.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه گلوگاه :
تاکید امام جمعه بر ایجاد ادارات شهرستانی در گلوگاه
شمال نیوز: امام جمعه گلوگاه با اشاره به اینکه مردم برای رفع بسیاری از مشکلات شهرستانی باید به مرکز استان سفر کنند، گفت: همه ادارات شهرستانی در گلوگاه ایجاد شود.
تاکید امام جمعه بر ایجاد ادارات شهرستانی در گلوگاه

به گزارش شمال نیوز، سید ابراهیم میر احمدی در خطبه های نماز جمعه گلوگاه اظهار کرد: همه گناه ها در خلوت اتفاق می افتد و انسان ها با علم به آگاهی به کارها و دل های ما  از خداوند حیا می کنند و باید فرزندانمان را از کودکی آموزش دهیم و مدارس محل آموزش فرزندان است،آموزش و پرورش بنیان حیا در جامعه است.

وی گفت: به دنبال تصاحب اموال دیگران نباشیم. طمع به پول دشمنی و برادر کشی آورد و بسیاری از زندگی ها را به کام خانواده ها تلخ کرد. خوش اخلاقی، داشتن خانواده سالم، عشق به اهل بیت از بهترین روزی ها هستند.

میر احمدی گفت: باید استعداد مردن یعنی با علم به اینکه پایان زندگی مرگ است برای رفتن به قیامت آماده بوده و مراقب رفتارمان با اطرافیان باشیم.

وی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: از استاندار خواستارم با سفر رئیس جمهور به مازندران اگر سفر شهرستانی دارند، گلوگاه را فراموش نکنند.

میراحمدی افزود: در هفته دولت تعدادی از ادارت افتتاح شده، اما بسیاری از ادارات در این شهرستان وجود ندارد و معضل بزرگی است با اینکه سال ها گلوگاه شهرستان شده،  اما هنوز با مشکل کمبود بسیاری از ادارات نظیر اداره هلال احمر، اوقاف، منابع طبیعی مواجه هستیم  و بسیاری از ادارات در گلوگاه نمایندگی داشته و مستقل نیستند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: باید ولایت مداری، متحد بودن، مسئولیت پذیری و مردمی بودن آنها را برای خود الگو قرار دهیم.

 امام جمعه گلوگاه گفت: از نشانه های حماقت اسرائیل هجوم ناجوانمردانه و کشتار بیش از 13 هزار نفر در فلسطین بوده و فرستادن پهباد به آسمان ایران از دیگر حماقت های آنها بوده که با تلاش و همت رزمندگان سپاه سرنگون شد.

در پایان شرکت کنندگان در نماز جمعه، در راهپیمایی عظیم، حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.19 seconds.