.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بسکتبال ایران دوباره باخت

 شمال نیوز: تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی اسپانیا برابر برزیل نتیجه را واگذار کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود در رقابتهای گروهی جام جهانی اسپانیا برابر برزیل به میدان رفت و نتیجه را 79 بر 50 واگذار کرد. تیم کشورمان که بامداد امروز برابر اسپانیا 90 بر 60 مغلوب شده بود کمتر از 24 ساعت پس از آن برابر تیم پر ستاره برزیل قرار گرفت و این بار با 29 امتیاز اختلاف مغلوب حریف خود شد.

تیم ایران بازی را خوب شروع کرد و با فشار به بازیکنان حریف در تمام نقاط زمین کوارتر نخست را 18 بر 17 از آن خود کرد. در کوارت دوم این تیم برزیل بود که کاملا بر توپ و میدان مسلط شد و اجازه خودنمایی را از شاگردان بچیروویچ گرفت. این تیم کوارتر دوم را 23 بر 6 به سود خود خاتمه داد تا نیمه نخست را با برتری به رختکن برود.

در کوارتر سوم تیم ایران تلاش خود را بیشتر کرد ولی در ضد حملات مثل بازی با اسپانیا این تیم برزیل بود که به راحتی کسب امتیاز می‌کرد و تیم ایران هم برنامه‌ای برای مهار مردان حریف نداشت. برزیل کوارتر سوم را 21 بر 12 از آن خود کرد. کوارتر چهارم اگرچه با فشار تیم ایران همراه بود اما فاصله دو تیم آنقدر زیاد شده بود که آنها نگرانی بابت حملات تیم ایران نداشتند و با آرامش کسب امتیاز می کردند. این کوارتر را برزیل 18 بر 14 برنده شد و در نهایت 79 بر 50 به پیروزی رسید. /250 مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.