.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محکومیت «م ر» به حبس و جزای نقدی

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: (م ر) صادر شده است، اما به دلیل اینکه قطعی نشده از بیان جزییات آن معذورم.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری با اهالی رسانه با اشاره به صدور رای پرونده "م ر"  گفت که همان طور که قبلا گفته بودم از بیان جزییات یک حکم تا زمانی که قطعی نشده است، معذورم. اما در حکم صادر شده برای وی حبس و جزای نقدی وجود دارد.

گزیده سخنان اژه ای را در ادامه می خوانید:

    درباره پرونده معروف نفتی (پرونده بابک زنجانی) از بیان جزییات این پرونده معذورم، اما مطالبی که در گذشته گفته‌ام اعم از بازداشت مدیر نفتی و بقیه افراد همچنان ادامه دارد و این افراد در بازداشت هستند.

    اگر مایوس شویم که این فرد اموال دیگری ندارد پرونده به سمت صدور کیفرخواست و دادگاه پیش می‌رود.

    اموال مهرگان امیرخسروی شناسایی و بزودی به مزایده گذاشته می‌شود.

    در خصوص قتل یک شهروند به دست پیمانکاران شهرداری، سه نفر در این رابطه بازداشت شدند که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

    از دادستان تهران درباره پرونده پالم این موضوع را پرسیدم و وی گفتند که هنوز گزارش رسمی یا شکایتی از وزارت بهداشت تحویل قوه قضاییه نشده است. دادستان تهران در این زمینه نامه‌ای را به وزارت بهداشت نوشته و خواسته که اسنادی که دال بر این است که این روغن‌ها مضر هستند را بفرستد. امروز که در مورد این موضوع پرسیدم عنوان شد که هنوز اسنادی نرسیده است.

    در  زمینه سقوط هواپیما پرونده ای دادسرای تهران تشکیل شد، کارشناسان مربوطه را فرستادند که در حال رسیدگی موضوع هستند، همچنین مسئولان ذیربط در دولت نیز در حال بررسی موضوع هستند.

    درباره افرادی که با جعل عنوان وکیل تخلفاتی را انجام می‌دهند  سه قاضی در این زمینه تحت تعقیب قرار گرفتند، 7 دلال و 21 وکیل نیز تحت تعقیب قرار گرفتند و دستگیر شدند. به متخلفان نیز در این زمینه هشدار می‌دهم و مردم هم توجه داشته باشند که افرادی تحت عنوان وکیل، دلال و کارمند و ... از اعتماد مردم سوءاستفاده نکنند و اگر مواردی را دیدند به دادسرای انتظامی قضات و یا حفاظت اطلاعات قوه قضاییه اطلاع دهند.

    موردی داشتیم که فردی خود را به عنوان بازپرس دادستان کل کشور معرفی کرده و این عنوان جعلی را ساخته است، در صورتی که دادستانی کل کشور اصلا بازپرسی ندارد و مشخص شد که بیش از 50 مورد در این زمینه مهر جعل کرده‌اند.

    حجت‌الاسلام رازینی که معاونت حقوقی قوه قضاییه را عهده دار بود، قرار شد که به دیوان عالی کشور برود. بضا روسای کل دادگستری ‌ها تغییر می‌کنند. رییس کل دادگستری فارس به جای آقای رازینی معاونت حقوقی قوه قضاییه را بر عهده می‌گیرد و دادستان شیراز به جای آقای خداییان منصوب خواهد شد که چهارشنبه همین هفته تودیع معارفه صورت می‌گیرد.

    آقای حبیبی دادستان اصفهان به جای آقای حیدری رییس کل دادگستری یزد آمد و و آقای حیدری نیز به دیوان عالی کشور رفت. همچنین آقای مظفری رییس کل دادگستری استان کرمانشاه به جای آقای شریعتی که رییس کل استان خراسان رضوی است می‌رود و تودیع معارفه این عزیزان در پنج‌شنبه همین هفته انجام می‌شود.

    پرونده‌ای در رابطه باحادثه زندان شهرکرد تشکیل شد، اما به اتمام نرسیده است؛ زیرا تعدادی در این حادثه کشته شده‌اند و برای رسیدگی به این موضوع پرونده‌ مطرح است. لذا این پرونده در مرحله‌ رسیدگی قرار دارد.

    کیفرخواست در رابطه با پرونده‌ مدیر سابق ستاد سوخت صادر نشده و تحقیقات ادامه دارد. طبق آخرین اطلاعات تا 2-3 روز گذشته 2 نفر در رابطه با این پرونده بازداشت بودند، اما الان را نمی دانم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.743 seconds.