.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران در جمع نمازگزاران جمعه ساري ؛
تمام تلاش دولت حاكم كردن آرامش و اميد به مردم است
شمال نیوز: فلاح با بیان اینکه با تاسی از دولت ما هم به دنبال اعتدال و میانه‌روی هستیم، ادامه داد: با انجام این سیاست‌ها، آرامش و امیدی در استان وجود دارد و این همان ادبیات وفاق و همدلی است که ما دنبال می‌کنیم.

استاندار مازندران به مناسبت هفته دولت پيش از خطبه هاي نماز جمعه ساري گفت: دولت یازدهم هفته دولت را به عنوان هفته آرامش و امید نامگذاری کرده و تمام تلاش دولت حاكم كردن آرامش و اميد در جامعه و رفع مشكلات مردم است.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه ساري به مناسبت هفته بزرگداشت دولت گفت: نماز جمعه کانون آگاهي بخشي ، بيداري و نماد وحدت است.

استاندار مازندران با بیان اینکه با انسجام استانی و ملی باید به کارها ادامه دهیم، تصریح کرد: دولت در مدتی که در مسئولیت حضور داشته با توجه به وفاق و همدلی داخلی و تعامل سازنده با نهادهای بین‌المللی توفیقات خوبی داشته است و با وجود تحریم‌ها بتوانیم مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد، رفع کنیم و موفقیت‌های بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه از بیانات ارزشمند رهبری برخوردار هستیم، یادآور شد: همه انتقادهای سازنده را می‌پذیریم.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران برجستگی‌های ویژه‌ای دارد، خاطرنشان‌ کرد: از استان‌های برخوردار در نیروی فرهنگی و فرهیخته در مناصب ملی هستیم و باید از این ظرفیت بهره ببریم.

http://www.shomalnews.com/photo/140936507688309338.jpg


فلاح در ادامه اظهار کرد: مازندران سالانه پذیرای بیش از 20 میلیون گردشگر از داخل و خارج کشور بوده که باید برای توسعه زیرساخت های استان گام اساسی صورت داد.

وی افزود: متاسفانه هنوز راههای مازندران به تناسب راه ایمن برخوردار نبوده و باید در این زمینه اعتبارات ملی بیشتری به استان تخصیص داد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه میزان سهم بری بودجه مازندران برای نخستین بار پس از انقلاب در سال 93 افزایش داشته است، افزود: امسال هزار و 200 میلیارد تومان پروژه عمرانی در مازندران اجرایی می شود.


وی با اشاره به اینکه در زمینه فرهنگی دولت اعتقاد دارد که فعالیت‌های فرهنگی و هنری به بخش‌های غیردولتی واگذار شود، گفت: اعتقاد داریم با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی استان برنامه‌های فرهنگی گسترش بیشتری یابد.

فلاح با بیان اینکه با تاسی از دولت ما هم به دنبال اعتدال و میانه‌روی هستیم، ادامه داد: با انجام این سیاست‌ها، آرامش و امیدی در استان وجود دارد و این همان ادبیات وفاق و همدلی است که ما دنبال می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت در بخش های درمان در بیمارستان مازندران با جدیت در حال انجام است، افزود: برای ثبات کشاورزی استان با مذاکرات انجام شده با دولت از ابتدای فصل برداشت محصول برنج و مرکبات هیچ محصول وارداتی در کشور صورت نگرفته و تلاش داریم برای همیشه واردات برنج و مرکبات را در مازندران متوقف کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح مدیریت ساحل و طرح دریا از برنامه‌های فرهنگی است که از سال گذشته آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: وضعیت بسیار خوبی به وجود آمد و وضعیت غریق در استان 160 درصد کاهش یافته و این از توفیقات ماست.

فلاح با بیان اینکه سیاست‌های ما همگام با سیاست‌های دولت درباره بازار است، گفت: تورم 45 درصدی سال گذشته امسال به 25 درصد رسید که در مازندران سه درصد از تورم کشور کمتر است.

استاندار مازندران اظهار کرد: مازندران قطب کشاورزی است و باید درباره امنیت غذایی از استان‌های موثر باشد و با تغییر کاربری غیراصولی و بی‌رویه اراضی مقابله می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تولیدات ما باید صادرات‌محور باشد، اظهار کرد: آمادگی داریم با تولیدکنندگان برتر همکاری کنیم تا نسبت به صادرات محصولات این افراد اقدام شود.

فلاح با اشاره به اینکه نسبت به احیای زیرساخت‌های استان از جمله طرح ذغال‌سنگ البرز اقدام کردیم، گفت: فاز نخست این طرح اواخر امسال و یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فلاح با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری داریم، گفت: گردشگری دریایی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گردشگری از محورهای توسعه استان است ادامه داد: به‌دنبال حضور سرمایه‌گذاران در استان هستیم و وضعیتی را به وجود آوردیم که استقبال شایسته‌ای از سرمایه‌گذاران صورت گیرد.

