامه نگاران از جمله برنامه های پیش روی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است.

به گزارش شمال نیوز، اختتامیه نهمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) صبح روز پنج شنبه 13 شهریور 93 ساعت 9 صبح در مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی ساری برگزار می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.904 seconds.