.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عبدالرئوف ریگی سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل به هلاکت رسید
شمال نیوز: در ادامه درگیری‌ها میان دو گروهک جیش العدل و جیش النصر، عبدالرئوف ریگی سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل به هلاکت رسید.

به گزارش شمال نیوز، یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با فارس با اعلام این خبر افزود: در ادامه درگیری ها میان دو گروهک جیش العدل و جیش النصر، عناصر مسلح جیش العدل با حمله به محل اختفای عبدالرئوف ریگی در شهر البندین ایالت بلوچستان پاکستان وی و خواهرزاده‌اش ابوبکر ریگی را به هلاکت رساندند.

وی گفت:پس از دستگیری عبدالمالک ریگی از سوی نیروهای نظامی ایران، اختلافات میان گروه جیش العدل در خصوص در اختیار گرفتن منابع مالی این گروهک که از قاچاق مواد مخدر به دست می آید، بالا گرفت که همین امر منتج به ایجاد گروهک جدیدی به نام جیش النصر شد. این منبع آگاه خاطرنشان کرد: طی هفته‌های اخیر در درگیری میان این دو گروهک تروریستی عناصری از گروهک جیش العدل توسط گروهک جیش النصر به هلاکت رسیده بودند.

گفتنی است اشرار گروهک تروریستی جیش العدل سال گذشته اقدام به ربودن پنج مرزبان ایران در مرزهای مشترک استان سیستان و بلوچستان ایران با پاکستان کرده بودند که با اقدامات صورت گرفته از سوی ایران، چهار نفر از مرزبان آزاد شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 7 شهريور 1393
لعنت برکسانی که ازاین اب وخاکند سرکشی می کنن کسانی که ازجان خود مایع میکذارند ازجان ودل برای مهین وناموس ملت دفاع می کنند به خاک وخون می کشند نابود کند که اخر سرکشی نابودی میباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.