استاندار مازندران از افتتاح رسمی کارخانه سیمان کیاسر روز گذشته با حضور وزیر صنعت در مرکز استان خبر داد و گفت: طرح های بزرگ صنعتی در استان در سال 93 نیز به بهره برداری خواهد رسید.





ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 8 شهريور 1393
انشاالله که همین هست و خواهدبود متاسفانه استانی به این بزرکی بابرکتی نیمی از مردمانش شام شب ندارن بخورند چرا امارکمیته امداد وبهزیستی رونکاه کنید تازه قریب به نیمه ای از مردم می سوزنند می سازنند حال مسولان بجای حل مشکلات مردم دنبال پست همدیکرراخراب کردن همدیکراند تویی استان چرا باید اینجور باشه حاج اقاطبرسی و اقای فلاح معاونینش مدیرکل کار وصعنت چراباید اینجور باشه امار که مسولان میدن مال کجاست خواهشنا بدادمردم برسین که دارین میرسین کمه
حمزه 8 شهريور 1393
آقای استاندار مثل اینکه از پیرامون خودت خبر نداری لطفا از لباس خودت بیرون بیا و برو در جمع کشاورزها و درد دل آنها را گوش کن ببین چقدر از عملکرد دولت راضی اند
ضمنا کجا تونستید گرانیها را مهار کنید از فرمانداری شهر خودت و خودمون بابل خبر داری که یک روزه دستور به افزایش گرانی نـــان دادند و هر قرص نان را 600 تومان به مردم فهیم بابل فروختند ولی همینکه با اعتراض مردمی مواجه شدند دوباره نان را به قیمت قبلی برگرداندند
لطفا یک کم واقع بین باشید و تدبیر بیشتری به خرج دهید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 شهريور 1393
حمزه جون تو که نمی دونی چرا نظر میدی! چند تا نانوایی قیمت نون رو بردند بالا چه ربطی به فرمانداری داره؟ تو محله ی ما 2 تا نانوایی داشت که یکی گرون فروخت و فراداش جریمه شد.
نا شناس 9 شهريور 1393
باز توجیه!! من بابلی ازش راضی نیستم نمیتونه زیر دستاشو کنترل کنه این ضعف استانداره
اون عزیز هم راستشو گفت ما یک روز نون رو گرون خریدیم بله خوده فرماندار دستور گرونیشو داد و دید مردم اعتراض شدیدی کردند سریع نظرشو تغییر داد بعدشم یه چندتا نونوایی بدبخت رو جریمه کرد از این حرکت های جذاب و که من نگفتم کی بود کی بود!!!!
راستی ینفر از دوستان که در فرمانداری مشغول هستند میگن توجیه فرماندار و (البته از استاندار حرفی نزد من هم گردن نمیگیرم) میگفت برای اینکه بابل کلانشهر بشه بودجه کلانشهری رو بگیره باید هزینه هاشم مثل کلانشهرها باشه
وقتی اینو گفت تو چشمام اشک جمع شد
چرا همش دنبال حرکت بازی هستید!! اون اداره لامصب کارشناس نداره یه حرکت رو حساب کتاب انجام بدید خسته شدیم
نا شناس 9 شهريور 1393
حمزه جون تو که نمیدونی چرا نظر میدی عمو از ارمنستان که نیومده بابلیه
منم بابلیم یعنی ما سرمون تو برف چیزی رو ندیدیم یا دیدیم و نباید بگیم!!!!!
خب ایشون همه ی واقعیت هارو نگفت
دوست عزیزی که از روابط عمومی استانداری یا فرمانداری اینجا کامنت میزنی ای کاش بجای فرار از مسئولیت و رفتن به جلو همین مشکلات رو از دوش مردم بگیرید بابا شما فقط دارید برای شهرمن مشکل ایجاد میکنید
واقعا متاسفم وقتی انتقادی ازتون میشه سریع دنبال توجیه هستید
متین 7 شهريور 1393
درود بر دکتر فلاح عزیز،استاندار جهادی و خستگی ناپذیر
اكبرزاده قصاب نوشيروانكلا 7 شهريور 1393
جناب اقاي دكتر فلاح استاندار محترم سلام عليكم چرا اقاي مهندس قربانپور را براي مدير كل راه و شهرسازي استان قرار نميدهي وضع جاده هاي استان اسفناك هست اگر مدير كار گوشا و مورد اعتماد ميخواهي ايشان را بگذار تا راه مازندران اباد شود ايشان مدير راه سمنان بوده ولي سمنان تا 25 سال ديگر نياز به جاده ندارد انتطار مردم مازندران اين هست كه مدير كل راه و شهرسازي فقط مهندس قرباپور باشد تسميم با دست خود جنابعالي برميايد
نا شناس 7 شهريور 1393
