.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از فروش زمین های گونی بافی تا فروش زمین های نساجی
نسخه تکراری معاون استاندار مازندران و باقی قضایا !
کارگران مظلوم نساجی چوب سیاسی کاری های برخی نمایندگان و مسئولین استان و شهرستان را می خورند و گرنه کیست که نداند پشت پرده این سناریوهای غم انگیز، افرادی آماده خور منتظر نشسته اند تا با چراغ سبز مسئولین منفعت طلبی خود را آغاز کنند؟! ...

در خبرها از قول معاون برنامه ریزی استانداری مازندران مطالبی نقل شده مبنی بر اینکه با فروش زمین نساجی مشکل این واحد تولیدی را حل می کنیم .

البته اینکه یک مقام مسئول پس از سالها سکوت و بی خبری از رفع مشکل چندین و چند ساله قشر مظلوم کارگر، آن هم در بخش صنعت دیر پای نساجی، سخن می گوید جای بسی تقدیر و سپاس است اما نکته ای که حائز اهمیت است آنکه نسخه معاون برنامه ریزی استانداری نه تنها شفا نمی دهد بلکه بعبارتی شاید منجر به نابینایی هم بشود!!

اینکه جناب معاون استاندار بفکر افتادند برای رفع مشکل کارگران نساجی مازندران زمینهای مرغوب و ارزشمند آنرا به فروش بگذارند نسخه عجیبی است که در دکان هیچ عطاری پیدا نمی شود؟!!

البته قبل از جناب ایشان زمین های شرکت گونی بافی قائم شهر را به عده ای خاص فروختند که هنوز زخم آن از گرده دلسوزان کار و تولید التیام نیافته است.

آن روزی که شرکت گونی بافی را به یک بخش فرصت طلب خصوصی فروختند،  اعلام کردند یک شرکت خودروسازی جایگزین آن می شود و به تولید اشتغال کمک خواهند کرد اما مردم فهیم قائم شهر ناباورانه مشاهده کردند شرکت سابق گونی بافی تبدیل به انبار اتومبیل های فرسوده شده و اخیراً هم شایعه فروش با تغییر کاربری آن بگوش می رسد.

حال با این تجربه تلخ گذشته  در رابطه با فروش زمینهای شرکت های تولیدی، چه شده است که باز هم یک مقام مسئول به فکر تکرار نسخه ناموفق گذشته افتاد!! در حالی که شرکت نساجی مازندران کاملاً توجیه اقتصادی دارد و برای تداوم تولید فقط نیاز به مدیریت و همت جهادی دارد نه فروش تدریجی اموال آن!!!

نکته دیگر  اینکه کارگران مظلوم نساجی چوب سیاسی کاری های برخی نمایندگان و مسئولین استان و شهرستان را می خورند و گرنه کیست که نداند پشت پرده این سناریوهای غم انگیز، افرادی  آماده خور منتظر نشسته اند تا با چراغ سبز مسئولین منفعت طلبی خود را آغاز کنند؟!

سخن آخر اینکه ؛ آقای احسانی !

آنجا که گفتبد به منتقدان خود پول می دهید تا از شما انتقاد کنند چرا که آن را مایه رشد خود می دانید ! ما نیز با دلی دردمند و نگران از تصمیمات شتاب زده و بدور از تدبیر در عرصه تولید و کار ، تقاضای بازنگری در تصمیمات و استفاده از ظرفیتهای موجود را داریم بی شک تنها نسخه بی بدیل برای رفع مشکلات نساجی مازندران راه اندازی چرخه تولید این شرکت عظیم است که برای آن، هم نیروی کار مستعد و هم توجیه اقتصادی مناسب و نهایتا ظرفیتهای فروش در بازار فراوان هست از اینرو فقط اراده لازم دارد .  بسم الله
  حسین علیزاده -فعال رسانه ای


