.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند از عدم حضور در افتتاخیه نمایشگاه مبلمان ساری
حالا اعضای شورای شهر ساری کجا هستند ؟!
مهدی کلانتری که از بی توجهی اعضای شورای شهر ساری به تولید و اشتغال به شدت دلگیر بود افزود : چرا اعضای شورا در نطق های خود دائم دم از ساری می زنند اما در عمل حتی به خود زحمت نمی دهند در رویداد اقتصادی به این مهمی شرکت کنند ...

دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان مرکز استان در حالی عصر دوشنبه سوم شهریور ماه آغاز یکار کرد که متاسفانه از سوی مسئولان و منتخبان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر مورد کم محلی و بی مهری قرار گرفت .

به گزارش شمال نیوز ، رئیس ستاد اجرائی این نمایشگاه وقتی در مراسم افتتاحیه علی رغم دعوت قبلی هیچ یک از نمایندگان و اعضای شورای شهر را مشاهده نکرد با انتقاد تند از بی توجهی آنان به صنعت و تولید گفت : من هیچ یک از منتخبان مردم ساری ، از نمایندگان گرفته تا اعضای شورا را در این افتتاحیه نمی بینم اما همین آقایان نماینده و عضو شورا در نزدیکی های انتخابات روزی چند بار و با پیغام و واسطه به ما سر می زنند ولی معلوم نیست حالا کجا هستند ؟!

مهدی کلانتری که از بی توجهی اعضای شورای شهر ساری به تولید و اشتغال به شدت دلگیر بود افزود : چرا اعضای شورا در نطق های خود دائم دم از ساری می زنند اما در عمل حتی به خود زحمت نمی دهند در رویداد اقتصادی به این مهمی شرکت کنند .

کلانتری از اظهارات برخی از نمایندگان و اعضای شورا درباره لزوم ایجاد سایت نمایشگاهی در مرکز استان تعجب کرد و آنرا تنها شعار تبلیغاتی و بازار گرمی دانست و گفت : عدم حضور اعضای شورا و نمایندگان در افتتاح این نمایشگاه علی رغم ارسال دعوتنامه نشان می دهد که آنان فقط شعار ایجاد سایت نمایشگاهی در مرکز استان را سر می دهند و در عمل هیچ حمایتی از آن نمی کنند .

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی صنعت میلمان ساری با اولتیماتوم به اعضای شورای شهر تاکید کرد : مردم با کسی شوخی ندارند و اگر این بی توجهی ها به تولید ، اشتغال و صنعت ادامه یاید پاسخ معتاداری به آنان در صحنه های بعدی خواهند داد .

وی این نمایشگاه را اوج همت و تلاش جمعی از جوانان و پیشکسوتان صنعت مبلمان ساری خواند و ابراز امیدواری کرد تا در آینده با حمایت بیشتر مسئولان شهرستان ساری و استان گام های مهمی در راستای گسترش این صنعت مهم در استان برداشته شود .

در آیین افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی میلمان ساری ،هادی نژاد رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت و رمدانی رئیس اتاق اصناف مرکز استان و جمعی از روسای اتحادیه ها و اهالی رسان حضور داشتند .

گفتنی است دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان تا هفتم شهریور در جاده نکا - سالن وفائیان دائر و آماده بازدید هم استان یهای عزیز می باشد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 شهريور 1393
شوراي شهر ساري دنبال اين هستند كه ساري قدمتش بيشتره يا بابل. دلتون خوشه؟؟؟؟؟؟؟ اينها كجا به فكر مردم و اشتغال هستند. اينها هر جا براشون صرف داره حضور دارند.
سرطان 4 شهريور 1393
متاسفانه مسئولین ساری فقط دنبال سیاسی بازی های خودشان هستن و بس دنبال مشکلات مردم نیستند.
نا شناس 4 شهريور 1393
دنبال متن نطق براي جلسه بعدي كه بابل ال بل جينبله تا كي ............ بابليهاروميكنين
مردانی 4 شهريور 1393
انتخابات شورای شهر ساری انتصابات بود دوستان بیشترشان مشغول ساخت و ساز هستند فرصت ندارند تا 3 سال اینده وقت زیاد است
وحید 4 شهريور 1393
احسن بر شجاعت و شهامت آقای کلانتری . خدا می داند که ایشان چقدر حرص برای برگزاری نمایشگاه مبلمان را در ساری با توجه به پیچ و خمهای اداری کشیده است و نمایشگاه پارسال متولیان صنعت مبلمان شهرستان ساری ثابت کرد که فعالان در این عرصه شهامت و لیاقت مدیریت بر این صنعت را داشته و برای تعالی آن از هرگونه تلاشی فروگذار نیستند. ضمناً از مسئولین جز این انتظار نیست چرا که جوانب سیاسی خیلی خیلی بیشتر از نگاه اقتصادی بدردشان میخورد. شکم سیر چه می داند گرسنگی چیست آقای کلانتری
ساروی ریکا 4 شهريور 1393

بابا اینا دنبال کاراها دیگه گرفتن پست ، عضو هیئت مدیره شدن ، برنامه ریزی برای دور بعد و مجلس ، و......
ناشناس 4 شهريور 1393
آقاي كلانتري ناراحت نباشيد اين آقايان فقط و فقط به دنبال حفظ پست خود مي باشند و درحقيقت از ميكرفون شورا براي تبليغات خودشان استفاده مي كنند ...
نریمان 4 شهريور 1393
الآن دارند به این فکر میکنند که چطور و از چه طریق دیگری میتوانند به بابل و مردمانش ضربه وارد کنند .
حسن 4 شهريور 1393
باسلام
دنبال سندی جهت اینکه روزی ساری پایتخت ایران ومقر سازمان ملل متحد بوده است.
کاملیا 4 شهريور 1393
احسنت بر اقای کلانتری .واقعا اگر چند نفر مثل شما دلسوز این شهر بودن.الان اوضاع ساری این طوری نبود.
شهروند ساروی 4 شهريور 1393
اقای کلانتری ممنون از دلسوزی تون......واقعا امثال شما برای این شهر الزامی است.....
نا شناس 4 شهريور 1393
حتما بوده است حسن خان
یک شهروند 4 شهريور 1393
فکر کنم یکی از بدترین دوره های شورای شهرو داریم بیچاره عبوری به چه کسایی باید جواب پس بده
نا شناس 4 شهريور 1393
فقط کافیه یه سری به دفتر شهردار بزنید
وقتایی که شهردار دفترش هست حداقل 3 تا 5 نفر شورا پیشش هستن اونقدر موضوعات مختلف رو مطرح می کنن که اصلا شهردار نمیرسه کار خودشو انجام بده
وقتی هم که میان سرشونو میندازن پایین میرن تو دفترش
انگار نه انگار که فرد دیگری در دفتر منتظر نشسته
نا شناس 5 شهريور 1393
ﻣﺎ شﻧﯿﺪﻩ بﻭﺩﯾﻢ شﻭﺭﺍﻫﺎ فﺭﺯﻧﺪ بﺍﺯﺍﺭﻥ وﻟﯽ حﺍﻻ مﻋﻠﻮﻡ شﺩ کﻫﻤﻪ فﻗﻂ وﺍﺳﻪ رﺍﯼ اﻭﺭﺩﻥ مﯾﺎﻥ بﺍﺯﺍﺭ

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.892 seconds.