.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس خانه صنعت و معدن مازندران:
همایش جهانی‌سازی برند در ساری برگزار می شود

 شمال نیوز: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: همایش جهانی سازی برند فردا در ساری برگزار می‌شود.

داریوش هندویی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: در دنیای تجارت امروز برندینگ یکی از مهم ترین مباحث و موضوعات مقوله تجارت محسوب می شود.

وی افزود: جایگاه برندینگ، بی بدیل و حائز اهمیت فراوانی بوده و بزرگان عرصه مبادلات بازرگانی بر این باور بوده که برند حرف نخست را در تجارت امروز جهانی می زند.

هندویی بیان کرد: برند یک هویت بوده و برای صدور تولیدات ملی به بازارهای هدف نیازمند برندسازی هستیم که در کشور ما تاکنون کمتر به این موضوع توجه شده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: همایش جهانی سازی برند با محورهایی شامل بررسی سیستم حقوقی بین المللی حمایت از برند و راهکارهای حقوقی ثبت برند در سیستم های مادرید و چگونگی فرایند ثبت آن در کشورهای عراق، افغانستان، اقلیم کردستان، چشم انداز آینده ایران در سازمان تجارت جهانی و راه حل های حقوقی بین المللی از تقلب برند، ارزش گذاری برند بر اساس مدل 10668 ISo و روش های استفاده از امتیاز برند در کسب جایزه ملی صادرات برگزار می شود.

هندویی افزود: سخنران علمی همایش عظیم فضلی پور عضو شورای علمی سازمان جهانی علائم تجاری و کمیته علمی برند سازمان توسعه تجارت و نماینده کلینیک برند سوئیس دارای دکتر مدیریت استراتژیک برند از دانشگاه USC است.

وی، از برگزاری این همایش در روز پنج شنبه ششم شهریور ماه امسال خبر داد که حضور دانشجویان، اساتید،کارشناسان و مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی و خدماتی و فنی و مهندسی در آن رایگان و بدون هزینه است.

این همایش با همکاری دانشگاه صنایع و معادن ایران، بانک ملی ایران، شرکت برند کلینیک، سازمان ها و ادارات صنعت، معدن تجارت، شرکت شهرک های صنعتی، موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی، خانه صنعت معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران، صبح پنج شنبه (فردا) در سالن اجتماعات بانک ملی مازندران برپا می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.428 seconds.