.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کمیته امداد بابل خبرداد:
اجرای برنامه‌های متنوع در کمیته امداد بابل به مناسبت هفته دولت

شمال نیوز: مدیر کمیته امداد بابل،30 طرح خودکفایی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 745 میلیون ریال درهفته دولت به بهره برداری میرسد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از بابل، حسین سلیمانیان درجمع خبرنگاران رسانه در بابل برگزاری کلاس آموزشی برای جوانان در آستانه ازدواج،، برگزاری مسابقه ورزشی تنیس روی میز برای کارکنان، دیدار از خانواده‌های بیمار و زمین‌گیر مددجوی کمیته امداد، برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی کارکنان و تجلیل از کارکنان برتر کمیته امداد بابل وهمچنین اهدای سبد غذایی به ارزش 245 میلیون ریال را از اعم برنامه‌های اجرایی در هفته دولت اعلام کرد.
این مسئول از افتتاح دو طرح مسکن روستایی با اعتباری بالغ 88 میلیون تومان خبر داد و گفت: این 2 طرح به کمک خیران،کمیته امداد و تسهیلات مسکن روستایی در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.
وی درادامه افتتاح 30 طرح خودکفایی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 745 میلیون ریال را از دیگر برنامه‌های این اداره در این هفته برشمرد و گفت: اهدا 15 جهیزیه به 15 نوعروس مددجوی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال، برگزاری کلاس آموزش سلامت زنان بدسرپرست خانوار و اهدای سبدهای غذایی به شرکت‌کنندگان به ارزش 12 میلیون ریال از برنامه‌های کمیته امداد در هفته جاری است.
سلیمانیان افزود: اجرای برنامه‌های متنوع در کمیته امداد بابل به مناسبت هفته دولت بخشی از عملکرد این اداره در خدمت به نظام و مردم است.
مدیر کمیته امداد بابل درپایان کمیته امداد را بازوان عاطفی نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: افتخار کمیته امداد خدمت‌گزاری به محروم‌ترین و نیازمندترین قشر جامعه در راستای توانمندسازی آنها است./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.