.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید یک اثر هنری با موضوع مازندران

در واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مازندران ، قطعه شعری با موضوع مازندران به خط نستعلیق نگارش و تذهیب شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، ملیحه مقصودی سرپرست روابط عمومی این مرکز گفت : دو بیتی سروده شده با موضوع مازندران توسط مهندس یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران سروده شد و در واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری به خط نستعلیق نگارش و تذهیب شد .

مقصودی در ادامه خاطرنشان کرد ، ابعاد این اثر  50*35 می باشد که علیرضا پاک بین از  هنرمندان به نام استان و مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران آن را نگارش و تذهیب نموده اند .


سه نمایش از حوزه هنری مازندران در یازدهمین جشنواره بسیج   

سه نمایش از هنرمندان واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مازندران به مرحله بازخوانی یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران راه یافت .  

ملیحه مقصودی سرپرست روابط عمومی این مرکز با اعلام این خبر افزود : از بین 32 نمایش ارسالی به دبیرخانه یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران ، سه نمایش از حوزه هنری مازندران به مرحله بازخوانی این جشنواره راه پیدا کرد .

مقصودی در ادامه گفت : نمایش « بی سیم چی » به نویسندگی و کارگردانی مصطفی اژدرپور منفرد ، نمایش « به سبک پروانه ها » به نویسندگی عباس جان فدا و کارگردانی بهناز مجرد و نمایش « اینجا شهید آباد است » به نویسندگی سینا دلشادی و کارگردانی یاسر محمودی به یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران راه یافتند .

شایان ذکر است ، یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج از 24 لغایت 27 شهریور ماه سال جاری در گیلان برگزار می شود . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.324 seconds.