ناب اقای دکتر فلاح. شمارا انسانی دلسوز و مهربان می شناسم.جناب استاندار لطفا حواستان به معاونتان باشد.معاون برنامه ریزی واشتغالتان معلوم نیست به کجا میرود. استانی که بوجه و اشتغالش دست این معاون است.جناب استاندار لطفا حواستان باشد که معاونتان چکار میکند.
یکی از جانبازان 7 شهريور 1393
آقای استاندار جهاد ی هستی تا لباس جهاد گران راپوشیدی مگر نمی دانی در سال مدیریت جهادی در سازمان جهاد کشاورزی چه خبر هست این جانبازان چه گناهی کردند که امروز با آنها اینگونه بر خورد می شود چر ا در دولت اعتدال باید اینگونه باشد چرا رئیس سازمان دوستان غیر جانباز و همشهری خود را بازنشسته نکرد آنها که سوابق شان بیشتر بود
ساروي 8 شهريور 1393
استاندار گرامي تا زماني كه دور و برت پاك نشه از اين قولها به ملت نده اونم تو مصلي
علی 8 شهريور 1393
اقای فلاح
حرف زدن اسونه اما عمل کردن مهمه تا کی میخواهید سر مردم را شیره بمالید. در مدیریت شما نه از تدبیر خبری هست نه از اعتدال مردم به امید دگرگونی در مدیریت در انتخابات به روحانی رای دادند ولی حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت با بی برنامه بودن رای مردم را به سخره گرفتی ترا چه به استانداری امروز مردم مازندران با سیلی صورت خود را سرخ میکنند ولی شما در خصوص بیکاری جوانان گردشگری و کشاورزی و صنعت و راه و شهر سازی و هزاران موارد دیگر ظرف یکسال حضور چه کردید با حرف مشکل استان حل نمیشود اگه میخواید خدمتی به استان بکنید لطفا استعفا دهید بزارید اهلش مدیزیت استان را برعهده بگیرید با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 شهريور 1393
دقیقا درست گفتی .
روحانی 9 شهريور 1393
به قول علیپور ضعیف ترین استاندار تاریخ مازندرانه!!!
نا شناس 9 شهريور 1393
يكي ميره يه بدترش مياد دلتون خوشه
نا شناس 9 شهريور 1393
آقاي استاندار حواستان به معاونين تان باشد. طرز برخورد با ارباب رجوع را بلد نيستند. مخصوصا خيريانپور. انگار ارث پدريش است. همين ها شما را بدنام مي كنند.
نا شناس 9 شهريور 1393
آقاي استاندار چرا به داد كارمندان خود نمي رسيد كه از گرماي تابستان بدون كولر نشسته اند و كار مي كنند. خدا را خوش مي آيد؟؟؟؟؟؟ يه سري به اتاقهاي استانداري بزنيد از گرما چند دقيقه هم دوام نمي آوريد. واقعا بودجه نداريد؟ واقعا صداي ما را نمي شنويد؟؟؟؟؟ از چكه چكه كردن كولر اتاق معاونين و مديران كل گرما برايمان بيشتر مي شود و طاقت ما كمتر.
نا شناس 9 شهريور 1393
راستی چطورافرادمیرن توستادوبعد پستهای خوبی میگیرن؟بخدابه من هم بگیدپست بالانمیخوام فقط میخوام آبروم حفظ بشه!
نا شناس 8 شهريور 1393
ای جان چی میگی ربیع جان؟
نا شناس 8 شهريور 1393
استاندار محترم چه خوشکل نطق میکنه برادر نمیخواد چیزی رو درست کنی خرابتر نکن.از استاندار تقاضا داریم این بزشک خانواده رو بیگیری کند با روی کار امدن دولت بی نهایت اعتدال و امید مجبورمان کردند برای ویزیت در کیلینیک طوبی از بزشک خانواده ارجاع بگیریم این یعنی چی اقایان معتدل؟این که یخ زدگی میباشد.کدوم بزشک خانواده؟کسی حاضر نیست که بچه ها رو بیش این مثلا بزشک ببرد تازه کلاس میزارند ارجاع نمیدهند ای جان .امید و اعتدال هم در راه افراط هست.
نا شناس 8 شهريور 1393
صد حیف که هیچ انتقادی از نظر استاندار محترم سازنده نیست اگر بود بی شک می بذیرفتند
نا شناس 8 شهريور 1393
همین که سهم بودجه بری مازندران افزایش داشت کافیست دیگه چیزی نمیخواهیم چه اتفاق نادری .جانت سلامت.
نا شناس 8 شهريور 1393
طرح های صنعتی که در سال 93 به بهره برداری میرسد از کی افتتاح شد یعنی از عملکرد شماست؟
سید 10 شهريور 1393
چرا استاندار محترم یک روز رو در هفته برای ملاقات حضوری با مردم در نظر نمیگیره تا از مشکلات و درد و دل مردم آگاهی پیدا کنه. خواهشا پیگیری بفرمایبید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.432 seconds.