.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی همه مشکلات استان مرتفع می شود !
تب جشنواره های سینمایی در استانداری مازندران با طعم نارنجستان !
برای برگزاری این رویداد با دخالت شخص معاونت سیاسی استاندار ، بیش از 500 میلیون تومان از بودجه فرهنگی مازندران برای پایتخت نشینان هزینه شده است.میهمانانی که شش شبانه روز را در هتل گران قیمت نارنجستان نور با پذیرایی خاطره انگیز سپری می کنندوسواره کشتی تفریحی می شوند...

شمال نیوز : جشنواره هایی با هزینه هنگفت و میلیونی از جیب مردم مازندران و بودجه فرهنگی و هنری استان ، که بیش از همه رضایت هنرمندان  و مدیران پایتخت نشین را فراهم کرده است.

مازندران این روزها میزبان دومین جشنواره فیلم های ویدیویی یاس تهران است که به اصرار استانداری مازندران در استان برگزار می شودو در گذشته نیز سفر پر هزینه برخی از فیلمسازان لوکس کشور با هزینه های سرسام آور در اذهان ماندگار شده است .

گفته می شود برای برگزاری این رویداد با دخالت استانداری ، بیش از 500 میلیون تومان از بودجه فرهنگی مازندران برای پایتخت نشینان هزینه شده است.میهمانانی که شش شبانه روز را در هتل گران قیمت نارنجستان نور با پذیرایی خاطره انگیز سپری می کنندوسواره کشتی تفریحی می شوند.

حجت الله ایبوبی رییس مازندرانی سازمان سینمایی که برای نخستین بار و به بهانه این جشنواره به مازندران سفر کرده به جای اوردن اعتبار از تهران به دیارش ،بودجه فرهنگی استان را با درخواست استانداری صرف جشنواره ای کرده که ره اوردی برای مردم و هنرمندان استان به دنبال ندارد.

ایوبی حتی در سفر به مازندران افتخار نداد تا پای دل گویه های فیلمسازان مازندرانی بنشیند و ازحال و روزشان با خبر شود.فیلمسازانی که دست از تولید کشیده اند و نمی دانند خزانه خالی استانداری را باور کنند یا ریخت و پاش های جشنواره یاس تهران را.

ماجرا به همین جا ختم نمی شود و گویا استانداری دچار تب جشنواره شده است.جشنواره ملی فیلم زن و خانواده رویداد دیگری است که استانداری مازندران قصد دارد ان را برپا کند.

حسین مسافرآستانه- دبیر- این دوره از جشنواره یاس تهران گفته تقاضاهای زیادی از مازندران مبنی بر مشارکت آن‌ها برای برگزاری جشنواره این دوره داشتیم و تصمیم بر این شد این جشنواره به صورت همزمان با تهران در شهر آمل برگزار شود.

وی درباره هزینه‌های جشنواره نیز گفت: هزینه جشنواره توسط خود استان پرداخت خواهد شد. هزینه سرباری برای جشنواره نخواهیم داشت و بخشی از هزینه‌های جشنواره در تهران احتمال کاهش هم دارد. استانداری مازندران تبلیغات عمومی ، اسکان ، اقامت میهمانان ، پذیرایی  و در اختیار گرفتن مکان و هزینه‌های جشنواره برعهده خواهد داشت.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جليل 4 شهريور 1393
آقاي رمداني چرا حرفي از هزينه گزاف همايش گردشگري تندرستي و سلامت كه در سطح پايين و بدون ره آورد برگزار شد نمي زني. حتي كامنتها را هم درج نكردي، خدا ازت نگذره
علی 5 شهريور 1393
شنیدیم در بخشی از نمایش فیلم در جشنواره یاس 49 ثانیه فیلم مبتذل پخش شد؟؟؟ واقعا متاسفیم برای استاندار و معاون سیاسی ایشان
نا شناس 5 شهريور 1393
چرا اين همه هزينه مي كنيد؟ به كجا مي خواهيد برسيد؟
نا شناس 5 شهريور 1393
ما كاركنان استانداري از گرما جونمون به لبمون رسيده. مديران كل و معاونين استاندار زير كولر نشسته اند اما ما بايد از گرما تلف بشيم. آخه اين انصافه؟؟؟؟؟؟
نا شناس 5 شهريور 1393
يكي نيست به داد ما برسه. ما از گرما تلف شديم. اصلا نمي تونيم كار بكنيم. وقتي صبح ميشه مي خواهيم به اداره بيائيم عزا مي گيريم. چون از گرما نمي تونيم روي صندلي بشينيم خيس عرق مي شيم. يك مسئول پيدا نمي شه به داد ما برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
سایه 5 شهريور 1393
وقتی اضافه کارکارکنان ومدیران زمین تا اسمانه دیگه چه توقعی دارید؟/
نا شناس 5 شهريور 1393
آخه اين همه پول ها كجا ميره؟؟؟؟ از كجا مياد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا به داد مردم نمي رسيد؟؟؟؟؟؟
نا شناس 5 شهريور 1393
در حالی که بودجه فرهنگی شهرستانهای مازندران بین 1تا 2 و نیم میلیون تومان بعداز شش ماه هنوز هم تخصیص نداشته یه سری از تهران باید بیان 7 شبانه روز بخورن و بخوابن و به ریش مازندرانیای ساده دل بخندن
نا شناس 5 شهريور 1393
چرااینهمه پول صرف حال کردن تهرانیهامیشه؟مگه مازندرانیهامردن که ازمابهترون بیان ازبودجه بیت المال مازندران بخورن؟اقای استاندارواقعابرای شماوهمکاراتون متاسفم...البته اقای استاندارنمک پرورده تهرانیهاهستند.....بالاخره بایدیه جوری جبران کننداقای رمدانی کامنت هارودست چین نکنیدلطفا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.