.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش دانشجويان دانشگاه مازندران در المپياد ورزشي كشور

 به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي دانشگاه مازندران، دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در دانشگاه شهيد بهشتي تهران برگزار شد.
 
در اين دوره از مسابقات كه با حضور دانشجويان پسر سراسر كشور برگزار گرديد دو تن از دانشجويان دانشگاه مازندران موفق به كسب مقام قهرماني و نایب قهرماني شدند.
 
به گفته ي دكتر مرتضي دوستي مدير تربيت بدني دانشگاه مازندران، «سيد صابر ميرزاده» موفق به كسب عنوان قهرماني در رشته ي كشتي فرنگي در وزن 71 كيلو  شد و مدال طلا را به گردن آويخت.
 
همچنين «شهريار نظري» ديگر دانشجوي  دانشگاه مازندران در رشته دو و ميداني در ماده پرتاب چكش و ماده دهگانه موفق به كسب مقام نایب قهرماني شد و صاحب گردن آويز نقره شد.
 
  یادآور می شود دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور از تاریخ 29 مرداد در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، دو و میدانی، شنا، بدمینتون، کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی دانشگاه شهيد بهشتي تهران برگزارشد که رشته های اعزامی دانشگاه مازندران در این دوره از مسابقات: فوتبال، تنیس روی میز، دو و میدانی، والیبال و کشتی آزاد و فرنگی بود./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.