.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتانیاهو علت موافت با آتش بس را اعلام کرد

 شمال نیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که با آتش‌بس در نوار غزه موافقت کرد تا بتواند با هرگونه تهدیدهای منطقه‌ای احتمالی مقابله کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با تلویزیون این رژیم اعلام کرد: ما 50 روز جنگیدیم و می‌توانستیم 500 روز نیز بجنگیم، اما ما در وضعیتی هستیم که به نظر می‌رسد دولت اسلامی (داعش) در دروازه‌های اردن و القاعده در جولان و حزب الله در مرزهای لبنان است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: ما تصمیم گرفتیم که در غزه غرق نشویم و به تحقق هدف خود که همان بازگردان آرامش برای شهروندان اسرائیل است، بسنده کردیم.

وی با درخواست از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای آنکه میان مذاکرات با تل‌آویو یا حماس یک گزینه را انتخاب کند، اعلام کرد: آنها باید بفهمند که میان صلح یا حماس یکی را انتخاب کنند.

نتانیاهو در مصاحبه با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: ما مشکلی با سیطره تشکیلات خودگردان فلسطین بر نوار غزه نداریم، اما مشکل ما این است که حماس بخواهد کرانه باختری را تحت کنترل خود درآورد. اسرائیل نمی‌تواند با طرف‌هایی به صلح دست یابد که امیدوارند آن را نابود سازند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.079 seconds.