.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه در هفته دولت درقائم شهر

فرماندار شهرستان قائم شهر از بهره برداری 28 طرح عمرانی ، خدماتی و رفاهی در هفته دولت امسال در این شهرستان خبرداد و گفت: بیش از 214 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه دشمن با شهادت عناصر اصلی نظام نتوانست به اهداف خود برسد گفت: جایگزین خوبی برای این افراد مهیا شد تا این خدمت‌رسانی صادقانه به ملت ایران همچنان ادامه داشته باشد.
محمدی با بیان اینکه مجموع پروژه‌های در دست اقدام در طول هفته از منابع دولتی و خصوصی به مرحله بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: برای 10 پروژه کلنگ‌زنی مبلغی بالغ بر 19 میلیارد و 731 میلیون ریال برآورد شده است.
وی افزود: هزینه 18 پروژه افتتاح و بهره برداری بالغ بر 214 میلیارد و 327 میلیون ریال است که هزینه کل پروژه‌ها 234 میلیارد و 58 میلیون ریال است.
این مسئول درباره طرح های مورد بهره‌برداری هفته دولت افزود: افتتاح کشتارگاه صنعتی طیور خزر، کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی، بهره برداری از مجتمع آبرسانی بالا تجن (فاز یک) ، کلنگ‌زنی همزمان چهار بوستان و فضای سبز در سطح شهر و جایگاه CNG در منطقه سمنا دشت، افتتاح بخش سنگ شکن برون اندامی بیمارستان ولی عصر(عج)، افتتاح پروژه ماهیان سردآبی و افتتاح آبرسانی مجتمع شیخ رجه و تلوک بعنوان روستاهای پرجمعیت قائم شهر از برنامه‌های هفته دولت است.
فرماندار قائم شهر با اشاره به اینکه برای هفته دولت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی نیز در نظر گرفته شد، اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم کارکنان دولت و خانواده های آنان، یادواره شهدای کارمند، تجلیل از خیران مدرسه‌ساز، تقدیر از کارکنان نمونه دولت، پیاده روی خانوادگی، تقدیر از زنان نمونه در دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه هفته دولت نیز از برنامه‌های این شهرستان در هفته دولت است.
 امام جمعه قائم شهر نیز شهادت رئیس جمهور و اعضای دولت را حادثه ای تلخ دانست و اظهارداشت : اگر درهر کشوری اینچنین حادثه ای رخ دهد نظام آن مملکت متلاشی می‌شود ولی دشمنان غافل بودند که تشکیل دهنده دولت در ایران مردم هستند و اگر شخصیتی را از دست بدهند شخص دیگری را از درون خود جایگزین می‌کنند.
 آیت الله علی معلمی در مراسم آغاز هفته دولت در حسینه عاشقان ثاراله با ابراز خرسندی از اینکه امسال برای اولین باراین مراسم در کنار مزار شهدای گمنام برگزار می شود گفت: ما باید از  شهیدان الگو بگیریم چراکه در شرایط امروز جامعه، هرچه داریم به برکت شهادت، شجاعت، و رسالت آنان است.
 نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رئیس جمهور برخاسته از ملت است، بیان داشت: دشمن هرگز نمیتواند به اهداف پلید خود دست یابد چون ملت ایران در صحنه حاضر است واگر قلم از دست خدمتگزاری ببفتد خدمتگزار دیگری آن را بر می دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 شهريور 1393
چرا آسفالت کوچه پس کوچه ها و لکه گیری آسفالت سطح شهر یکی از بزرگترین اقدامات شهردار حسینی بوده سخنی بمیان نیاوردید . سعنی بنر هائی که جلوی شهرداری زده میشه با هزینه شهرداری توسط واحد فرهنگی صورت میگیره.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.