.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت مهندس طاهایی و ابراهیمی در پی درگذشت آیت‌الله جباری

سید علی اکبر طاهایی استاندار سابق مازندران و هادی ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی سابق مازندران در پیام مشترکی ارتحال جانسوز عالم فرهیخته و ولایت‌مدار، مفسر قرآن و دلداده مکتب امام صادق علیه السلام حضرت آیت الله سید صابر جباری را تسلیت گفتند.

به گزارش شمال نیوز در این پیام آمده است:

اذا مات العالم الفقیه سلم فی‌الاسلام ثلمة لایسدوهاشی

خبر درگذشت عالم ربانی آیت‌الله جباری امام جمعه فقید شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری موجبات تاثر و تالم شد.

این شخصیت علمی و عرفانی که عمر با برکت خود را در عرصه تهذیب نفس، تعلیم فقه جعفری و در جهت تربیت مشتاقان علوم دینی سپری کرد، مدافعی سرسخت از حریم ولایت امام، رهبری و انقلاب اسلامی ایران بود.

این مرد انقلابی و مبارز همواره در خدمت حضرت امام، مقام معظم رهبری و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی استوار ایستاد و نقش ممتاز او در راهنمایی، راهبری، مجاهدان و مبارزان انقلابی دوران خفقان ستمشاهی و نیز در بعد از پیروزی اسلامی به ویژه در حماسه هشت سال دفاع در کنار رزمندگان و سرداران حماسه آفرین لشکر خط شکن 25 کربلا و همدلی با خانواده معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و بسیجیان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

زندگی زاهدانه، عبادات عارفانه و سخنان بیدارگر او در سنگر نماز جمعه شهرستان بهشهر در قلوب همه عاشقان مکتب علوی و انقلاب اسلامی اثر عمیقی خواهد داشت.

آن مرد الهی مفسر قرآن کریم بود که وارسته از زخارف دنیا، اسوه زهد، پارسایی و همچنین مصداق عینی آیه مبارکه کما فاستقم امرت بود.

این جانبان برای روح بلند آن عالم ربانی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان و شاگردان او صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌پنداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.343 seconds.