.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقلال تهران همچنان یکه‌تاز صدر
تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی برابر تیم گسترش فولاد تبریز در هفته ششم لیگ برتر به صدرنشینی خود در جدول رده بندی تداوم بخشید.

 

 

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که شاگردان امیر قلعه نویی در هفته های ابتدایی لیگ چهاردهم همه بازیهای خود را با پیروزی به پایان برده اند و یک رکورد خوب را از خود برجای گذاشته اند. هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز جمعه آغاز شد که در یکی از این مسابقات تیم استقلال تهران از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز رفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. 

آرش برهانی در دقیقه 39 ، امید ابراهیمی در وقت‌های اضافه نیمه اول (از روی نقطه پنالتی) و محمد قاضی دقیقه 88 برای استقلال گلزنی کردند. محمدرضا اکبریان داور مسابقه در این دیدار به آندرانیک تیموریان، آرش برهانی، کرار جاسم و امید ابراهیمی از استقلال و مرتضی اسدی از گسترش فولاد کارت زرد نشان داد. با این پیروزی استقلال با 15 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد و گسترش فولاد با شش امتیاز در رده دهم باقی ماند.

تساوی دربی اصفهان به ضرر سپاهان 
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که زردپوشان با این تساوی کمی از کورس صدرجدولی ها عقب ماندند. مهدی شریفی مهاجم جوان زردپوشان نصف جهان در ابتدا در دقیقه 56 پیش انداخت اما برتری سپاهان تنها 4 دقیقه دوام آورد . در دقیقه 60 این محسن مسلمان بود که بازی را به تساوی کشاند.

در این بازی پر برخورد سینا عشوری با دریافت دومین کارت زرد در دقیقه 80 از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان یحیی گل محمدی ده دقیقه پایانی را با ده نفر ادامه بدهند اما در دیگر این هفته دو تیم فولاد و سایپا در اهواز به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. از نکات ویژه این بازی می شود به دو ضربه پنالتی فولاد اشاره کرد که هر دو از دست رفت. در دقیقه 56 این مهدی بدرلو بود که ضربه پنالتی را از دست داد و 10 دقیقه بعد اسماعیل شریفات دومین پنالتی تیمش را به بیرون زمین زد تا بار دیگر معضل پنالتی گل نکردن بازیکنان فولاد در این این تیم نمود پیدا کند. 

نفت تهران صفر ـ پيکان صفر؛ 6 بازي بدون گل زده
پيکان با يک امتياز اين بازي حساس از قعرجدول تکان خورد اما اين تيم هنوز موفق به کسب پيروزي و از آن مهمتر زدن گل نشده است. پیکان با یک امتیاز این بازی حساس از قعر جدول تکان خورد اما این تیم هنوز موفق به کسب پیروزی و از آن مهمتر زدن گل نشده است.

تراکتورسازي 3 - نفت مسجدسليمان صفر
تراکتورسازي تبريز موفق شد با سه گل تيم نفت مسجدسليمان را در هم بکوبد. نفت مسجدسلیمان با قبول دومین شکست 3 گله در لیگ برتر تراکتور را موقتا به صدر جدول رساند.
شرح گل ها:
1 ـ صفر(تراکتورسازی): محسن دلیر پشت محوطه 18 قدم نفت صاحب توپ شد و پس از یک مانور عرضی با ضربه ای مستقیم توپ را وارد دروازه محمدی کرد.
2 ـ صفر (تراکتورسازی): سامان نریمان جهان پاس عرضی حبیب گردانی را با ضربه ای آرام از لابه لای مدافعان حریف به گل دوم بازی تبدیل کرد.
3 ـ صفر (تراکتورسازی): محسن دلیر در دقیقه 88 خود را 2 گله کرد. او سانتر مهدی کیانی را با ضربه سری تماشایی به گل سوم بازی تبدیل کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.