.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر/مراسم افتتاحییه المپیاد ورزشی شهدای بخش مرکزی ساری

مراسم افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی شهدای بخش مرکزی ساری به همت شورای ورزشی بخش مرکزی ساری و با همکاری فرمانداری – بخشداری و اداره ورزش و جوانان مرکز مازندران با هدف ارتقاء و شکوفایی استعدادهای ورزشی در روستاهای مرکز استان در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی این شهر برگزار شد.

 به گزارش شمال ورزشی در آئین آغازین این مراسم که حجت السلام قاسمی امام جمعه موقت ساری ، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، حسین بریمانی رئیس ورزش و جوانان ساری – رضایی راد بخشدار و مهندس نقیبی یکی از اعضای شورای شهر ساری و جمعی از مسئولین استان و شهرستان حضور داشتند ، حجت السلام قاسمی و رضایی راد به بیان سخنانی پیرامون جایگاه ورزش در نزد جامعه خصوصاً جوانان پرداختند و برگزاری این المپیاد را در ارتقاء ورزش این شهر حائز اهمیت خواندند . این گزارش حاکیست در حاشیه این مراسم از حضار در مراسم افتتاحیه دعوت شد تا برای سلامتی یکی از نونهالان مبتلا به بیماری دست به دعا شوند که این اقدام با استقبال حاضرین همراه شد .

 این گزارش می افزاید اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری با توجه بیشتر به ورزش مناطق روستایی می تواند  باعث  تقویت ورزشهای مختلف حتی ورزشهای بومی محلی و حضور جوانان مستعد روستایی در عرصه ورزش را فراهم آورده و همچانکه اکثر قهرمانان کشور ما روستایی بوده اند  این جوانان مستعد را به ورزش کشور معرفی نماید.

 یادآور می شود جوانان ونوجوانان روستایی برخلاف هم نوعان شهری خود که از انواع امکانات گوناگون شهری برخودار هستند ، از امکانات مناسبی برای انجام فعالیت های ورزشی برخوردارنیستند و جوانان ونوجوانان ساکن روستاها چشم امیدشان به دستان مسئولین ومتولیان امر ورزش روستاها  در سطح استان و شهرستان می باشد.













ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.