.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک بیمارستان در ساری تعزیر شد

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران در پی شکایت شاکی خصوصی و دریافت گزارش از دانشگاه علوم پزشکی مازندران مبنی بر اخذ وجه اضافه از سوی یک بیمارستان در این شهرستان، پرونده ای در این خصوص در تعزیرات حکومتی ساری مطرح شد.

در این راستا پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی و دادرسی پرونده فوق الاشاره به تعزیرات حکومتی ساری ارسال شد.

بنابر این گزارش رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی ساری با بررسی گزارش بازرسان و احضار متصدیان این واحد و احراز تخلف منتسبه بیمارستان مذکور را به جزای نقدی به مبلغ ۱۰۷ میلیون و ۲۹۵ هزار ریال در حق دولت و مبلغ ۱۶ میلیون و ۵۸۶ هزار ریال در حق شاکی اول و مبلغ ۳۷ میلیون و ۶۱هزار ریال در حق شاکی خصوصی دوم محکوم کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساکن کوچه رفیعی ساری 5 شهريور 1393
به مسئولین بگویئد به داد مردم اهالی پشت بیمارستان نیمه شعبان ساری برسند.چرا که بوی زباله سوز این بیمارستان بیداد می کند و چند سالی است که به گوش همه مسئولین رسیده است اما تعجب از اینجاست که چرا هیچ کس هیچ اقدامی نمی کند.این بوی بد مزاحم همسایگان بیمارستان نیمه شعبان ساری می باشد. در هیج جای دنیا مرسوم نیست که بیمارستان تولید بیماری کند. اگر یکی از مسئولین در این حوالی زندگی می کرد تا حالا بیمارستان تعطیل می شد.از شمال نیوز می خواهیم به خاطر رضای خدا پیگیری کند.از آقای دکتر جان بابائی که یک فرد متدینی است می خواهیم پیگیری کند.
بهنام 5 شهريور 1393
آقا جان.... نرود میخ اهنی بر سنگ . محکومی که با این وضع زندگی کنی.
اگر کسی به داد شما رسید من اسمم رو عوض می کنم.
نا شناس 6 شهريور 1393
آخه پنهان کاری تاکی بگیدکدوم بیمارستان بوده دیگه ! او شمه نفس دربیه ایشالا ...همش پنهان کاری؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.