.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت اعلام شد

با موافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران اعلام شد.

به گزارش مهر، با موافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری با پیشنهاد وزیر نفت، نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران اعلام شد.

کریم سلحشور معاون منابع انسانی وزارت نفت مرداد ماه سال جاری گفته بود: به دنبال درخواست بیژن زنگنه، وزیر نفت از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری برای موافقت با استخدام پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، اسامی پذیرفته شدگان به زودی اعلام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به مذاکرات و جلسات انجام گرفته با معاونت انسانی رئیس جمهوری، تصریح کرده بود: بخشی از تقاضای وزارت نفت مورد تایید این معاونت قرار گرفته و بر این اساس به زودی اسامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت اعلام می شود.

در همین حال مرداد ماه امسال  احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر نفت، خواستار تعیین تکلیف آزمون استخدامی صنعت نفت شده بود.

بر این اساس شرکت ملی نفت ایران ساعاتی قبل با انتشار گزارش کوتاهی اعلام کرد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت استخراج و اعلام شده است.

بنا بر اطلاعیه شرکت ملی نفت ایران، این افراد به دنبال برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران در ابتدای سال ١٣٩٢ و پس از انجام آزمون‌های کتبی و شفاهی و انجام مصاحبه و کسب نظر موافق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، در نهایت اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون را اعلام کرده است.

علاقمندان می توانند برای اطلاع از فهرست پذیرفته شدگان ، صبح سه شنبه ٤/٦/١٣٩٣ به پایگاه های اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت مراجعه کنند.

به گزارش مهر، آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران با شرکت 129 هزار نفر بزرگترین آزمون استخدامی کشور بود که در 5 و 6 اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد؛ پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه با پذیرفته شدگان انجام و مقرر شد نتایج نهایی در بهمن ماه سال 92 اعلام شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.