.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید مرغ در مازندران به اشباع رسید

شمال نیوز: رییس جهاد کشاورزی استان مازندران اظهار داشت: تولید مرغ و جوجه یکروزه در مازندران به اشباع رسیده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ دلاور حیدرپور در تور رسانه ای که بمناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت : بیش از 2 هزار و 500 مرغداری در استان، وجود دارد که سهم بسزایی در تولید گوشت سفید و جوجه یکروزه در استان دارد.

وی تصریح کرد: حدود 11درصد گوشت مرغ مادر کشور در مازندران تولید می شود که دو سوم آن به سایر استانها از جمله تهران عرضه می شود.

حیدرپور ادامه داد: 33 درصد جوجه یکروزه کشور نیز در مازندران تولید می شود.

وی به ظرفیت های موجود در صنعت مرغداری اشاره کرد و افزود : تنها 50 درصد ظرفیت مرغداری موجود در استان فعال و مابقی ظرفیت ها غیر فعال است .

این مسئول با بیان اینکه قیمت عرضه شده توسط مرغداران کمتر یا معادل هزینه ی انجام شده است، اذعان داشت: با این روال، این مراکز نمی توانند پایدار باشند.

وی ضمن بیان اینکه ظرفیت تولید مرغ در داخل استان به حد اشباع رسیده ، ابراز داشت: با توسعه صادرات و پرداخت یارانه دولتی تنها راه نجات وضعیت موجود است.

رئیس جهادکشاورزی مازندران با اشاره به موقعیت جغرافیایی مازندران و نزدیکی به آسیای میانه خاطرنشان ساخت: استفاده از تکنولوژی های روز، افزایش بهره وری و کاهش قیمت تمام شده و همچنین حمایت ها و سیاست گذاری های در حال انجام می توان وارد بازار رقابت شد و به توسعه صادرات استان کمک کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.