.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«عين‌الله باقرزاده» درگذشت

حسن رضیانی بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما پس از 70 روز بستری در بیمارستان به علت ایست قلبی از دنیا رفت.

خاطره رضیانی دختر این بازیگر قدیمی با تایید خبر درگذشت پدرش گفت: پدر از 30 خرداد ماه به دلیل عفونت ریوی در آی‌سی‌یو بیمارستان تهرانپارس بستری بودند و سرانجام به دلیل ایست قلبی ساعت چهار صبح پنجشنبه 6 شهریور فوت شدند.

وی همچنین درباره زمان تشییع پیکر مرحوم رضیانی بیان کرد: قاعدتا تصورمان این است که پدر باید در قطعه هنرمندان دفن شود اما متاسفانه از آنجا که به تعطیلات برخورد کردیم و دفن شدن در آنجا به طی کردن مراحل اداری نیاز دارد هنوز نمی‌توانیم زمان مشخصی برای تشییع پدر درنظر بگیریم.

رضیانی ادامه داد: قطعه هنرمندان به دلیل اینکه با کمبود فضا مواجه است برای دفن پیشکسوتان و هنرمندان دراین قطعه سختگیری می‌کند و می‌گویند فقط هنرمندانی که نامشان در سیستم خانه سینما و هنرمندان باشد می‌توانند در این قطعه به خاک سپرده شوند. پدر حدود دو، سه سال دچار بیماری آلزایمر بود، به همین دلیل در این مدت از کارهای هنری دور بود و کارت‌های عضویت خود در خانه سینما، انجمن صنفی بازیگران و... تمدید نکرده بود، اسمش در سیستم نیست.

مرحوم حسن رضیانی متولد سال 1310 و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر بوده است و از 10 سالگی به ایفای نقش در تئاتر پرداخته است.

بیشتر شهرت این بازیگر به دلیل ایفای نقش عین‌الله باقرزاده در مجموعه فیلم‌های صمد بود و حسن رضیانی در سال‌های اخیر در سریال‌ «عمارت فرنگی»، «پدرخوانده» محمدرضا ورزی نیز به ایفای نقش پرداخته است./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.234 seconds.