.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی شرکت نفت ساری:
کالا برگ نفت سفید مناطق فاقد گاز طبیعی مازندران اعلام شد


سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: به منظور ذخیره سازی سوخت زمستانی و تأمین نفت سفید مورد نیاز ساکنان نقاط کوهستانی و مناطق بدون گاز طبیعی، کالابرگ مرحله سوم نفت سفید اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ساری، رحیم محمدی اظهار کرد: از ابتدای امسال، در بخش نفت سفید با توجه به گرمی هوا و توسعه شبکه گاز رسانی در منطقه ساری، 24 درصد کاهش مصرف داشتیم.

وی افزود: با توجه به پایان یافتن فصل تابستان و شروع فصل سرما ،اعلام این مرحله  در دستور کار قرار گرفت تا شهروندان با مراجعه به  فروشندگی ها نسبت به دریافت نفت سفید اقدام تا با ذخیره سازی سوخت در فصل سرما مشکل سوخت نداشته باشند.

محمدی گفت: با توجه به اعتبار اعلام شده تا پایان آذر سال 93 از فرمانداری ها و بخش داری ها تقاضا داریم تا با صدور اطلاعیه ها جهت دریافت  وذخیره سازی به موقع سوخت  ما را در اطلاع رسانی وسوخت رسانی یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه کالابرگ های اعلام شده شامل شماره کالا برگ 339 به میزان 500 لیتر برای خانوارهای یک و دو نفره است، افزود: شماره کالا برگ خانوارهای سه و چهار نفره با میزان 500 لیتر 239 است.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه شماره 539 برای خانوارهای 5 و 6 نفره به میزان 600 لیتر است، گفت: شماره کالا برگ 139 به میزان 600 لیتر برای خانوارهای هفت نفر به بالا در مناطق کوهستانی در نظر گرفته شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.37 seconds.