.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ملکی مدیرکل ثبت احوال مازندران :
دفاتر پیشخوان پل ارتباطی بین مردم و ثبت احوال هستند

 شمال نیوز: مدیرکل ثبت احوال مازندران در افتتاح دفتر  پیشخوان هویت ملی روستای« اقلیم  ایران »  قرق ساری با بیان اینکه: دفاتر پیشخوان پل ارتباطی بین مردم و ثبت احوال می باشند گفت:  افتتاح این دفاتر موجب  تسریع در امر خدمت رسانی به شهروندان عزیز است.
به گزارش شمال نیوز، فرج ا... ملکی اظهار داشت: 7 دفتر آی سی تی  روستایی همزمان با هفته دولت در استان افتتاح می شود که درشهرهای ساری، گلوگاه، تنکابن،عباس آباد، دابودشت،آمل و نکا است.

ملکی با بیان اینکه 11 دفتر آی سی تی روستایی در مازندران فعال هستند بیان داشت:  با افتتاح 10 دفتر آی سی تی روستایی تا پایان امسال تعداد این دفاتر به 21 دفتر می‌رسد.
مدیرکل ثبت احوال مازندران با بیان اینکه 11 خدمت از طریق این دفاتر به مردم ارائه می‌شود تصریح کرد: سازمان ثبت احوال کشور پیشرو در اجرای اصل 44 قانون اساسی است و علی‌رغم اینکه یک نهاد حاکمیتی است خدمات تعریف شده‌ای را به مردم ارائه می‌کند.
وی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولتی حافظ اسناد هویتی مردم است افزود: تعویض کارت شناسایی ملی، ارائه کارت هوشمند ملی، اخذ درخواست کارت شناسایی المثنی، صدور گواهی فوت، تجرد و شماره ملی، أخذ درخواست تعویض شناسنامه مستعمل وأخذ درخواست شناسنامه المثنی در حال حاضر در این دفاتر انجام می شود.
ملکی همچنین از افتتاح5  دفتر پیشخوان دولتی در شهرهای مازندران تا پایان سال خبر داد وافزود: هم اکنون 16 دفتر پیشخوان دولتی شهری در استان است که با افتتاح این 5 دفتر به 21 دفتر خواهد رسید.
مدیرکل ثبت احوال مازندران افزود: مسئولان دفاتر پیشخوان ثبت احوال باید بر اساس تعرفه های تعیین شده به مردم خدمت رسانی کنند.
وی افزود: دفاتر پیشخوان پل ارتباطی بین مردم و ادارات بوده  که با هدف ارائه خدمات  بهتر و آسان به مردم که هدف اصلی دولت است فعال شدند.
ملکی افزود: سازمان ثبت احوال کشور در لایه خدمات کشوری بعنوان یک سازمان حاکمیتی مطرح می باشد اما با احصاء فعالیتها توانسته بخشی از امور غیر حاکمیتی خود را به بخش خصوصی واگذار کند که این امر می تواند برای سایر دستگاههای اجرایی الگو باشد.
پونه قد بنان مدیر دفتر پیشخوان روستایی « اقلیم  ایران » قرق ساری در افتتاح این مرکز با بیان اینکه لیسانس حسابداری بوده که با مشوق های پدر اقدام به افتتاح دفتر پیشخوان خدمات دولتی و غیر دولتی کرده از هزینه یک صد میلیون تومانی با اشتغال به کار مستقیم 3 نفر در این مجموعه خبر داد و گفت: از اینکه توانستم با حمایت های پدرم قدمی کوچک در آینده کشورم بردارم و کاری در جامعه انجام دهم احساس بسیار خوبی دارم.
قد بنان با اشاره به واگذاری بخشی ازخدمات دولت به بخش خصوصی خواستارهمکاری بیشتر وحمایت در ارائه تسهیلات از سوی نهادهای ذیربط دولتی شد و گفت:بارقه دولت تدبیر و امید، دواندن رشته های  امید در جامعه و سرمایه گذاری بخش خصوصی است که نباید گذاشت به عدم رغبت بدل شود. وی بیان داشت: امروزه که  موضوع اشتغال مسئله مهمی در جامعه است باید از بخش خصوصی در ایجاد اشتغال پایدار حمایت شود.
قدبنان پدر پونه قدبنان که سرمایه گذار اصلی این پروژ بود نیز با بیان اینکه نگاه های حمایتی به بخش خصوصی باید ضمانت کننده سرمایه آورده در اجرای کارهای مشترک با دولت باشد اظهار داشت: متاسفانه در راه اندازی این دفتر که بیش از یک صد میلیون تومان هزینه شد بانک عامل هیچگونه همکاری خوبی نداشته که به نظر می رسد دولت باید در بخش های حمایتی سیاستی جدی به خرج دهد تا سرمایه گذار اینگونه برداشت نداشته باشد که بگوید اگر سرمایه را در بخش های دیگر بازار هزینه میکردم بازده اقتصادی بیشتری داشت.
قد بنان تصرح کرد: امروزه حمایت ازبخش خصوصی رویکرد دولت است که باید در عمل مشهود باشد. وی با بیان اینکه در چشم انداز 20ساله دولت بخش خصوصی افقی روشن دارد گفت:  در بخش حمایت هایی که ازطریق پست بانک باید انجام میشد رضایت مند نیستم و هم اکنون هم میتوانم سرمایه ام را در بخش دیگر تبدیل کنم اما با رویکرد حمایتی به دولت در بخش اشتغال، و داشتن مدراک معتبر فرزندم سعی کردم قدمی در رفاه حال شهروندان و دولت بردارم.  
مازندران دارای 22 اداره ثبت احوال در مرکز شهرستان‌ها، 6 اداره در مرکز بخش‌ها و 15 نمایندگی فعال در بخش‌ها است که در این زمینه 2 هزار و 430 نفر نیز به‌عنوان همیار در روستا خدمات ثبتی ارائه می‌ کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 شهريور 1393
باسلام ملکی چه میدونه توهمین دفاترپیشخوان چه سوء استفاده هایی میشه.صندوق هرمی تشکیل دادن وصدها نفرپولهایشان راکه ماهیانه 50الی 100هزارتومان هم میگیرن وپایان هرماه قرعه کشی میکنن وبه یه نفرپول میدن بقیه توحساب شخصی متصدی دفترپیشخوان میمونه !سرانگشتی حساب کنین ببینین چقدرپول میره توحسابش!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.