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 شهريور 1393
امیدوارم این مطلب بنده درج شود.جناب اقای احسانی معاون محترم استاندار:ظاهرا شما اصلا از اصل ماجرا با خبر نیستید.اگر اینطوره که وای به حال مازندرانی ها . اگر خبر دارید و کاری نمیکنید بازم وای به حال مازندرانی ها.برادر گرامی شما که میگفتید از ماهیت کل استان خبر دارید چه شده که این حرف ها رو میزنید.اقای معاون محترم شما چند درصد از حرفهای که خودتان زدید و رسانه ای کرید را به سر انجام رساندید.اگر به حر ف باشد که که همه حرف میزنند. این راه حل مناسبی برای کارگران زحمت کش نیست.ظاهرا شما و مشاورانتان مشغول کار های دیگری هستید. موفق باشید
پاسخ ها به این نظر
بیکار 4 شهريور 1393
کلی نماینده تو قائمشهر داشتید عمو غلام و عمو حسین عمو............اینا کجا بودند و کجا هستند.عمو اصغر که بیاد انشاله بقیه رو هم برای فروشش اقدام قانونی میکنه به امید خدا
نا شناس 4 شهريور 1393
دوره عمو غلام گرزین بود که البرز مرکزی به فروش رفت و گونی بافی به حراج رفت عمو اضغر بره کارهای اقتصادی انجام بده اصلا به فکر نماینده شدن مردم نباشه اصلا به ایشون نمایندگی نمیاد.
قائمشهری 5 شهريور 1393
بله به همین بهانه نساجی طلوع و غروبهای بیکاری بعضی ها رای گرفته بودن و سر آوردن مسئولین به شهرستان به هم نا سزا میگفتند یادش بخیر همان عمو غلام و عمو ولی زمینهای اینجا را میفروختند و جوانان را در تهران و سمنان در به در میکردند. در زمانهای آنها که تحریم نبوده ایم حالا برای ما عمویی نمانده که اصغر را جلو می اندازند. مردم دیگر شناختند که چه کسی بی ریا و بی ادعا کار میکند.
شهرام اطاقسرای 5 شهريور 1393
واقعا جای بسی تاسف داره اگراین جورباشه نساجی یک زمان نساجی بوده بیا بروای داشته اما متاسفانه امروز زمینش تبدیل شده به خرابه خبری از دستگاهش نیست مثل جاده تهران شمال شده متاسفانه نمایندهایی استان هیچ باهم همخوانی ندارن برای کارهایی استان برای پیکیرهایی بیکاری استان نمایندها در حد مجمع خلاصه شده کی بفکر قدیمها پدران نیستن بفکر جوانان جویایی کارباشید حداقل کارکران دور میدان خلوت بشه 2 الی 3 میلون مسافر میاداستان مازندران اما بیکارترین جوانان تحصیل کرده راداریم
بسيجي جانباز گمنام 5 شهريور 1393
نسخه معاون استاندار مازندران مرا به ياد جلسه دفاع يكي از دانشجويان رشته پزشكي انداخت: دانشجوي پزشكي در جلسه دفاع پايان نامه‌اش به طرز ماهرانه و جالبي دفاع كرد. استاد داور پس از پايان دفاع كاغذي به دانشجوي مورد نظر داد و گفت اگر بيماري فلان درد را داشته باشد نوع مريضي و داروي درمانش را در اين كاغذ بنويس. دانشجوي محترم، نسخه دارو را نوشت وبه دست استاد داور داد. استاد كه مشغول خواندن نسخه بود در اواسط كار دانشجوي محترم گفت: استاد نسخه را بدهيد يك قلم دارو بايد اصلاح شود. استاد داور مؤدبانه گفت نمي‌خواهد زحمت بكشيد همان كپسول اول كه در نسخه نوشتيد بيمار را مي كشد ديگر نياز به اصلاح بقيه اقلام دارويي نيست.
متولين مسؤل رفع مشكل نساجي مازندران نسخه‌هاي اشتباهي براي كارگران زحمت كش اين استان نوشتند و همان اقلام اظهار نظر اوليه اين كارگران مظلوم را مثل مرده ساخت حالا آقاي معاون...
حمیدرضا 4 شهريور 1393
فروش زمینهای چیت سازی بهشهر رو هم اضافه کنید به خدمات خالصانه وخاضعانه مسئولین محترم وقت.....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جليل 5 شهريور 1393
اين آقاي احساني فقط و فقط به دنبال كارهاي مانوريه و همين. و جالب اينكه تيمي كه ايشون راه اندازي كرده ، همشون با ديدگاه فروش و تملك هستن. از اين استاندار و معاون بخدا پناه ميبريم
پاسخ ها به این نظر
سلام 6 شهريور 1393
احسنت جلیل خان کوتاه گفتی ولی کامل کامل کامل!!1ای احسانی هیچ کاری بلد نیست
عباد 6 شهريور 1393
دست مریزاد حاج حسین حرف دل گارکران مازندران را زده ای! واقعا برای دولت یازدهم متاسفم با این مدیران صعیف و نا توان . خدا بخیر کنه تا این دولت تمام شود؟ تا آن موقع شاید استان را هم فروختند!!!!
نا شناس 6 شهريور 1393
احسانی فقط دنبال کارخودشه.برین نگاه به کسایی که درو برشند بندازید.ببینید چه کسایی تو روابط عمویش کار میکنند اونوقت ایشان میخواهد به فکر ما کارگران باشند.ای بابا.اقای احسانی دورو برتو خلوت کن.مردم میدونند.واقعا که
رضا 6 شهريور 1393
یادمون نره زمین گونی بافی اکنون در دست شرکت سایپا هست که می طلبد با همت نماینده ها به کارخونه تولید سبز -تجهیزات الکترونیک- بدل بشه.
کفترباز 6 شهريور 1393
چند نفر و چه کسی از اعضای شورای شهر به فروش زمین نساجی مازندران زیر قیمت رای دادند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.