.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برون‌سپاری خدمات شرکت آبفای مازندران به دفاتر پیشخوان دولت

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای شهری مازندران از برون‌سپاری برخی خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، رضا جانباز از برون‌سپاری برخی خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

وی افزود: بخشی از مراحل درخواست و واگذاری انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش به صورت آزمایشی در شهرهای ساری و قائمشهر به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می‌شود.

این مسئول با اشاره به فعالیت 48 دفتر پیشخوان دولت در شهر ساری و 27 دفتر در شهر قائمشهر تصریح کرد: در شهر ساری این خدمات در بخش آب و فاضلاب و در شهر قائمشهر صرفا در بخش آب اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله بررسی این طرح هستیم، اظهار داشت: پس از بررسی و تهیه فرم‌های لازم، دستورالعمل این طرح به دفاتر پیشخوان این دو شهر اعلام می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای شهری مازندران ادامه داد: در طرح برون‌سپاری خدمات انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش از طریق سیستم اینترنتی بین دفاتر پیشخوان دولت و شرکت آبفای شهری مازندران، ارتباط برقرار می‌شود.

جانباز با بیان اینکه برای هر یک از دفاتر پیشخوان دولت شناسه کاربری و رمز عبور در نظر گرفته شده است و به هر درخواست متقاضیان یا مشترکین آب کد رهگیری اختصاص می‌یابد، گفت: با دریافت کد رهگیری امکان پیگیری مراحل انجام امور مربوط به مشترکین از سوی دفاتر پیشخوان امکان‌پذیر است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.64 seconds.